این روزها کسب و کارهای زیادی هستند که شبکه های اجتماعی را برای انجام تبلیغات و معرفی خود به دیگران انتخاب می کنند. در میان این رسانه های اجتماعی، اینستاگرام از اهمیت ویژه ای در میان کاربران برخوردار است و صاحبان کسب و کار ترجیح می دهند که در اینستاگرام برای خود صفحاتی ایجاد کنند و  محتوهای خود را به گونه ای ارائه دهند که توسط افراد بیشتری دیده شود؛ و یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن برند شما توسط کاربران اینستاگرام، از طریق قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام می باشد. حال ممکن است بپرسید که وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام چگونه است؟ برای دریافت پاسخ این سوال با مکعب همراه شوید.

برای اینکه از نحوه ی وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام آگاه شوید، باید نکاتی را که در ادامه برای شما عزیزان ذکر کرده ایم، رعایت کنید، تا از این طریق بتوانید توسط افراد بیشتری دیده شوید و آگاهی از برند شما افزایش یافتهف که این منجر به جذب فالوور بیشتر و افزایش فروش شما می شود.

وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام

نکاتی که برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام باید رعایت کنید

در این بخش از مقاله به مواردی اشاره خواهیم کرد که با در نظر گرفتن این نکات هنگام ایجاد صفحه در اینستاگرام و منتشر کردن انواع محتوا می توانید در صفحه ی اکسپلور اینستاگرام دیده شوید.

نکته ی اول : پست ها را زمانی منتشر کنید که بیشتر کاربران فعال هستند

یکی از مهم ترین نکات در مورد فعالیت در اینستاگرام انتشار محتوا در زمان فعال بودن فالوورها می باشد و بسیار خوب است که شما نیز به این نکته توجه کنید، زیرا در الگوریتم اینستاگرام زمان قرار دادن پست ها در صفحه اینستاگرام، به عنوان یکی از عوامل مهم برای مشاهده بیشتر پست ها در اولویت قرار دارد. به این ترتیب زمانی که احتمال فعال بودن فالوورهای شما بیشتر باشد، احتمال اینکه توسط افراد بیشتری دیده شود و سپس به صفحه اکسپلور اینستاگرام وارد شود بیشتر می شود. پس این نکته، یکی از مهم ترین نکات برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام می باشد.

نکته دوم : توجه داشته باشید که فالوورهای شما از چه نوع محتواهایی بیشتر بازدید می کنند

برای ایجاد یک پست موفق، اینکه فقط زمان فعالیت کاربران پست را منتشر کنید، کافی نیست. شما همچنین باید از مفید بودن و ارزشمند بودن پست خود اطمینان حاصل کنید؛ و درست در همین زمان است که شما می توانید بیشترین بازدید را از پست خود بدست آورید ، بنابراین به احتمال زیاد پست شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می شود. این نکته نیز، یکی از مهم ترین نکات برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام می باشد.

وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام

نکته سوم : از پست هایی که هم اکنون در اکسپلور اینستاگرام مشاهده می کنید، نکته بیاموزید

از پستهایی که قبلاً در صفحه کاوش هستند اطلاعات کسب کنید

یکی از بهترین ترفندهایی که می تواند برای شما بسیار مؤثر باشد این است که به پست هایی که در صفحه اکسپلور شما ظاهر می شوند ، نگاه کنید. این ها همان نوع پست هایی هستند که احتمالا فالوورهای شما آن ها را بیشتر می پسندند. حتی شما می توانید در نظر بگیرید که آن ها چه مواردی را در ایجاد و انتشار محتواهای خود در نظر گرفتند و آن ها را رعایت کرده اند که توانسته اند در صفحه اکسپلور اینستاگرام ظاهر شوند.

نکته چهارم : از پست های با فرمت IGTV در صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید

از قالب IGTV و پست های قابل خرید استفاده کنید. این یک حقیقت است که محتواهای ویدئویی و فیلم ها بهترین عملکرد را در همه رسانه های اجتماعی دارند. بنابراین فرمت IGTV نیز می تواند جز بهترین محتواهای بصری اینستاگرام محسوب شود و بازخورد خوبی هم داشته باشد.

شرکت سازنده اینستاگرام، یک آکادمی IGTV را در لندن راه اندازی کرده اند تا به تولیدکنندگان محتوا کمک کند تا از این ویژگی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

علاوه بر نکاتی ک گفته شد، استفاده از هشتگ های مکان و دیگر هشتگ های مناسب و مرتبط، استفاده از اینفلوئنسرهای اینستاگرام و به علاوه استفاده از CTA های مناسب نیز می تواند از نکات مهمی باشد که برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام خوب است آن ها را در نظر داشته باشید.

با استفاده از نکاتی که در این مقاله به آن ها پرداختیم ، می توانید محتواهای خود را در صفحه اکسپلور اینستاگرام مشاهده کنید.

امید است که از مطالعه ی این مقاله استفاده کافی برده باشید. در صورت وجود هر گونهسوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.