برای داشتن یک بیزینس موفق نیاز است که شما هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی به خوبی عمل کنید. برای موفق بودن در دنیای فضای مجازی شاید قبلا الزامی بود که سایت مخصوص به خود را راه اندازی مکنید اما امروزه به لطف شبکه های اجتماعی مختلف دیگر الزامی برای انجام این کار وجود ندارد چرا که شما می توانید خدمات و محصولات خود را با استفاده از شبکه های اجتماعی به تعداد زیادی از افراد معرفی نمایید. در این مقاله همراه ما باشید تا روش های افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی را به شما آموزش دهیم.

چرا استفاده از شبکه های اجتماعی اهمیت دارد؟

با استفاده از شبکه های اجتماعی شما می توانید با تعداد زیادی از افراد به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید و این ارتباط را برای مدت زمانی طولانی نگه دارید. در این حالت نیاز است که شما محتوای مناسبی را متناسب با ساختار هر شبکه اجتماعی تولید کنید و سپس انتشار دهید. اما در این حالت باز هم تعداد محدودی از افراد پست شما را خواهند دید. پس افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی چگونه انجام می شود!؟ خوشبختانه استفاده از شبکه های اجتماعی چون یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود، بسیار توسعه یافته است .و روز به روز روش های مختلفی برای موفقیت در این زمینه در اختیار افراد قرار می گیرد. در این مقاله من لیستی از برترین ابزارهایی را که به افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی شما کمک می کنند را معرفی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید :

برترین ابزار برای افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی :

  • Hootsuite :

مسلما برای هر کسب و کاری شما از شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده می کنید. با استفاده از این ابزار می توانید چند شبکه اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک را کنترل نمایید و در نتیجه پست مناسب را جهت افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی تولید نمایید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Buffer :

یکی از بهترین ابزاری که در زمینه افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی استفاده می شود، است که به شما امکاناتی مانند زمان بندی کردن محتوا، تحلیل و آنالیز عملکرد شما و … را ارائه می دهد. با استفاده از این برنامه شما می توانید کنترل شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، لینکداین و گوگل پلاس را در دست داشته باشید. لازم به ذکر است که کاربری ساده این برنامه موجب افزایش محبوبیت آن شده است.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Sprout Social :

با استفاده از این ابزار شما می توانید تحلیل عملکرد شبکه های اجتماعیتان را داشته باشید و همچنین به طور مستقیم با کاربران خود در ارتباط بوده و پیام آن ها را پاسخ دهید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Woobox :

برای افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی گاهی نیاز است که محتوای غیر متعارف مانند سرگرمی، نظرسنجی، مسابقه و … قرار دهید تا رابطه بهتری با کاربر برقرار کنید. با استفاده از این ابزار می توانید کنترل چند شبکه اجتماعی را در دست داشته باشید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Qzzr :

این ابزار کاربردی بودن خود را در راستای افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی ثابت کرده است به طوری که بسیاری از کمپانی ها برای اشتراک پذاری پست های خود و دیدن نتیجه و بازخورد از این برنامه استفاده می کنند.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Wyng :

این برنامه قابلیت سفارشی سازی را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید محتواهای خلاقانه ای را ایجاد کرده و در انواع شبکه های اجتماعی قرار دهید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • ViralContentBee :

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا با اینفلوئنسر ها در ارتباط باشید و پست های خود را با آن ها به اشتراک بگذارید و در نتیجه شاهد افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی خود باشید. در حال حاضر این برنامه برنامه برای شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، Pinterest فعالیت دارد.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • JustRetweet :

این برنامه منحصرا برای شبکه اجتماعی توییتر کار می کند به گونه ای که با استفاده از آن می توانید فالوور های بیشتری جذب کرده و در نتیجه افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی را داشته باشید. همچنین با استفاده از این برنامه می توان از کردیت کاردهای مختلف استفاده کرد و در نتیجه محدودیتی برای نوع پست خود نخواهید داشت. به عبارت دیگر می توانید محصول خود را در توییت خود قرار داده تا کاربر آن را به راحتی خریداری نماید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Flauntt :

این برنامه نیز اختصاصی برای توییتر است. شما می توانید با استفاده از Flauntt محتوای خود را برتر از سایر توییت های رقیبان خود قرار دهید و در نتیجه شانس افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی را افزایش دهید. این برنامه نیز سازگار با انواع کارت های بانکی است.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Guest Crew :

با استفاده از این برنامه شما می توانید افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی داشته باشید چرا که پست های مورد علاقه اینفلوئنسرهای مختلف در آن قرار داده می شود و در نتیجه شانس این که پست شما در دمعرض دید افراد بیشتری قرار گیرد بیشتر است.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Lnk Social :

با استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف شما به دنیال افزایش اعتبارخود هستید. اگر شما اشتراک گذاری پشت های خود را با استفاده از این شبکه های اجتماعی انجام دهید اعتبارتان افزایش یافته و در نتیجه افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی تان را خواهید داشت چرا که پست شما در معرض دید افراد بیشتری قرار داده می شود.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Gramblr :

در ایران شبکه اجتماعی اینستاگرام از محبوبیت زیادی برخوردار است. با استفاده از این برنامه که شما می توانید آن را روی سیستم عامل کامپیوتر خود نصب نمایید، پست های اینستاگرام را زمان بندی کرده و انواع محتوا مانند عکس و ویدئو را بارگذاری کنید. این برنامه امکان سفارشی سازی را در اختیار شما قرار می دهد چرا که فیلتر های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • TweetDeck :

این برنامه کنترل شبکه اجتماعی توییتر را در اخیتار شما قرار می دهد که می توانید از آن به عنوان نسخه دسکتاپ، کروم، وب و … استفاده نمایید. با استفاده از این برنامه می توانید کنترل چند اکانت توییتر را داشته باشید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • Likeable Hub :

با استفاده از این برنامه شما می توانید تحلیل و آنالیز اکانت توییتر خود را داشته باشید و با استفاده از آن بتوانید تشخیص دهید بیشترین بازدیدکنندگان شما مربوط به کدام منطقه، در چه سنی و … هستند.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • SocialMention :

برای بسیاری از صاحبان کسب و کار اهمیت دارد تا تشخیص دهند چه میزان مورد جستجوی افراد قرار می گیرند. هر بار که برند شما در جایی مانند وبلاگ، فیسبوک و توییتر ذکر شود شما در همان لحظه آگاه می شوید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

  • BuzzBundle :

با استفاده از این برنامه می توانید یک گزارش کامل از شبکه های اجتماعی دریافت کنید تا ببینید چه کلمه کلیدی بیشتر مورد استفاده افراد قرار گرفته است و در نتیجه متناسب با آن محتوای مورد نظر خود را تولید کنید و در نتیجه افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی تان را نظاره گر باشید.

افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی

همراهان عزیز افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی کاری زمان بر است که شما می توانید آن را با استفاده از برترین ابزاری که به شما معرفی شد آن را ساده تر کنید. یکی از مزایای استفاده از این ابزار این است که در صورت داشتن وب سایت می توانید ترافیک سایت خود را نیز افزایش دهید. همراهان عزیز در صورتی که در رابطه با تولید محتوا و طراحی سایت سوالی دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. همچنین اگر از هر کدام ابزار معرفی شده جهت افزایش بازدید پست های شبکه های اجتماعی استفاده کردید، از طریق کامنت ما را مطلع کنید و نظر خود را در رابطه با آن به ما اعلام کنید.