ابزار MailChimp یکی دیگر از ایمیل مارکتینگ است که بسیاری از کمپانی های مختلف از آن استفاده می کنند. در واقع می توان دلیلی این موضوع را هم امکاناتی دانست که خیلی راحت در اختیار کاربران خود قرار می دهید. امروز با معرفی این ابزار در خدمت شما هستیم.

بر اساس آماری که وجود دارد ایزار MailChimp یکی از اولین گزینه هایی است که به ذهن هر فرد فعال در زمینه دیجستال مارکتینگ می رسد چرا که روزانه بیش از 600 میلیون ایمیل از طریق این پلتفرم ارسال می شود. در حالت کلی این ابزار گزینه رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار به صرفه است. شما می توانید به 2000 کاربر خود تا 12 هزار مورد ایمی ارسال کنید. آیا این ویژگی شما را وسوسه نمی کند؟ به همین دلیل بسیاری از کمپانی های ترجیح می دهند به جای استفاده از ابزار های دیگر مانند … از طرح رایگان ابزار MailChimp استفاده کنند.

انواع طرح ابزار MailChimp کدامند؟

ارسال ایمیل تا 2000 نفر  : رایگان

ارسال ایمیل تا 2500 نفر : 30 دلار در هر ماه

ارسال ایمیل تا 10 هزار نفر : 75 دلار در هر ماه

ارسال ایمیل تا 30 هزار نفر : 215 دلار در هر ماه

ارسال ایمیل تا 50 هزار نفر : 240 دلار در هر ماه

حتما بخوانید : 

معرفی ابزار MailChimp ایمیل مارکتینگ

مزایا و معایب استفاده از ابزار MailChimp چیست؟

مزایای ابزار MailChimp :

  • برای اطمینان از موفق بودن در انجام هر کاری باید تحلیلی از روند انجام کار خود داشته باشیم. این ابزار با استفاده از گزارشی که در اختیار شما قرار می دهد، شما را از بازده ایمیل مارکتینگ خود آگاه می سازد.
  • بسیاری از ویژگی های این ابزار در نسخه رایگان فعال هستند.
  • کاربری ساده و زیبایی دارد در عین حال که ویرایشگر های قوی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • ارسال خبرنامه در قالب های مورد علاقه شما با استفاده از ویرایشگر درگ و اند دراپ!
  • ابزار MailChimp از انواع ایمیلی که شما قصد ارسال دارید مانند خبرنامه، ارسال خودکار و … پشتیبانی می کند.
  • ارائه انواع طرح های مختلف برای ارسال ایمیل.
  • ریسپانسیو بودن ساختار ایمیل ها. به این معنا که کاربر در انواع دستگاه های الکترونیک ایمیل شما را به صورت خوانا و درست دریافت می کند.
  • ابزار MailChimp از داشتن ویژگی اتوماسیون بازاریابی غافل نمانده است. به این معنا که شما می توانید بر اساس عملکرد های که تعریف می کنید، مانند باز کردن ایمیل، کلیک کردن روی یک لینک خاص و … ارسال خودکار ایمیل داشته باشید.
  • با استفاده از ویژگی مدیریت لیست مخاطبان می توانید کاربران را بر اساس ویژگی هایی که دارند در دسته های مختلف قرار دهید تا ارسال ایمیل را با برنامه بهتر انجام دهید.
  • تهیه فرم ثبت نام به صورت دلخواه شما با استفاده از ابزار MailChimp امکان پذیر است. همچنین انکان طراحی پیام به صورت pop-up نیز وجود دارد.
  • یکی از چالش هایی که برای بسیاری از ابزار های ایمیل مارکتینگ وجود دارد این است که آیا ایمیل در باکس اصلی قرار می گیرد یا در پوشه هرزنامه یا اصطلاحا اسپم؟! کمپانی pop-up تضمین می کند که تنها در 15 درصد موارد احتمال ارسال ایمیل به پوشه اسپم وجود دارد. با استفاده از گزینه و تب Promotions می توانید از تعداد ایمیل های دریافتی آگاه شوید.
  • زبان اصلی این برنامه انگلیسی است ولی قسمت توضیحات آن به زبان اسپانیایی نیز ترجمه شده است. متن ایمیل شما می تواند به هر زبانی باشد.
  • شما برای ارسال ایمیل به کاربران خود نیاز دارید که اطلاعاتی را از آن ها جمع آوری کند. خبر خوب در مورد ابزار MailChimp این است که یک حافظه نامحدود برای انجام این کار در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی ابزار MailChimp ایمیل مارکتینگ

معایب ابزار MailChimp :

  • با وجود این که طرح رایگان این ابزار بسیار وسوسه بر انگیز است ولی سایر طرح های آن بسیار گران قیمت هستند.

بیشتر بخوانید :

نتیجه گیری :

اگر شما به یک ابزار قدرتمند در زمینه اتوماسیون بازاریابی و ایمیل مارکتینگ نیاز دارید استفاده از ابزار MailChimp می تواند مناسب شما باشد البته اگر از طرح رایگان آن قادر به استفاده باشید چرا که سایر طرح های آن بسیار گران قیمت هستند!