همونطور که می دونید انواع اپلیکیشن هایی که به بازار ارائه میشه مدام در حال به روز رسانی هست و قطعا اینستاگرام هم از این قائده مستثنی نیست؛ آپدیت های جدید اینستاگرام تغییرات زیادی رو توی این اپلیکیشن ایجاد کرده که لازمه کاربرها از این به روز رسانی ها اطلاع داشته باشن و بتونن به درستی ازشون استفاده کنن و پیج موفقی داشته باشن. به همین خاطر ما در تیم مکعب توی دوره های آموزش اینستاگرام در اصفهان کلیه ی سرفصل های آموزشی مون رو مطابق با آخرین به روز رسانی های اینستاگرام تغییر می دیم و همه ی تلاشمون رو می کنیم تا مطالب مفید و کاملا کاربردی رو به هنرجوهای عزیز آموزش بدیم.

۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴

 

اینستاگرام امکانات زیاد و گزینه های جذابی داره که بعد از شرکت توی دوره های آموزش اینستاگرام در اصفهان و آشنایی با این امکانات مطمئنا شگفت زده می شید. ما در تیم مهندسی مکعب یکی از بهترین مراکز آموزش اینستاگرام در اصفهان ، به شما یاد می دیم که چطور با این برنامه کاربردی کار کنید و از اینستاگرام به درآمد برسید. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه بشید تا با جزییات بیشتری در مورد دوره آموزش اینستاگرام در شرکت مکعب آشنا بشید.

اصلا چرا توی دوره های آموزش اینستاگرام شرکت کنیم؟

حقیقت اینه که در حال حاضر رونق کسب و کارها به طرز شگفت انگیزی وابسته به تبلیغات آنلاین شده و رقابت در این حوزه به اندازه ای هست که هر کدوم از صاحبان کسب و کارها رو به سمت و سوی کسب دانش و مهارت در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات آنلاین کشونده. اینستاگرام یک بستر جذاب و مناسب برای فعالیت کسب و کارها فراهم کرده و کاربرهای زیادی هم داره، بنابراین می تونه جای خوبی برای تبلیغات باشه. پس شما در کنار وب سایتتون، لازمه که در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام هم حضور فعالی داشته باشید.

دوره های آموزشی طراحی سایت، سئو  و کلیه ی خدمات بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، در شرکت مکعب با بالاترین کیفیت توسط اساتید مجرب ارائه می شود؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی کافیست با شماره تلفن های ۰۳۱۳۷۷۷۰۳۷۷ و  ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس بگیرید.

حتما بخوانید :

تولید محتوا اینستاگرام : از رقبای خود پیشی بگیرید

چرا وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام اهمیت دارد؟

آموزش اینستاگرام در اصفهان

انواع روش های تولید محتوا

تولید محتوا یک فرایند است که در آن اطلاعات و ایده‌ها به صورت خلاقانه و منظم و به شکل محتواهای زیر باشد:

  • تولید محتوا متنی
  • تولید محتوا صوتی
  • محتوا تصویری یا اینفوگرافیک
  • محتوا ویدیویی
  • تولید محتوا تلفیقی
  • تولید محتوا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی
  • تولید محتوا با ترجمه متونتولید محتوا خبری

 

محتوای تحلیلی و آموزشی: این نوع محتواها شامل مقالات و ویدئوهایی است که به صورت تحلیلی یک موضوع را بررسی می‌کنند و اطلاعات و آموزه‌های مفیدی را به خواننده یا تماشاگر منتقل می‌کنند.

محتوای سرگرمی: این نوع محتواها به منظور سرگرمی و تفریح خوانندگان یا تماشاگران تولید می‌شوند. این شامل  ویدئوهای کمدی، شوخی‌ها، داستان‌های کوتاه، عکس‌های خنده دار و موارد مشابه است.

محتوای خبری و اطلاع‌رسانی: این نوع محتواها شامل اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها و مقالاتی است که در مورد رویدادها، تحولات و اطلاعات جدید در یک حوزه خاص تولید می‌شوند. این نوع محتواها معمولاً در رسانه‌ها، وب‌سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها قرار می‌گیرند.

محتوای نظری و دیدگاهی: این نوع محتواها شامل مقالات، بلاگ پست‌ها و ویدئوهایی است که نظرات، دیدگاه‌ها و تحلیل‌های فردی را درباره یک موضوع خاص ارائه می‌دهند. این نوع محتواها می‌توانند برای انتشار نظرات شخصی، بحث و گفتگو و تبادل اطلاعات در مورد مسائل مختلف استفاده شوند.

 

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی به معنای ایجاد و تهیه محتواهایی است که در قالب متن و نوشتار ارائه می‌شود. این محتواها می‌توانند شامل مقالات، محتوای شبکه‌های اجتماعی مختلف، بلاگ پست‌ها، راهنماها، گزارش‌ها، نقد و بررسی‌ها، داستان‌ها و سایر اشکال نوشتاری باشند.

 

چرا آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب؟

تفاوتی که دوره های آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب با سایر دوره های آموزش اینستاگرام داره این هست که ما همون جلسه ی اول به شما مشاوره می دیم و پیجتون رو دقیق بررسی می کنیم و بر اساس اینکه پیج شما چه نوع پیجی هست، مثلا آموزشی، شخصی یا فروشگاهی (Personal, Business,Creator)، طرح کسب وکار مناسبی رو به شما ارائه می دیم که شما رو توی مسیر درست موفقیت قرار بده.

نکته ی مهمی که در مورد انواع پیج اینستاگرام وجود داره این هست که شما باید بتونید طوری توی صفحه اینستاگرامتون فعالیت کنید که پیجتون رشد کنه و همیش پویا باشه. هدف از برگزاری آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب هم مین هست. بنابراین در همین راستا ما اینستاگرام رو توی سه گام به طور کامل بهتون آموزش می دیم.

  • گام اول : شما رو با نحوه ی راه اندازی صفحات اینستاگرام آشنا می کنیم و بهتون یاد می دیم که چطور زیرساخت مناسب ایجاد کنید
  • گام دوم : شما رو با اهمیت تولید محتوا آشنا می کنیم و بهتون یاد می دیم که تولید محتوای مناسب برای اینستاگرام با توجه به آپدیت های جدید اینستاگرام به چه شکل هست. مثلا ما به شما آموزش می دیم که چطور از InShot برای تولید محتوای بصری جذاب استفاده کنید.
  • گام سوم : گام سوم مربوط میشه به نحوه تبلیغات در این پلتفرم جادویی. مثلا به شما یاد می دیم که چه پیج هایی رو برای تبلیغات انتخاب کنید که بر اساس پرسونای هدفتون بتونید بیشترین بازخورد رو داشته باشید.

این موارد، جز مهارت های اصلی اینستاگرام هست؛ پس توی دوره آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب ما به شما یاد می دیم که چطور زیرساخت صفحه اینستاگرامتون رو به طور مناسب ایجاد کنید، محتوای بهینه و ارزشمند تولید کنید و به درستی توی اینستاگرام تبلیغ کنید.

به علاوه، شرکت مکعب طی سال ها فعالیت درخشان در حوزه دیجیتال مارکتینگ و همکاری با کسب وکارهای متنوع، تجربیات بسیار ارزشمندی رو به دست آورده و آموزش ها رو بر اساس تجربیات و دانشی که حاصل از این همکاری ها هست برای هنرجویان عزیز ارائه میده. مایلید تا با سوابق کاری ما با کسب و کارهای مختلف هم آشنا بشید؟ پس جدول زیر رو به دقت بخونید!

1 شرکت مهندسی فراز آسمان نجف (حوزه ساختمان سازی و عمران)
2 کلینیک سلامت و دیابت کوروش (حوزه پزشکی)
3 شرکت خدمات پرداخت ارزی تراپی
4 شرکت آیریک (حوزه عایق کاری ساختمان)
5 شرکت ساینا (تولید کننده انواع جاروبرقی و …)
6 شرکت خدمات پرداخت ارزی پرداختینو
7 گالری زیبا زر (حوزه تولید و خرید و فروش طلا و جواهرات)
8 شرکت قسطا (حوزه خدمات خرید اقساطی با کارت اعتباری)

سرفصل های آموزشی دوره آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب

همونطور که گفتیم با توجه به آپدیت های جدید اینستاگرام، لازمه که سرفصل های آموزشی هم تغییر کنه و ما در تیم مکعب این مورد رو در اولویت قرار دادیم. دوره های آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب مطابق با آخرین به روز رسانی های اینستاگرام برگزار میشه که سرفصل های این دوره ی آموزشی  رو در اینجا بهتون معرفی کردیم.

طرح کسب وکار در اینستاگرام

اولین کاری که ما برای شما انجام می دیم این هست که شما رو با طرح کسب وکار در اینستاگرام آشنا می کنیم. در واقع از طریق طرح کسب وکار، ما نقشه راه صحیح کسب و کارتون رو توی اینستاگرام بهتون نشون می دیم.

معرفی اپلیکیشن

در مرحله بعد به طور کلی اپلیکیشن اینستاگرام رو بهتون معرفی می کنیم و نحوه ساخت پیج یا صفحه، نحوه انتخاب نام مناسب برای پیج و ساخت username و password رو بهتون آموزش می دیم؛ به علاوه در دوره آموزش اینستاگرام در اصفهان به شما یاد می دیم که برای خودتون چندین اکانت بسازید؛ و در نهایت بهتون می گیم که چطور یک بیو (Bio) مناسب برای پیج تون انتخاب کنید.

لازمه بدونید که انتخاب عکس هم خیلی مهمه و ما به شما یاد می دیم که با توجه به مدل کسب و کارتون عکس مناسب و درستی رو برای پروفایلتون انتخاب و بارگذاری کنید.

اصطلاحات رایج در اینستاگرام

توی دوره آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب، اصطلاحات رایج در اینستاگرام و کاربردهای اون ها رو یاد می گیرید تا بتونید به طور صحیح ازشون استفاده کنید.

آموزش اینستاگرام در اصفهان

رصد نمودن رقبا و تجزیه و تحلیل آن ها

از مهم ترین مزیت های آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب، این هست یاد می گیرید چطور Insight پیجتون رو بررسی کنید، رقبای خودتون رو توی فضای آنلاین رصد کنید و بعد از اون پیجتون رو تجزیه و تحلیل کنید. حالا ممکنه بپرسید تجزیه و تحلیل پیج چه لزومی داره و به چه درد می خوره؟ ببینید دوستان، وقتی شما پیجتون رو تجزیه و تحلیل می کنید، می تونید متوجه بشید که محتواهاتون چقدر مفید بوده و چقدر تعامل گرفته؛ یا اینکه چقدر هشتگ گذاری هاتون درست بوده. بعدش می تونید با تمرکز بر مزیت های رقابتی موجود، برای کسب وکارتون یک سند چشم انداز تهیه کنید و با توجه به اون، تقویم محتوایی داشته باشید و محتواهای با ارزشی تولید و بارگذاری کنید.

آشنایی با انواع محتوا در اینستاگرام

توی دوره آموزش اینستاگرام در اصفهان ما انواع محتوای اینستاگرام، از جمله پست، استوری، ریلز،  هایلایت و … رو بهتون معرفی می کنیم و به شما نحوه تولید انواع محتوا رو به طور کامل یاد می دیم. شما می توانید حداکثر 30 هشتگ اینستاگرام را در یک پست قرار دهید، اگرچه اینستاگرام خود توصیه می کند بین 3 تا 5 هشتگ را رعایت کنید.

 

ما در شرکت مهندسی مکعب، صفر تا صد اینستاگرام را به صورت کاملا حرفه ای به شما عزیزان آموزش خواهیم داد و هر آنچه لازم است که در مورد اینستاگرام بدانید را برای شما عنوان خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب با شماره تلفن های  37770377  و ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴  تماس حاصل فرمائید.آموزش اینستاگرام در اصفهان

آموزش قوانین هشتگ گذاری

شاید قبلا نام قیف هشتگ گذاری رو شنیده باشید اما دقیقا ندونید که چیه! توی این دوره آموزشی ما قوانین هشتگ گذاری رو به شما یاد می دیم و به طور کامل با قیف هشتگ گذاری آشناتون می کنیم تا بتونید بهترین هشتگ ها رو انتخاب کنید و توی اکسپلور اینستاگرام دیده بشید. هشتگ ها به افزایش دید در پست های شما کمک می کنند. هشتگ‌ها نه تنها باعث می‌شوند که پست‌های شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی که استفاده کرده‌اید ظاهر شوند، بلکه به تقویت الگوریتم اینستاگرام نیز کمک می‌کنند.همچنین می توانید از هشتگ ها برای اهداف داخلی بیشتری مانند دسته بندی پست های اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ ها باید بخش عمده ای از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشد. موارد استفاده زیادی برای آنها وجود دارد و فواید زیادی نیز دارند.

بهترین هشتگ ها را برای خود بیابید: راه های مختلفی برای یافتن بهترین هشتگ ها برای برند شما وجود دارد. اولین و ساده‌ترین راه این است که به اینفلوئنسرها و حساب‌هایی که قبلاً دنبال می‌کنید نگاه کنید و توجه داشته باشید که از کدام هشتگ‌ها استفاده می‌کنند. راه دیگر این است که طوفان فکری مختلف را شروع کنید و آنها را در نوار جستجوی اینستاگرام تایپ کنید. همانطور که شما تایپ می کنید، هشتگ های مرتبط نیز ظاهر می شوند.

 

بیایید چند مزیت عمده هشتگ ها در زیر بیان شده است:

  •  افزایش نمایش و کشف محتوا: بزرگ‌ترین دلیل استفاده از هشتگ‌ها، افزایش نمایش و کشف محتوا است. با کلیک بر روی یک هشتگ در اینستاگرام، به گالریی از پست‌های برتر و جدیدی که از هشتگ استفاده کرده‌اند، هدایت می‌شوید. از آنجا، شما قادر خواهید بود تمامی پست‌های مرتبط را کاوش کنید، بنابراین هشتگ‌ها راهی عالی برای افرادی است که به یک موضوع خاص علاقه‌مند هستند تا حساب‌های بیشتری را برای دنبال کردن پیدا کنند. این بدان معناست که اگر از هشتگ‌های مناسب و مرتبط‌ترین برای برند خود استفاده کنید، افرادی که در جستجوی آن هشتگ هستند، این پست‌ها را پیدا خواهند کرد. با استفاده از هشتگ ها میتوانید تمامی پست‌های مرتبط را کاوش کنید، بنابراین هشتگ‌ها راهی عالی برای افرادی است که به یک موضوع خاص علاقه‌مند هستند تا حساب‌های بیشتری را برای دنبال کردن پیدا کنند. این بدان معناست که اگر از هشتگ‌های مناسب و مرتبط‌ترین برای برند خود استفاده کنید، افرادی که در جستجوی آن هشتگ هستند، این پست‌ها را پیدا خواهند کرد.

 

  • تجزیه و تحلیل رقبا: رقبای شما چقدر فضای دیجیتال را در بازار شما اشغال می کنند؟ هشتگ ها به شما کمک می کنند تا سهم خود را در رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل کنید. این احتمال وجود دارد که شما و رقبایتان هشتگ های همپوشانی داشته باشید، به خصوص اگر از هشتگ های صنعتی و محلی استفاده می کنید. با تجزیه و تحلیل رقابتی رسانه های اجتماعی، می توانید  تعامل آن پست ها را تجزیه و تحلیل کنید.در یک سهم ایده آل از موقعیت صوتی، پست های شما و پست هایی که مشتریان شما برچسب گذاری کرده اند، بخش عمده ای از نتایج جستجوی هشتگ را به خود اختصاص می دهند. همچنین می‌توانید برای الهام گرفتن از محتوا و دریافت ایده‌هایی در مورد اینکه برند شما در مقایسه با محتوای رقبا کوتاه‌تر است، پست‌هایی را با هشتگ‌های مرتبط خود بررسی کنید. همچنین می‌توانید پست‌هایی که هشتگ‌های مرتبط با شما را دارند را بررسی کنید و ایده‌هایی برای نقاط ضعف برند خود نسبت به محتوای رقبا کسب کنید.

 

  • مشابه آنچه که برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی به منظور بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) انجام می‌دهید، هشتگ‌ها می‌توانند به شما در تحقیق در مورد ایده‌های محتوای مختلف کمک کنند. با این حال، شما می‌توانید از برگه نتایج جستجوی هشتگ و بخش برتر (Top) آن استفاده کنید تا بهترین پست‌ها را ببینید. از این بخش به عنوان منبع الهام استفاده کنید.چه چیزی برای برندهای مشابه کار می‌کند؟ آیا یک سبک خاص یا عنوانی وجود دارد که در حال حاضر در حال رونق است؟ با کلیک بر روی پست‌های برتر برای جزئیات، شاید هم بتوانید هشتگ‌های اضافی را پیدا کنید که کمتر جمعیتی دارند، اما به همان اندازه مرتبط با مخاطبان شما هستند، مشابه کلمات کلیدی فرعی در بهینه‌سازی جستجو.

 

هشتگ‌های مرتبط با جامعه و صنعت

تقریباً هر جامعه برند و صنعت حداقل یک هشتگ دارد که در آن استفاده می‌شود. برای پیدا کردن هشتگ خود، به پست‌های معروف و تأثیرگذاران جامعه و صنعت بروید و هشتگ‌های آن‌ها را بررسی کنید. بسیاری از این هشتگ‌ها ساده هستند. هشتگ‌هایی که آن‌ها را به راحتی به ذهن می‌آورید، معمولاً بیشتر استفاده می‌شوند.

هشتگ‌های مکانی

هشتگ‌های مکانی تقریباً خود توضیح دهنده هستند. اکثر برندها در مکانی مستقر هستند و اگر شما یک مکان فیزیکی دارید، این حتی برای شما مفیدتر است. هشتگ‌های مکان مرتبط شامل شهر شما و هشتگ‌های مرتبط با آن، محله شما، نام مرکز خرید که در آن هستید و هر ویژگی تعریف‌کننده دیگری است.

 

هشتگ‌های تعطیلاتی

شرکت در تعطیلات مربوطه در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند روشی جذاب برای جذب مخاطبان شما باشد.

 

هشتگ‌های روزانه

هشتگ‌های روزانه به راحتی قابل پیدا کردن هستند. این هشتگ‌ها شامل روز هفته و یک موضوع مشخص می‌شوند. هشتگ‌های عمومی مانند #انگیزشی_دوشنبه وجود دارند. تقریباً هر برندی می‌تواند در این هشتگ‌ها شرکت کند و موضوعات مختلف ویژه نیز وجود دارد.این هشتگ‌ها موضوعات مبتنی بر علاقه را پوشش می‌دهند و به طور تصادفی روزانه هستند.

 

نحوه جذب فالوور حقیقی 

توی دوره آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب، یادتون می دیم که چطور فالوور حقیقی جذب کنید تا با توجه به محتواهای مفیدی که در پیجتون قرار می دید، بتونید لایک و کامنت بیشتری داشته باشید.

خوبه این نکته ی مهم رو هم بدونید که شما نباید فقط روی زیاد بودن تعداد فالوورهاتون تمرکز کنید؛ درسته که تعداد فالوورها اهمیت داره، اما مهم تر از اون این هست که شما بتونید محتواهای ارزشمندی تولید کنید که با هر تعداد فالوور، بتونید به اندازه ی کافی فروش داشته باشید یا به اندازه کافی از مخاطب هاتون بازخورد بگیرید.

آموزش اینستاگرام در اصفهان

آموزش کپشن نویسی

یک سرفصل مهم آموزشی توی دوره آموزش اینستاگرام در شرکت مکعب، مربوط می شه به نوشتن کپشن. ما کپشن نویسی رو مطابق با قوائد آیدا AIDA به شما آموزش می دیم.

معرفی ابزارهای اینستاگرام

ما ابزارهای مفید مدیریت اینستاگرام برای گوشی و برای سیستم رو بهتون معرفی می کنیم و نحوه ی استفاده از اون ها رو هم بهتون آموزش می دیم.

این مواردی که گفتیم، بخشی از مهم ترین مباحثی هست که در دوره ی آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب خواهید آموخت.

آشنایی با پرسونای مخاطب

ما به شما آموزش می دیم که چطور پرسونای مخاطب تون رو شناسایی کنید؛ می دونید پرسونای مخاطب چیه؟ یعنی مخاطبان هدفتون رو شناسایی کنید، نیازهاش رو  بشناسید و با هدف رفع نیازهای مخاطب محتواهای ارزشمند و بهینه تولید کنید.

آموزش اینستاگرام در اصفهان

چرا نیاز به آموزش حرفه ای اینستاگرام داریم؟

همه ما می دونیم که شبکه های اجتماعی چه نقش پررنگی در موفقیت کسب و کارها دارن ، به طوری که اگر صاحبان برندها و کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حضور فعالی نداشته باشن، دیر یا زود باید منتظر شکست باشن. شبکه اجتماعی اینستاگرام از سایر رسانه های اجتماعی محبوبیت بیشتری داره و از اونجایی که بیش از 28 میلیون کاربر ایرانی توی اینستاگرام اکانت دارن، این شبکه اجتماعی می تونه محلی مناسب برای معرفی کسب و کار شما به دیگران و انجام تبلیغات فعال باشه.

پس لازمه که شما با شبکه اجتماعی اینستاگرام به خوبی آشنا باشید و زیر و بم های اون رو به درستی و اصولی یاد بگیرید.

 

سوال: چگونه می‌توانم حساب اینستاگرام خود را ایجاد کنم؟

پاسخ: برای ایجاد حساب اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. دانلود نرم‌افزار اینستاگرام از فروشگاه اپلیکیشن موبایل یا دستگاه خود.
2. باز کردن نرم‌افزار و انتخاب “ثبت نام”.
3. وارد کردن شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل خود.
4. پر کردن اطلاعات خواسته شده مانند نام‌کاربری و رمزعبور.
5. تکمیل روند تأیید هویت و تنظیمات اولیه حساب.

سوال: چگونه می‌توانم تعداد فالوورهایم را افزایش دهم؟
پاسخ: برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام شما، راه‌های زیر را توصیه می‌کنم:
1. ارائه محتوای جذاب و ارزشمند که جذب نظر و توجه کاربران شود.
2. استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوعات خود برای جذب کاربران هدف.
3. ارتباط فعال با دیگر کاربران، از جمله پاسخگویی به نظرات و پیام‌های آن‌ها.
4. بهره‌برداری از قابلیت‌های اینستاگرام مانند استوری و زنده‌گفتن برای افزایش تعامل با دنبال‌کنندگانتان.
5. همکاری با سایر کاربران و صفحات معتبر برای تبلیغات متقابل و به اشتراک گذاری محتوا.

سوال: چه نوع محتوایی در اینستاگرام منتشر کنم؟
پاسخ: نوع محتوایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، بستگی به نوع صفحه و موضوع شما دارد. اما در کل، محتوای چندرسانه‌ای و جذاب مانند عکس‌ها، ویدئوها، استوری‌ها و زنده‌گفتن، جذب توجه بیشتری دارد. همچنین، محتوای آموزشی، راهنماها، نکات و ترفندهای مرتبط با موضوع صفحه شما نیز مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد.

سوال: چگونه می‌توانم از هشتگ‌ها در اینستاگرام استفاده کنم؟
پاسخ: استفاده از هشتگ‌ها یبا عرض پوزش، اما به دلیل محدودیت‌های زمانی که در این مدل دارم، نمی‌توانم به شما پاسخ دقیق به این سوالات را ارائه دهم. اما شما می‌توانید با جستجوی در منابع آموزشی موجود در وب و منابع معتبر مرتبط با آموزش اینستاگرام، به جواب‌های کامل و دقیق دسترسی پیدا کنید.

 

کلام پایانی در مورد آموزش اینستاگرام در اصفهان

پس با شرکت در دوره آموزش اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب و با یادگیری اصول و قوائدی که در بخش سرفصل های آموزش اینستاگرام بهتون معرفی کردیم، می تونید صفحه اینستاگرام تون رو به درستی و اصولی مدیریت کنید و به طور منظم و مدیریت شده، پست های جذاب و ارزشمند تولید کنید و در صفحه اینستاگرامتون منتشر کنید.

خبر خوب هم اینه که، شما می توانید با عضویت در صفحه اینستاگرام مکعب با آخرین آپدیت های الگوریتم های اینستاگرام آشنا بشید.

دوستان همیشه همراه مکعب، از توجه و همراهیتون تا پایان این مقاله خیلی ممنون و سپاسگزاریم. تیم مکعب افتخار این رو داره که خدمات آموزشی و تبلیغاتی رو با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کنه و همواره تونسته رضایت شما عزیزان رو به طور کامل جلب کنه. لطفا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.