اگر شما یک بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید و در زمینه تبلیغات اینستاگرام فعالیت می کنید ، احتمالاً در راس تمام انتخاب های خود، اینستاگرام را قرار داده اید. با وجود تعداد زیادی برند که در این پلتفرم در حال فعالیت هستند ، هر کدام محتوای منحصر به فرد خود را بارگذاری می کنند ، بنابراین آنچه برای شما اهمیت پیدا می کند این است که چگونه در میان سایر رقبا بتوانم افراد بیشتری را به خود جذب کنم؟ و وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام برای دیده شدن یک راه مطمئن برای این است که بازدید شما به طرز چشمگیری و در مدت زمان کوتاه افزایش پیدا کند. آیا مایلید تا با اهمیت وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام بیشتر آشنا شوید؟ پس با تیم مکعب همراه شوید.

بیشتر بدانید :

اصول و راهنمای تبلیغات در اینستاگرام 

معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام

دوستان عزیز، قبل از هر چیز خوب است بدانید که متأسفانه ، هیچ راه قطعی برای حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام وجود ندارد. با این وجود ، با انجام برخی از راه ها و روش هایی که در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد ، قادر خواهید بود حداقل شانس خود را برای حضور در صفحه اکسپلور افزایش دهید.

اکسپلور اینستاگرام

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام جایی است که اینستاگرام ترتیب محتواها را برای بازدید توسط کاربران خود تنظیم می کند. هر کاربر محتوای مختلفی را در صفحه اکسپلور اینستاگرام خود مشاهده می کند ، و این بر اساس پست هایی که یا خودشان به آن ها علاقه مندند و یا  فالوورهای آن ها به آن پست ها علاقه مند هستند. به عبارت ساده تر ، پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام  به شما نشان داده می شود،  مجموعه ای از پست هایی است که اینستاگرام فکر می کند شما از دیدن آن ها لذت می برید.

آمار به دست آمده نشان داد است که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و بیش از 50 درصد آن ها از صفحه اکسپلور بازدید می کنند. که این یک عدد بزرگ است.

اما این که اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که کدام پست در صفحه ی اکسپلور نشان داده شود، مربوط می شود به الگوریتم اینستاگرام که این الگوریتم بیشتر به این موارد توجه می کند :

  • پست هایی که فالوئینگ های شما بیشتر آن را لایک کرده اند.
  • پست هایی که بازخورد زیادی داشته اند.
  • پست های مربوط به اکانت هایی که فالوورهای شما آن ها را دنیال کرده اند.

تا این بخش از مقاله با پیج اکسپلور اینستاگرام آشنا شدید و تا حدودی دانستید که الگوریتم اینستاگرام به چه نکاتی برای قرار دادن یک پست در این صفحه بیشتر اهمیت می دهد. در ادامه نکات بیشتری را در مورد میزان اهمیت قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام برای شما عزیزان خواهیم گفت. لطفا همچنان همراه ما باشید.

اکسپلور اینستاگرام

چرا قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام  اهمیت دارد؟

حدودا اواسط سال 2019 بود که اینستاگرام صفحه اصلی اکسپلور  خود را بازنگری و به ورز رسانی کرد. آنها فیلترها را در بالای صفحه اضافه کردند تا کاربران بتوانند محتوای خاصی را که از آن لذت می برند پیدا کنند. همچنین برای اولین بار دو فیلتر خاص را پین کردند که عبارتند از : IGTV و Shop. این دو کانال های موضوعی را دنبال می کند. استفاده از صفحه ی اکسپلور اینستاگرام و همچنین قرار گرفتن در این پیج مزیت هایی دارد که در این بخش از مقاله آن ها را ذکر کرده ایم.

مزایای استفاده از صفحه اکسپلور

پر واضح است که ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام یک مزیت بارز و مشخص دارد و آن هم این است که افراد بیشتری پست شما را مشاهده می کنند. ک این ، به نوبه خود ، می تواند مزیت های بیشتری را به همراه داشته باشد. این مزیت ها عبارتند از :

  • افراد بیشتری پست شما را مشاهده می کنند و با محتوا و پست شما درگیر می شوند.
  • فالوورهای شما افزایش پیدا می کنند، زیرا زمانی که افراد با پست شما درگیر می شوند، ممکن است از آن پست خوششان بیاید و صفحه ی شما را دنبال کنند.
  • افزایش بازدیدکندگان، به دلیل وجود بازدیدکنندگان جدید توسط اکانت های جدیدی که شما را فالوو کرده اند.
  • با داشتن CTA های مناسب و بیشتر ، نرخ تبدیل ها نیز افزایش پیدا می کند.

دوستان همیشه همراه مکعب، در این مقاله شما عزیزان را با صفحه ی اکسپلور اینستاگرام آشنا کردیم، همچنین از اهمیت دیده شدن در این صفحه برای شما گفتیم. امید است آنچه گفتم مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در مقالات آتی برای شما عزیزان نحوه ی ورود به این صفحه را نیز آموزش خواهیم داد.