آیا می دانید که چگونه در اینستاگرام می توان تبلیغ کرد؟ آیا می دانید که بسیاری  از کسب و کارهای موفق، تبلیغات فعال خود در اینستاگرام انجام می دهند؟ تبلیغات در اینستاگرام به شما یک فرصت می دهد تا یک کمپین قوی و موثر تبلیغاتی برای مشتریان خود در هر گروه سنی  و هر موقعیت ایجاد نمائید.

تبلیغات در اینستاگرام ، چرا از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده کنیم؟

دلایل بسیاری برای استفاده از اینستاگرام می توان ذکر کرد، اما به دو دلیل عمده، که در ادامه به آن اشاره کرده ایم از اینستاگرام برای تبلیغ استفاده می کنیم.

  • تبلیغات در اینستاگرام با تبلیغات در فیس بوک به طور کامل یکپارچه سازی شده است، به این ترتیب شما می توانید گزینه های سفارشی سازی فیس بوک، قالب بندی های متنوع و قابلیت های دیگر موجود در فیس بوک را همراه با Instagram داشته باشید.
  • تبلیغات Instagram یک راه حل ایده آل است و به شما این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنید که محتوای تبلیغاتی شما دیده می شود.

ایجاد محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام کار ساده ای است. شما با استفاده از ابزارهای زیادی می توانید در اینستاگرام، به ایجاد محتوا برای تبلیغات بپردازید. به طور مثال می توانید از Power Editor ، Ads Manager, AdEspresso و ….استفاده کنید. در این مقاله، ما نحوه ی ایجاد تبلیغات در اینستاگرام را با استفاده از Ads Manager فیسبوک به شما عزیزان آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات در اینستاگرام

چگونگی ایجاد تبلیغات در اینستاگرام

به طور کلی، برای شروع به قسمت Ads Managar بروید و در بخش Campaign ، Ad Setو سپس Ad levels را انتخاب نمائید.  در این جا شم می توانید یک هدف انتخاب کنید. در خلال آن ، شما می توانید ، بودجه، برنامه، مکان ها و قیمت گذاری خود را برای تبلیغ مورد نظر، انتخاب کنید. و به طور خلاصه در Ad levels شما قادر به تصمیم گیری های لازم در مورد ایجاد تبلیغ خود خواهید بود. در ادامه موارد ذکر شده را به تفصیل برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

مرحله ی اول: انتخاب هدف

اولین کاری که انجام می دهید، برای تبلیغ خود یک هدف مشخص می کنید. اهدافی که از میان آن ها می توانید به انتخاب بپردازید، عبارتند از :

  • اطلاع رسانی نام تجاری، با هدف نشان دادن آگهی خود به کاربران که علاقه مند به نام تجاری شما هستند.
  • نمایش دادن نام تجاری، که به دنبال آن، خود را به بسیاری از افراد ممکن نشان می دهد.
  • ترافیک، عبارتست از اولویت بندی ارسال ترافیک به سایت شما.
  • مشارکت، که به دنبال آن افزایش تعامل است، مانند اظهار نظر، اشتراک، لایک کردن، پاسخ رویداد، و ….
  • نصب برنامه، جایی که مشتریان تشویق می شوند تا برنامه ی شما را دانلود و نصب نمایند.
  • Generation Leader، که در آن کاربرانی که بر روی آگهی شما کلیک می کنند، یک فرمی به آن ها نشان داده می شود.
  • پیام ها، که هدف آن دسترسی کاربران به پیام شما و ایجاد گفتگو است.
  • تبدیل، جایی که هدف آن تبدیل شدن بازدید کننده به مشتری است و انجام خرید، ثبت نام و وارد کردن ایمیل است.
  • کاتالوگ فروش، که به طور خودکار آگهی ها را نمایش می دهد.

به این ترتیب، هدف را انتخاب کنید که تبلیغات شما، با هدف مستقیم تبلیغات شما هماهنگ شود. مثلا اگر یک آگهی ویدیویی داشته باشید، اما قصد شما انجام تبدیل است، به جای نمایش ویدیوها، اهداف تبدیل را انتخاب کنید.

مرحله دوم : تنظیمات Ad Set Level

در مرحله ی بعد می بایست در مورد Ad Level  سطح آگهی تصمیم گیری کنید. و در ادامه می توانید کاربران دف خود را مشخص کنید. شما می توانید بر اساس مواردی که در ادامه ذکر کردیم، کاربران را هدف قرار دهید. این موارد شامل:

  • جنسیت
  • سن
  • زبان هایی که صحبت می شود
  • عنوان شغلی
  • تحصیلات
  • وضعیت والدین

تبلیغات در اینستاگرام

قرار دادن تبلیغات در اینستاگرام

در فیسبوک، به طور اتوماتیک می توانید تبلیغات خود را در مکان های متفاوتی قرار دهید و اگر بخواهید مکان آن ها را تغییردهید، با استفاده از گزینه ی  “Edit Placements”  می توانید این کار را انجام دهید. در اینستاگرام، نحوه ی قرار دادن تبلیغات به این صورت است که، شما به طور همزمان قادر خواهید بود تا در آن واحد چندین گزینه برای جایگذاری، داشته باشید.

فرمت تبلیغات در اینستاگرام

چهار قالب مختلف تبلیغی وجود دارد که می توانید در تبلیغات Instagram  از آن ها استفاده کنید. این تبلیغات می تواند تصویری، تبلیغات چرخ فلک (همچنین به عنوان “تبلیغات چندگانه” شناخته می شود)، تبلیغات ویدئویی و استوری باشد.

فرمت های تصویری که برای بیان مفاهیم ساده و تبلیغات یک محصول واحد به کار گرفته می شود، می بایست واضح و متمرکز باشد. این تبلیغات باید:

  1. نسبت تصویر می بایست 1.91 به 1 باشید
  2. سایز بهتر است طبق آن چه پیشنهاد شده است با اندازه ی 1200 × 628 پیکسل انتخاب شود.
  3. کمتر از 20٪ از تصویر حاوی متن باشید

فرمت تصویر چندگانه می تواند یک راه حل پویا برای نمایش چندین محصولبه صورت یک جا باشد که این به شما فضای بصری بیشتری خواهد داد. شما همچنین می توانید فیلم ها را به یک یا چند اسلاید در چرخه خود اضافه کنید تا آنها را جذاب تر کنید. این تصاویر و ویدیوها باید به جای مستطیل مربع باشند. تبلیغات ویدئویی Instagram به صورت خودکار، درست مانند فیس بوک، اجرا می شود. همچنین مانند فیس بوک، شروع به پخش بدون صدا می کنند که شما باید زیرنویس به آن اضافه کنید.

مرحله سوم ایجاد تصویر به تبلیغ

آخرین قسمت تبلیغ، شما نیاز به انتخاب اجزای بصری دارید.

ابتدا تصویر یا ویدیو را انتخاب کنید و سپس کپی را به تبلیغ خود اضافه کنید. به این ترتیب شما یک تبلیغ را در اینستاگرام خود ایجاد کرده اید.

دوستان، از همراهی شما تا پایان این مقاله از شما بسیار سپاسگزاریم. در صورت بروز هر گونه مشکل را سوال، آن را با همکاران مجرب ما در تیم مهندسی مکعب هوش و نقش در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم. با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید:

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام با استفاده از اینفلوئنسر اینستاگرام

تولید 30 محتوا برای اینستاگرام تنها در یک روز

چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم و از طریق آن پولدار شویم؟