در مقاله قبلی، در قسمت اول به یک سری نکات اشاره کردیم که با استفاده از آن می توانید شاهد افزایش رتبه سایت خود باشید. در این مقاله می خواهیم به بررسی ادامه این نکات بپردازیم. با رعایت این نکات شما می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. پس همراه ما باشید.

همه چیز در مورد شبکه های اجتماعی :

چگونه رتبه سایت را افزایش دهیم؟

4- استفاده از بک لینک :

در گذشته بسیاری از افراد برای بهبود رتبه سایت و افزایش آن از بک لینک استفاده می کردند. به این صورت که سایر سایت ها لینک سایت شما را در سایت خود قرار می دادند و به این ترتیب ترافیک سایت خود را افزایش می دادند. در نتیجه گوگل متوجه می شد که سایت شما معتبر است و حتما محتوای با ارزشی قرار می دهد. اما با گذشت زمان، بسیاری از افراد با پرداخت هزینه یعنی به صورت تبلیغاتی لینک خود را در سایر سایت ها قرار می دهند. گوگل به اندازه ای باهوش است که متوجه این مسئله شود و در نتیجه اخیرا این کار برای رتبه دهی آن ارزش زیادی ندارد.

ترافیک سایت

5-به روز رسانی محتوا :

برخی مواقع شما محتوایی را رد سایت قرار می دهید و بعد از آن به طور کلی آن را فراموش می کنید. این کار درست نیست. شما باید بعد از مدتی حتما محتوای خود را به روز کنید چرا که حتما در طول این مدت اتفاقات جدیدی در مورد موضوع شما افتاده است. به این ترتیب گوگل متوجه می شود که شما برای محتوای خود و کاربر ارزش قائل هستید و به این ترتیب رتبه شما را بهبود می بخشد.

6-از خطای 404 دوری کنید :

برخی مواقع شما به اشتباه محتوای خود را از سایت پاک می کنید. برخی تصور می کنند با انجام این کار محتوا از گوگل هم پاک شده است. اما این گونه نیست. پست در گوگل باقی می ماند و با سرچ افراد ممکن است توسط گوگل پیشنهاد داده شود. زمانی که کاربر روی این محتوا کلیک می کند با خطای 404 رو به رو می شود و همین مسئله یک امتیاز منفی برای سایت شما در نظر گرفته می شود. برای پاک کردن محتوای خود این کار را از طریق وب مستر انجام دهید.

ترافیک سایت

7- تامین محتوای با ارزش :

در نهایت بهترین گزینه برای افزایش رتبه سایت تامین محتوای با ارزش است. شما باید محتوا را به گونه ای در سایت قرار دهید که تمام نیازهای کاربر را پاسخ دهید. پس هنگام تولید محتوا باید خود را جای کاربر قرار دهید و به این فکر کنید که چه سوالاتی ممکن است برای آن ایجاد شود. زمانی که می خواهید محتوای خود را بنویسید، باید از کلمات کلیدی نیز به درستی در آن استفاده کنید. محتوای یونیک چیزی است که همیشه می تواند عامل موفقیت شما در افزایش رتبه سایت و افزایش ترافیک سایت شما باشد. چرا که خیلی از افراد از طریق جستجو در گوگل به سایت شما می آیند.

همراهان عزیز اگر می خواهید طراحی سایت خود را به صورت بهنیه و درست انجام دهید می توانید این کار را به تیم مکعب بسپارید. گروه مکعب علاوه بر نکات بیان شده از ترفندهایی استفاده می کند که باعث افزایش رتبه سایت شما می شود. همیشه برای گرفتن بهترین باید از یک برنامه ریزی درست و مرحله ای استفاده کرد. به یاد داشته باشید که هیچ چیز خوبی یک شبه به دست نمی آید.