در این مقاله همراه شما هستیم با معرفی ابزار ConvertKit که در زمینه بازاریابی اینترنتی و ایمیل مارکتینگ توسط بسیاری از کمپانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار خیلی زود بعد از ارائه شدن محوبیت زیادی بدست آورد. پس در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات تکمیلی در این مورد را بدست آورید.

بیشتر بخوانید :

معرفی ابزار ConvertKit :

کمپانی ConvertKit در سال 2013 توسط شخصی به نام ناتان بری ایجاد شد. این ابزار به سرعت شروع به شرد کرد چرا که به خوبی می توانست به نیاز بلاگر ها پاسخ دهد. هدف از ایجاد این ابزار ایجاد ارتباط درست بین شما مو مشتریانتان است.

آیا ابزار ConvertKit کاربری ساده ای دارد؟

زمانی که برای اولین بار با صفحه کاربری این ابزار رو به رو می شوید شگفت زده می شود چرا که خیلی ساده به نظر می رسد. بر اساس نظر سنجی هایی که انجام شده است، این ابزار در بین ابزارهای مختلف ایمیل مارکتنیگ بسیار کاربری ساده ای دارد.

معرفی ابزار ConvertKit ایمیل مارکتینگ

آیا ابزار ConvertKit با وردپرس سازگار است؟

با توجه به این که بسیایر از وب سایت ها بر اساس پلتفرم وردپرس کار می کنند این ابزار به راحتی همراه با وردپرس قابل استفاده است. تنها نیاز است که کد این ابزار را در سایت خود قرار دهید. یا می توایند از پلاگین مربوط به این ابزار استفاده کنید.

ویژگی های ابزار ConvertKit :

  • سیستم دسته بندی بر اساس تگ :

همان طور که می دانید ابزارهای مختلف شیوه های مختلفی برای دسته بندی مخاطبان در اختیار شما قرار می دهند. اما شیوه ابزار ConvertKit به این صورت است که شما بر اساس تگ می توایند افراد را دسته بندی های مختلف قرار دهید. این روش بسیار کارآمد است چرا که ارسال ایمیل را برای شما در حالت های مختلف راحت تر می کند. پس در این سیستم شما می توایند با سابقه ای که از مشتری خود در دست دارید، برچسب های مختلفی را به آن ها اختصاص دهید. جدیدا این ابزار ویژگی جدیدی اضافه کرده است که بر اساس رفتار کاربر در دست برچسبی به آن اختصاص داده می شود که کار شما را بسیار ساده تر می کند.

  • اتوماسیون :

این روزها اتوماسیون بازاریابی یکی از شاخص های اصلی در زمینه ایمیل مارکتنیگ است. و خبر خوب این است که ابزار ConvertKit این استاندارد را ویژگی های خود در نظر گرفته است. ایت ویژگی است که در ابزار Drip نیز وجود دارد. استفاده از این ویژگی منجبر به افزایش سرعت سیستم می شود.

  • فرم های مختلف :

برای ارسال اییمل شما باید از ساختار های متناسب با متن مورد نظر خود استفاده کنید. ابزار ConvertKit فرم های مختلف با طرح های گوناگون را در اختیار شما قرار می دهد. البته این ابزار امکان استفاده از طرح های سفارشی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید طرح مورد نظر خود را ایجاد کنید.

  • پشتیبانی از ساختار های مختلف :

اگر شما کمی دانش از برنامه نویسی HTML یا CSS داشته باشید به راحتی می توانید به پویایی ساختار ایمیل خود اضافه کنید.

  • گزارش و تحلیل :

در مبحث دیجیتال مارکتینگ خیلی مهم است که مطمئن باشید هر گامی که بر می دارید نتیجه دلخواه شما را به ارمغان می اورد. برای ایمیل مارکتینگ نیز این مسئله صادق است. گزارشی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد را می توانید در حالت های مختلف فیلتر کنید تا متوجه میزان کارآمد بودن ارسال ایمیل ها شوید.

معرفی ابزار ConvertKit ایمیل مارکتینگ

  • پشتیبانی :

جالب است بدانید که بعد از ثبت نام در این سایت شما ایمیلی را دریافت خواهید کرد که منحصرا برای شما ساخته شده است. این در واقع به معنای اهمیت شما نزد این کمپانی است. زمانی که شما مشکلی را به این کمپانی اعلام یم کنید در مدت زمان متوسط 1 ساعت و 14 دقیقه منتظر پاسخگویی باشید.

  • دریافت ایمیل :

بسیاری از ما مشاهده کرده ایم که ایمیل های تبلیغاتی در پوشه ای به نام اسپم قرار می گیرد. و این اصلا برای کمپانی ها خوش آیند نیست چرا که در واقع هزینه ای که کرده اند از دست می رود. با استفاده از امکاناتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید متوجه شوید ایمیل های شما به دست مخاطبان رسیده است یا نه.

حتما بخوانید : 

طرح های مختلف ابزار ConvertKit چگونه اند؟

بر اساس این که شما می خواهید به چند نفر ایمیل ارسال کنید، طرح های مختلفی به شما پیشنهاد می شود. خبر بد این است که این ابزار طرح رایگان ندارد و شما باید برای استفاده از آن ماهیانه هزینه ای پرداخت کنید. طرح ها عبارت هستند از :

ارسال ایمیل به 1000 نفر : ماهیانه 29 دلار

ارسال ایمیل به 10000 نفر : ماهیانه 119 دلار

ارسال ایمیل به 25000 نفر : ماهیانه 199 دلار

ارسال ایمیل به 50000 نفر : ماهیانه 379 دلار

ارسال ایمیل به 100000 نفر : ماهیانه 679 دلار

مخاطبان گرامی ما به شما پشنهاد می کنیم اگر برای اولین بار است که از ابزارهای ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید، ابزار Drip یا MailChimp را انتخاب کنید چرا که دارای طرح های رایگان هستند. اما اگر هزینه برای شما اهمیتی ندارد ابزار ConvertKit بهترین انتخاب است.