در دنیای بازاریابی اینترنتی، نمی توان منکر تاثیر محتوا بر روی مخاطب و کاربر شد. برای تولید محتوا چه برای وب سایت و چه برای شبکه های اجتماعی روش های مختلفی وجود دارد. اما در میان انواع محتوایی که شما می توانید تولید کنید، محتوایی که از نظر بصری روی کاربر تاثیر می گذارد برای شما بهتر است. به عنوان مثال عکس و یا فیلم. در میان محتواهای بصری، فیلم دارای بیشترین تاثیر روی مخاطب است. بنابراین اگر شما در شبکه اجتماعی یوتیوب عضو باشید می توانید به راحتی با استفاده از مهم ترین ابزار یوتیوب مارکتینگ افراد بیشتری را به سمت برند خود جلب نمایید. تولید این گونه از محتواها در ابتدا ممکن است کمی دشوار به نظر برسد اما با استفاده از این ابزار انجام این کار برای شما ساده تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

بهترین ابزار یوتیوب مارکتینگ :

  • BuzzSumo :

هنگامی که شما قصد تولید محتوا دارید اولین چالشی که با آن رو به رو هستید سلیقه کاربر است. شما باید بتوانید با استفاده از محتوای خود تاثیر خوبی روی مخاطب خود بگذارید. اما برای این که بدانید چه محتوایی مورد پسند افراد است، می توانید از ابزار BuzzSumo به عنوان یکی از بهترین ابزار یوتیوب مارکتینگ استفاده نمائید تا موضوعات پر طرفدار در شبکه اجتماعی یوتیوب را شناسایی کنید. استفاده از این ابزار رایگان نیست و شما باید ماهیانه 79 دلار پرداخت نمایید.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

  • GoAnimate :

تولید محتوای جذاب و انیمیشنی، کار سختی است ولی نه زمانی که از ابزار GoAnimate استفاده می کنید. برای استفاده از این ابزار باید ماهیانه 39 دلار پرداخت نمایید.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

  • Canva :

استفاده از این ابزار یوتیوب مارکتینگ رایگان است و به شما این امکان را می دهد که به محتوای خود جلوه های بصری ویژه ای اضافه کنید بدون این که درگیر پیچیدگی های این کار شوید چرا که کاربری ساده ای دارد.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

حتما بخوانید : 

  • CoSchedule :

همان قدر که محتوای ارزشمند دارای اهمیت بسیار زیادی است، تعیین عنوان مناسب نیز بسیار موثر است چیزی که بسیاری از افراد هنگام تولید محتوا از آن غافل می شوند. با استفاده از این ابزار یوتیوب مارکتینگ می توانید به راحتی کلمات کلیدی را پیدا کرده و از آن ها استفاده نمایید.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

  • Bulk Suggest Tool :

استفاده از این ابزار یوتیوب مارکتینگ رایگان است. شما می توانید کلمه اصلی را در آن وارد کرده و سپس تگ و عناوینی که با این کلمه جستجو شده را مشاهده کرده و در نتیجه از آن ها ایده بگیرید.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

  • keywordtool.io : 

مسلما زمانی که محتوایی را تولید می کنید خیلی علاقه دارید که به سرعت در جستجوهای گوگل و یا یوتیوب، به دیگران پشنهاد شود. برای انجام این کار ابتدا باید کلمات کلیدی را به درستی بشناسید. استفاده از این ابزار رایگان این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

  • vidIQ :

استفاده از این ابزار در دو حالت رایگان و پولی امکان پذیر است. شما می توانید با پرداخت ماهیانه 7.5 دلار از ویژگی های بیشتر این ابزار یوتیوب مارکتینگ استفاده نمایید. با استفاده از این ابزار می توانید از بهترین تگ های استفاده شده در یوتیوب مطلع شوید.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

  • Hootsuite :

انتشار محتوا در انواع شبکه های اجتماعی برای اکثر ما کاری مشکل است اما شما با استفاده از این ابزار یوتیوب مارکتینگ می توانید به راحتی پست های خود را زمان بندی کنید؛ حتی برای چند حساب کاربری مختلف. با پرداخت ماهیانه 19 دلار می توانید از این ابزار یوتیوب مارکتینگ استفاده کنید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • agora pulse :

اگر ارتباط با مخاطبان شبکه اجتماعی یوتیوب برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است می توانید با استفاده از این ابزار یوتیوب مارکتینگ به راحتی با مخاطبانتان در لحظه در ارتباط باشید. استفاده از این ابزار رایگان نیست و شما باید ماهیانه 49 دلار پرداخت نمایید.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

  • BirdSong Analytics :

برای این که شما مطمئن شوید چه برای سایت و چه برای شبکه های اجتماعیتان مسیر درست را در حال طی کردن هستید، باید از ابزار آنالیز استفاده کنید. استفاده از این ابزار یوتیوب مارکتینگ شما را از میزان موفقیتتان آگاه کرده اما استفاده از آن رایگان نبوده و شما باید ماهیانه 5.99 دلار برای آن پرداخت نمایید.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

  • BRAND24 :

این ابزار یوتیوب مارکتینگ رایگان نیست و باید ماهیانه 49 دلار برای آن پرداخت کنید، اگر می خواهید از تمام امکانات آن بهره مند شوید. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود از دیدگاهی که در رابطه با برند شما وجود دارد مطلع شوید.

ابزار یوتیوب مارکتینگ

همراهان عزیز امیدوارم با توجه به مطالبی که در این مقاله در مورد بهترین ابزار یوتیوب مارکتینگ در اختیارتان قرار گرفت بتوانید در معرفی برند خود موفق باشید …