اگر قصد دارید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید اما وب سایت ندارید، مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. شما می توانید از اینستاگرام، این پلتفرم رسانه های اجتماعی بسیار محبوب برای فروش آنلاین استفده کنید. برای آشنایی با نحوه فروش در اینستاگرام بدون وب سایت تا انتهای این مقاله با تیم مکعب همراه شوید.

به منظور موفقیت هر چه بیشتر در راه اندازی کسب و کار آنلاین خود در اینستاگرام می توانید از خدمات آموزشی ما در این حوزه بهره مند شوید. ما در تیم مکعب دوره های آموزش صفر تا صد اینستاگرام را به صورت خصوصی برگزار نموده ایم. همچنین مدیریت صفحه اینستاگرام شما را به صورت کاملا حرفه ای بر عهده خواهیم گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت شرکت در کلاس ها، با شماره تلفن های  ۳۷۷۷۰۳۷۷ و    ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴  تماس بگیرید!

۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴

فروش در اینستاگرام بدون وب سایت : چرا فروش آنلاین در اینستاگرام؟

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان است و محبوبیت این شبکه ی اجتماعی گسترده در میان کاربران، آن را به یک مرکز عالی برای فروش آنلاین مشاغل تبدیل کرده است. به علاوه، کاربران اینستاگرام همواره در حال افزایش هستند و این باعث می شود افراد زیادی شما را ببینند و با کسب و کارتان آشنا شوند. بنابراین شما می توانید کسب و کار آنلاین خود را در اینستاگرام راه اندازی کنید و از طریق این پلتفرم قدرتمند، محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

اکنون ممکن است این سوال را در ذهن داشته باشید که آیا واقعا فروش در اینستاگرام بدون وب سایت امکان پذیر است؟ در پاسخ باید بگوییم، بله! فروش در اینستاگرام بدون وب سایت امکن پذیر است؛ همچنان همراه ما باشید تا با نحوه فروش آنلاین در اینستاگرام آشنا شوید.

فروش در اینستاگرام بدون وب سایت

آموزش فروش در اینستاگرام بدون وب سایت

اینستاگرام مکانی عالی برای فروش آنلاین محصولات است که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و این یکی از بزرگ ترین مزایای این پلتفرم است. اینستاگرام یک پایگاه کاربردی گسترده است که کاربران آن، افراد در هر محدوده ی سنی هستند و بیش از 2 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.

اگر قصد فروش در اینستاگرام بدون وب سایت را دارید و به عبارتی می خواهید یک فروشگاه در اینستاگرام راه اندازی کنید، مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

به یک حساب از نوع بیزینس ایجاد کنید

یک اکانت تجاری اینستاگرام برای شما این امکان را فراهم می کند تا هویت حرفه ای برند خود را ایجاد کنید. همچنین اینستاگرام دارای طیف گسترده ای از ابزارها و ویژگی ها می باشد که با استفاده از آن ها می توانید عملکرد پیج خود را ارزیابی کنید.

چنانچه در حال حاضر اکانت شما از نوع شخصی است، به این روش می توانید آن اکانت را به یک اکانت تجاری تبدیل کنید :

در پروفایل اینستاگرام خود، به Settings > Account > Switch to Professional Account بروید و جزئیات مورد نیاز را برای راه اندازی حساب تجاری در اینستاگرام وارد کنید.

در اکانت بیزینس اینستاگرام می توانید اطلاعات تماس کسب و کار خود را وارد کنید و به مشتریان کمک کنید تا به راحتی با شما تماس بگیرند.

فروش در اینستاگرام بدون وب سایت

راه اندازی و پیکربندی اکانت اینستاگرام

اکنون زمان آن رسیده است که بهترین حساب تجاری را در اینستاگرام بسازید. این مرحله بسیار اهمیت دارد؛ به این دلیل که از این طریق می توانید اصالت کسب و کار خود را به مشتری نشان دهید و اعتماد او را جلب کنید. در این مرحله :

  • یک عکس پروفایل تمیز و حرفه ای تنظیم کنید
  • یک بیوگرافی موثر و واضح بنویسید

پس از تنظیم و پیکربندی پروفایل خود در اینستاگرام، می توانید محصولات خود را برای مشتریان به نمایش بگذارید.

بررسی محصول/مشتریان راضی

شما می توانید آلبوم های هایلایت اینستاگرام را برای محصولات پرفروش، رضایت مشتری و … ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید اطلاعات مفید کسب و کار خود را در اختیار مخاطبان قرار دهید و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید.

فروش در اینستاگرام بدون وب سایت : ثبت سفارشات مشتریان

برای فروش در اینستاگرام بدون وب سایت ، آیا می دانید چگونه باید سفارشات مشتریان را بپذیرید؟ راه های متعددی برای این کار وجود دارد. بسته به سلیقه شخصی خود می توانید یکی از موارد زیر را برای پذیرش سفارش انتخاب کنید:

  • سفارشات را شخصاً بپذیرید : در این روش می توانید جزئیات تماس مانند لینک چت واتس اپ یا شماره موبایل را ارائه دهید؛ یا از مشتریان بخواهید که برای ثبت سفارش به صورت دایرکت در اینستاگرام پیام دهند. از این طریق می توانید با مشتریان ارتباط برقرار کرده و در خرید به آن ها کمک کنید.
  • لینک پرداخت را در بیو اضافه کنید : در این روش فروش در اینستاگرام بدون وب سایت ، لینک یا جزئیات پرداخت را مستقیماً در بیو اینستاگرام خود وارد کنید و از مشتریان بخواهید که برای محصولاتی که می خواهند خریداری کنند، از طریق این لینک پرداخت را انجام دهند.
  • یک فرم سفارش ارائه دهید : اگر نمی خواهید همه چیز را به صورت دستی انجام دهید، افزودن فرم سفارش می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به این ترتیب که مشتریان را به یک فرم سفارش هدایت کنید که در آن می توانند پرداخت را انجام دهند و سفارش را ثبت کنند.

به این ترتیب، فروش در اینستاگرام بدون وب سایت قابل انجام است و شما می توانید از طریق طی نمودن مراحل فوق یک فروشگاه آنلاین بدون داشتن وب سایت، راه اندازی کنید. اما این نکته ی مهم را فراموش نکنید که شما باید مرتبا اطلاعات خود را در مورد اینستاگرام، جدیدترین امکانات و آپدیت های آن و همچنین نحوه کار با این پلتفرم، به روز رسانی کنید.

برای این منظور لازم است نکاتی را بدانید که در ادامه به آن ها پرداخته ایم. لطفا همچنان با ما باشید.

فروش در اینستاگرام بدون وب سایت

چند نکته ی مهم و کاربردی برای موفقیت فروش در اینستاگرام بدون وب سایت

در اینجا چند نکته کاربردی برای موفقیت در اینستاگرام اشاره کرده ایم. لطفا این نکات را به دقت مطالعه کنید و به آن ها عمل کنید.

  • به طور منظم و برنامه ریزی شده پست ها و محتواها را منتشر کنید
  • برای دسترسی بیشتر کاربران به پیج خود، از هشتگ های مرتبط استفاده کنید
  • کمپین هایی مانند کمپین هدیه، تخفیف و … را برای جذب مخاطب اجرا کنید
  • از طریق لایو اینستاگرامی با مشتریان خود بیشتر تعامل برقرار کنید
  • به کامنت ها و نظرات مشتریان پاسخ دهید
  • بازخوردهای مشتریان را به اشتراک بگذارید

مطمئنا اکنون متوجه شده اید که فروش در اینستاگرام بدون وب سایت چگونه امکان پذیر می شود.

کلام پایانی : فروش در اینستاگرام بدون وب سایت

اگر تا این زمان فکر می کردید که تنها از طریق داشتن یک وب سایت می توانید فروش آنلاین داشته باشید، پس از مطالعه ی این مقاله متوجه شده اید که فروش در اینستاگرام بدون وب سایت هم امکان پذیر است. بنابراین اگر تاکنون برای فروش آنلاین محصولات و یا ارائه خدمات خود هیچ اقدامی نکرده اید، زمان را از دست ندهید و از امکانات این پلتفرم جذاب و قوی در کسب و کار خود بهره مند شوید.

از توجه و همراهی همیشگی تان صمیمانه سپاسگزاریم. با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.