همراهان عزیز امروز با نرم افزار Drip که در زمینه ایمیل مارکتینگ استفاده می شود در خدمت شما هستم. همان طور که می دانید استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ می تواند در معرفی شما به افراد مختلف بسیار موثر باشد. ایمیل مارکتینگ یکی از همین ابزار قدرتمند است که از گذشته تا کنون با وجود این که روش های جدید مانند شبکه های اجتماعی نیز ایجاد شده اند ، همچنان هم به عنوان یکی از بهترین ها یاد می شود. همراه ما باشید تا پاسخ سوال های خود را در رابطه با این ابزار پیدا کنید.

بیشتر بخوانید :

مهمترین نکات در رابطه با ابزار Drip : 

  • بازاریابی اتوماسیون با استفاده از ابزار Drip

اخیرا در مبحث فروش بریا انواع کسب و کار ها مفهومی به نام بازاریابی اتوماسیون مطرح شده است که با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده می تواند میزان تعامل شمتری با شرکت و وب سایت شما را تخمین بزند. ایمیل مارکتینگ نیز یکی از بخش های بزاریابی اتوماسیون سات که با استفاده از ابزار drip می توانید میزان موفقیت خود را در این مفهوم متوجه شوید.

  • آیا می توان با استفاده از ابزار Drip ایمل را هم به صورت متن و هم به صورت HTML ارسال کرد؟

پاسخ سوال شما مثبت است. اما مسئله ای که وجود دراد این است که اگر شما ایمیل خود را به فرم HTML ارسال کنید می توانید متوجه شوید که ایمیل ها تا چه اندازه ای توسط مشتریان باز شده اند. اما اگر نگران پوشه اسپم هستید بهتر است از فرمت متن برای ارسال ایمیل استفاده کنید.

معرفی ابزار Drip ایمیل مارکتینگ

  • ابزار Drip قالب سفارشی نیز دارد؟

خیر! این ابزار دارای ساختار های مختلفی برای ارسال ایمیل است اما امکان ساخت تم سفارشی را در اختیار شما قرار نمی دهد.

  • آیا عملکرد ابزار Drip در گوگل آنالایتیکس وجود دارد؟

به طور کلی زمانی که افراد از طریق ایمیل چه با حساب کاربری یاهو و چه جیمیل وارد سایت شما شوند، در تحلیل های گوگل آنالایتیکس نشان داده می شود. اما با استفاده از ابزار Drip شما می توانید متوجه شوید چه کسی ایمیل شما را باز کرده، به سایت شما سر زده است. تمامی این موارد به صورت گزارش و نمودار در اخیتار شما قرار داده می شوند.

  • طرح های ابزار Drip چگونه اند؟

در صورتی که بخواهید بیش از 100 اییمل ارسال کنید باید از یکی از طرح های ارائه شده توسط این کمپانی استفاده کنید. زمانی که شما طرحی را انتخاب کردید می توانید در صورتی که نیاز بیشتر و یا کمتری برای ارسال ایمیل داشتید آن را تغییر دهید. با استفاده از طرح سالیانه این ابزار می توانید 2 ماه اعتبار رایگان دریافت کنید.

  • ابزار Drip مناسب برای سایت های فروشگاهی :

سایت های فروشگاهی یکی از منابع اصلی درآمد برای بسیاری از کسب و کار ها هستند. اما بدترین اتفاقی که در این زمینه می تواند بیفتد اسن است که فرد بدون این که خرید خود را اجام دهد سایت شما را ترک کند! در این قسمت است که ایمیل مارکتینگ با استفاده از ابزار Drip به کمک شما می آید تا با ارسال یک ایمیل به فرد مورد نظر تکمیل فرآیند خرید به او یادآوری شود.

  • ارسال اطلاعیه رویداد ها :

شما به عنوان یک کمپانی ممکن است در مناسبت های خاص طرح های خاصی داشته باشید. به عنوان مثال فروش محصول با تخفیف ویژه. با استفاده از ابزار Drip می توایند مشتریان خود را از رویدادهای مهم خود مطلع کنید.

معرفی ابزار Drip ایمیل مارکتینگ

  • دسته بندی مشتریان با استفاده از برچسب گذاری :

زمانی که شما می خواهید ایمیل را ارسال کنید بسیاری از ابزارهای یایمل مارکتینگ به شما اجازه می دهند تا لیست هایی را بر اساس نظر خود تهیه کنید و سپس ایمیل را به آن ها ارسال نمایید. اما در رابطه با ابزار Drip ماجرا کمی متفاوت است. در این ابزار شما برای دسته بندی افراد از برچسب گذاری استفاده می کنید. به عنوان مثال زمانی که شما می خواهید برای محصول “آ” تخفیف بزنید، یم توانید ایمیل را برای کسانی ارسال کنید که در دسته بندی با برچسب محوصول “آ” قرار دارند. در این حالت دسته بندی مخاطبان برای شما راحت تر است.

همراهان عزیز ابزار Drip در حالی که کاربری ساده ای دارد، امکانات گسترده ای در اختیار شما قرار می دهد. سرعت این ابزار بریا انجام امور مختلف بالا است اما به دلیل هزینه بالایی که دارد کمتر مورد استفاده شرکت ها قرار می گیرد. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.