وقتی صحبت از تبلیغات می شود، معمولا به فکر بنرها و تبلیغات چاپی گران قیمت و هزینه بری که در گوشه و کنار خیابان ها پخش می شوند، می افتیم. اما آیا واقعا این روش از تبلیغات بازدهی لازم را دارد؟ آیا مخاطبان هدف با استفاده از این تبلیغات جذب می شوند؟ ما می توانیم بدون پرداخت هیچگونه هزینه ی گزافی برای نصب بیلبورد و چاپ تبلیغات هم نیز به تبلیغات محصولات و خدمات خود بپردازیم! حتما با تعجب می پرسید چگونه می توان این کار را انجام داد؟ در جواب باید گفت که در حال حاضر تبلیغات اينترنتی آنلاین روشی نوین برای جذب مشتریان هدف به شمار می رود. تبلیغات آنلاین، که با نام های تبلیغات اینترنتی و تبلیغات وب نیز شناخته می شود، فرمی از بازاریابی و تبلیغات به گونه ای است که در آن ها از اینترنت استفاده شده و یک پیام تبلیغاتی تاثیرگذار به مشتری ارسال می شود. مانند هر نوع رسانه ی تبلیغاتی دیگر، تبلیغات آنلاین (اینترنتی) نیز شامل یک محتوای منحصر به فرد به عنوان تبلیغ است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات آنلاین (اینترنتی) در ادامه مطلب با شرکت مهندسی مکعب نقش و هوش همراه باشید.

تبلیغات آنلاین (اینترنتی)

انواع تبلیغات آنلاین (اینترنتی)

معمولا تبلیغ کنندگان بر اساس عبارات و کلمات کلیدی، تبلیغات خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجوگر قرار می دهند. ممکن است شما، بابت تبلیغات، مبلغی پرداخت نکنید، اما موتورهای جستجوگر، به ازای هر کلیک روی تبلیغاتی که شما قرار داده اید، مبلغی را دریافت می کنند. به همین دلیل، باید توجه کنید که نحوه انجام تبلیغات براساس اصول تبلیغاتی درست و حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آنچه ما اکیدا به شما عزیزان توصیه می کنیم این است که سعی کنید به هیچ عنوان از دیگر سایت ها تبلیغاتی کپی برداری ننمائید. تا جایی که ممکن است از مطالب و ایده های بکر و نو در ایجاد تبلیغات خود استفاده کنید.

در ادامه نکات ویژه ای در زمینه انجام انواع تبلیغات آنلاین (اینترنتی) در گوگل ارائه شده که به منظور آشنایی بیشتر با آنها؛ بهتر است در ادامه ما را همراهی کنید.

تبلیغات ویدیویی

در این نوع از تبلیغات با ایجاد یک کلیپ یا یک قطعه ویدئوئی جذاب به تبلیغات می پردازند. در این روش با به کارگیری انواع ایده های ادیت به روش سمعی و بصری، تبلیغات انجام می شود که بسیار تاثیر گذار خواهد بود و توجه بیشتر بازدیدکنندگان را به خود جلب می نماید.

استفاده از لینک باکس

لینک باکس، کادری است که در داخل آن کادر تعدادی لینک برای ارجاع به سایت های دیگر قرار می گیرد. در واقع در لینک باکس، سایر سایت هایی را که باید به آنها ارجاع صورت گیرد را قرار می دهند و این تبادل لینک ها تاثیر به سزایی در ایجاد تبلیغات موثر دارد.

تبلیغات بنری

در این روش در وب سایت شما یک بنر تبلیغاتی از آگهی مورد نظر شما قرار می گیرد. استفاده از بنر یک روش خوب تبلیغاتی است و  تاثیر به سزایی در جلب توجه مخاطبین دارد.

تبلیغات متنی

در این روش، تبلیغات در غالب متن قرار می گیرند. همانطور که می دانید موتورهای جستجوگر روی متن بسیار حساس هستند و استفاده از متن برای تبلیغات، در بهینه سازی موتورهای جست و جو نقش موثری دارد.

تبلیغات موبایلی

به منظور انجام تبلیغات موبایلی، شما عزیزان می توانید انواع اپلیکیشن ها را با به کارگیری بازی های کامپیوتری، برای تبلیغات خود به کار گیرید. به طورمثال شما می توانید تبلیغ خود را در قالب یک بازی یا اپلیکیشن موبایل قرار دهید.

تبلیغات آنلاین (اینترنتی)

بیشتر بخوانید:

افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی

آنلاین مارکتینگ(بازاریابی اینترنتی) چیست؟

بهترین شبکه های اجتماعی برای رشد کسب و کار شما کدامند؟

باید توجه کنید که بر اساس ویژگی های بی پایه و اساس به هیچ عنوان ارزش های برند تبلیغاتی خود را زیر سوال نبرید. همواره سعی کنید که در انجام تبلیغات خود نهایت صداقت و شفافیت را در مورد ویژگی های مطلب مورد نظر خود به کار ببرید.

در مقاله تبلیغات آنلاین (اینترنتی)، انواع روش های تبلیغ را برای شما بیان کردیم، امید است توانسته باشیم دید متفاوت تری برای شما عزیزان ایجاد کرده باشیم تا بتوانید به طور کاملا هدفمند تر به تبلیغات آنلاین (اینترنتی) بپردازید. در صورت هر گونه سوال در مورد تبلیغات آنلاین می توانید با شماره 09138347634 در شركت هوش و نقش مكعب تماس نماييد.