در دنیای امروز هر روز با یک کسب و کار جدید رو به رو می شویم که در حال گسترش و گرفتن میدان رقابت است. اما چگونه می توان زمانی که در حرفه شما رقابت زیاد است، بتوان همچنان هم موفق بود و در صدر جدول قرار داشت؟ در گذشته صاحبان کسب و کار برای معرفی تجارت و در واقع برند خود از روش های تبایغاتی مرسوم مانند تبلیغات کاغذی، بروشور، تلویزیونی، رادیویی و … استفاده می کردند. اما این روش توسعه و معرفی برند تنها برای زمانی خوب بود که افراد آشنایی و دسترسی زیادی به فضای اینترنت نداشتند. بنابراین خیلی کم پیش می آمد که کسی از اوضاع رقبای خود در شهرهای دیگر آگاه شود. و یا ما به عنوان مصرف کننده از خدمات سایر شرکت و کمپانی ها آگاه باشیم. در نتیجه همواره با انتخاب های محدودی رو به رو بودیم که شاید اطلاعات چندانی نیز در مورد آن ها نداشتیم.

بیشتر بخوانید : 

سفارش تامین و تولید محتوا

اما با ظهور اینترنت و فضای وب، مسیر برندینگ و توسعه کسب و کار شکل دیگری به خود گرفت. امروزه اگر کسی بخواهد متناسب با تغییرات روز پیش رود و از فناوری های روز دنیا عقب نماند حتما باید اینرنت را جزئی از کسب و کرا خود قرار دهد و همچنین توجه ویژه ای به آن داشته باشد. در این دوران با استفاده از اینترنت شما می توانید پاسخ تمام سوال خود را از طریق موتورهای جستجو گر پیدا کنید. نکته جالب این است که دیگر شما محدود به مرزهای شهری و کشوری نیستید و می توانید مطلب مورد نظر خود را از هر سایتی پیدا کنید.

این کاری است که شما نیز باید برای تویعه کسب و کار خود انجام دهید : تولید محتوا و ارائه پاسخ درست به سوال کاربران.

برای شما هم پیش آمده است که سوالی ذهنتان را درگیر کرده باشد و برای یافتن پاسخ آن سراغ گوگل رفته باشید. بعد از جستجوی سوال مورد نظر خود، معمولا لینک هایی که در صفحه اول و در بالای صفحه به شما پیشنهاد می شوند را باز کرده و خیلی سریع اطلاعات مورد نظر خود را پیدا می کنید.

اما سوال اصلی این جاست که چرا برخی از سایت ها جزء لینک های اولیه پیشنهادی هستند؟ این مسئله خواسته بسیاری از کمپانی و شرکت ها بعد از طراحی و ایجاد سایت مرتبط با کسب و کارشان است. پاسخ این سوال در تامین و تولید محتوای درست و با قاعده است.

زمانی که شما طراحی سایت خود را مطابق با سلیقه خود و نیاز کاربر ایجاد کردید، باید به گونه ای آن را به موتورهای جستجوگر مانند گوگل و همچنین کاربران متعدد معرفی کنید. برای انجام این کار می توانید از روش های قاعده مند و یا میان بر استفاده کنید مانند هر کار روزمره دیگری که در زندگی خود انجام می دهید!

اما مسئله اصلی این جاست که همه ما تجربه استفاده از راه میان بر را در زندگی خود داشته ایم و در اکثر موارد نیز شاهد این مسئله بوده ایم که در نهایت نتیجه برای یک مدت کوتاهی خوب بوده است چرا که متناسب با اصول انجام نشده است. بنابراین پیشنهاد شرکت مهندسی مکعب هوش و نقش استفاده از روش های اصولی برای تامین و تولید محتوا است.

سفارش تامین و تولید محتوا

تامین و تولید محتوا توسط شرکت مکعب :

همان طور که گفته شد اگر شما به دنبال یک موفقیت با عمر طولانی هستید باید بتوانید به خوبی خود را به کاربران و موتورهای جستجوگر معرفی کنید. برای انجام این کار می توانید اولین گامی که باید بردارید این است که از محتوایی استفاده کنید که متناسب با قواعد سئو و موتورهای جستجوگر نگارش شده اند. زمانی که محتوای شما بر اساس اصول موتورهای جستجوگر نوشته شده باشد، به راحتی نیز به کاربر پیشنهاد داده می شود چرا که استانداردهای اولیه را رعایت کرده است. بنابراین در تامین و تولید محتوا باید نکات خاصی را مورد نظر داشت، که تمامی آن ها توسط تیم تولید محتوای مکعب رعایت شده و در نتیجه تضمین می گردند.

مزایای استفاده از تامین و تولید محتوا توسط شرکت مکعب :

تیم تولید محتوای مکعب، با بررسی میزان رقابت در کسب و کار شما، یک استراتژی تولید محتوا برای معرفی سایت و برند شما آماده می کنند. بر اساس برنامه ای که توسط ما تدوین می شود، مسائلی مانند تعداد پست در هفته، موضوعات پر طرفدار، کلمات کلیدی، تامین محتوای گوناگون (صوتی، تصویری، نوشتاری) و … . سپس بعد از تعیین کردن نقشه اصلی راه، محتوای مورد نظر بر اساس قواعد سئو و بهینه سازی تامین می گردد. رویکرد تیم تولید محتوای مکعب، منحصرا تولید محتوای هر روزه را مد نظر ندارد، بلکه به دنبال تولید محتوای یونیک و منحصر به فردی است که کار کاربر با استفاده از آن بتواند پاسخ تمامی سوال های خود را پیدا کند. در نتیجه با استفاده از این رویکر می توان در مدت کوتاهی پست شما را به صفحه اول گوگل آرود.

همراهان عزیز در صورتی که به دنبال موفقیت همیشگی برای کسب و کار خود در زمینه فضای مجازی هستید، تامین و تولید محتوای خود را به شرکت مهندسی مکعب هوش و نقش بسپارید. برای اطلاع بیشتر از شرایط همکاری می توانید از طریق شماره 09138347634 با ما در ارتباط باشید.