این روزها، نسبت به سال ها قبل، بیشتر شاهد فعالیت آنلاین کسب و کارها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستیم و می توان گفت هر کدام از صاحبان بیزینس های مختلف، حداقل یک اکانت در هر شبکه اجتماعی دارند و از طریق آن کسب و کار خود را به دیگران معرفی می کنند و محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش قرار می دهند. قطعا می دانید که اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین پلتفرم های شبکه های احتماعی است که می توان آن را به عنوان یک فروشگاه آنلاین در نظر گرفت و به این دلیل است که مدیریت صحیح پیج اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است و از این طریق صاحبان کسب وکارها می توانند در حوزه فعالیت خود عملکرد بهتری داشته باشند و به سود بیشتری دست یابند. شرکت مکعب یکی از خدمات خود را به مدیریت صفحه اینستاگرام در اصفهان اختصاص داده است. آیا می دانید وظایف ادمین اینستاگرام در اصفهان چیست؟ با ما همراه شوید تا با نکات مهم در مورد مدیر اینستاگرام اصفهان آشنا شوید.

۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴

حتما بخوانید :

نقشه راه ورود به کسب و کار اینستاگرامی

الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ چگونه کار می کند؟

ادمین اینستاگرام در اصفهان : چرا مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به ادمین اینستاگرام بسپاریم؟

پیش تر گفتیم به دلیل محبوبیت اینستاگرام، افراد حداقل یک اکانت در این پلتفرم شبکه اجتماعی دارند؛ به همین دلیل از یک سو رقابت در این حوزه بسیار شدید شده است و از سوی دیگر نیاز به مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام شدیدا احساس می شود. بر همین اساس چنانچه به دنبال یک ادمین اینستاگرام در اصفهان می گردید که به صورت حرفه ای خدمات مدیریت پیج و صفحه اینستاگرام شما را بر عهده بگیرد، مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله هر آنچه لازم است در مورد یک مدیر اینستاگرام اصفهان بدانید عنوان نموده ایم.

ما در شرکت مهندسی مکعب، ارائه دهنده کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ، دارای یک تیم ادمین اینستاگرام در اصفهان می باشیم که به عنوان یکی از بهترین ها و حرفه ای ترین ها در حوزه مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده خدمات مدیریتی صفحه اینستاگرام خود را به ما بسپارید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های  ۳۷۷۷۰۳۷۷ و    ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس بگیرید.

ادمین اینستاگرام در اصفهان

ادمین اینستاگرام کیست؟

ممکن است بارها و بارها نام ادمین اینستاگرام در اصفهان ، یا مدیر پیج اینستاگرام در اصفهان را شنیده باشید و یا حتی آگهی های استخدام ادمین اینستاگرام را در مکان های مختلف دیده باشید؛ اما دقیقا ندانید که ادمین اینستاگرام یا همان مدیر پیج اینستاگرام کیست؟!

ادمین اینستاگرام در واقع یک نیروی متخصص و حرفه ای است که مدیریت صفحه اینستاگرام شما را بر عهده می گیرد و از طریق تخصص خود و ترفندهای بسیار جالب و موثر، اقدام به تولید محتوا، آنالیز پیج و تحلیل صفحه اینستاگرام به منظور بررسی رقبا و … می نماید و در عین حال امنیت پیج شما را تضمین می کند. به این ترتیب ادمین پیج اینستاگرام می تواند نقش بسیار مهم و اساسی در موفقیت و رشد کسب وکار شما داشته باشد.

اگر برای مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام خود به دنبال یک ادمین اینستاگرام در اصفهان می گردید که کار خود را اصولی و درست انجام دهد و شما از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید، با شماره تلفن های  ۳۷۷۷۰۳۷۷ و  ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس حاصل فرمایید؛ بابت تعرفه ها نیز آسوده خاطر باشید، هزینه ادمین پیج اینستاگرام در شرکت مکعب بسیار مناسب و معقول می باشد. لطفا با ما تماس بگیرید.

وظایف ادمین اینستاگرام در اصفهان

حتما شما هم قصد دارید برای کسب و کار خود یک صفحه اینستاگرام بسازید، یا اینکه اکنون یک پیج اینستاگرام دارید، اما هنوز به درستی فعالیت خود را آغاز نکرده اید؛ در این صورت توصیه می شود که حتما مدیریت اینستاگرام خود را به یک ادمین حرفه ای بسپارید تا در این فضای رقابتی شدید، بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید. آیا با وظایف ادمین اینستاگرام در اصفهان آشنا هستید؟ اگر نه، این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید.

  • نوشتن کپشن مناسب با محتواهای تولید شده
  • هشتگ گذاری اصولی و صحیح
  • آپلود و انتشار محتواها
  • دسته بندی و مدیریت پست ها و استوری ها
  • پاسخ دهی به کامنت ها و سوالاتی که در دایرکت اینستاگرام توسط فالوورها مطرح می شود
  • برقراری ارتباط درست با مشتری ها
  • جذب و افزایش فالوور
  • سفارش گیری
  • تلاش برای افزایش اینگیجمنت ریت
  • حفظ امنیت صفحه اینستاگرام
  • و …

این موارد از مهم ترین وظایف ادمین اینستاگرام اصفهان محسوب می شود که البته لازم است مدیر اینستاگرام از تخصص های کافی در ارتباط با وظایف خود نیز برخودار باشد تا بتواند نتایج رضایت بخشی را برای مشتریان حاصل نماید.

ادمین اینستاگرام در اصفهان

خدمات ادمین اینستاگرام در اصفهان

ما در شرکت مهندسی مکعب به عنوان یک شرکت فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ  در اصفهان، خدمات مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام شما را بر عهده گرفته ایم و در این حوزه، از دانش و تجربیات نیروهای متخصص و کارآمد بهره برده ایم.

تیم حرفه ای ما، که وظیفه مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب را برای شما انجام می دهند، از توانایی ها و تخصص های زیر برخوردارند :

  • به اپلیکیشن اینستاگرام کاملا مسلط هستند و از تمامی قابلیت ها و امکانات آن آگاه می باشند
  • با تمامی راه ها و روش های جذب فالوور به طور کامل آشنا هستند و تمامی تلاش خود را می نمایند تا فالوورهای حقیقی برای شما جذب کنند.
  • به تمامی نرم افزارها و اپلیکیشن های ساخت و ادیت عکس و کلیپ مسلط بوده و با استفاده از آن ها محتواهای بصری عالی و جذاب تولید می نمایند.
  • به تحلیل و آنالیز پیج اینستاگرام که یکی از مهم ترین جنبه های مدیریت صفحه اینستاگرام می باشد کاملا واقف و مسلط هستند و با استفاده از ابزارهای موجود قادر به تشخیص نقاط ضعف و قوت کار خواهند بود و در راستای بهبود نقاط ضعف موجود در هر پیج، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

چرا مدیر اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب؟

در این بخش از مقاله شما را با روند کار مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب آشنا خواهیم کرد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که ادمین اینستاگرام خود، از میان متخصصان شرکت مکعب را به درستی انتخاب کرده اید. پس لطفا این بخش از مقاله را با دقت مطالعه کنید.

روند کار مدیر اینستاگرام اصفهان در شرکت مکعب به این صورت است که ابتدا یک جلسه ی مشاوره رایگان برای شما تنظیم خواهد شد که در این جلسه طرح کسب وکارتان مشخص و تکمیل می شود؛ در این جلسه در مورد برند سازی، پرسونال برندینگ، برندینگ احساسی و … صحبت می شود.

چنانچه از قبل پیج اینستاگرام داشته باشید، صفحه اینستاگرام شما به دقت تحلیل و بررسی می شود تا مشکلات و نقاط ضعف پیج تان مشخص شود؛ و چنانچه در پلتفرم اینستاگرام اکانتی برای خود نساخته باشید، با توجه به نوع کسب وکار شما، نوع اکانتی که باید ایجاد شود مشخص می شود. (اکانت بیزینسی یا کرییتور)

سپس با در نظر گرفتن اطلاعاتی که از کسب وکار خود در اختیار ما قرار می دهید، عکس پروفایل مناسب، بیو و سایر اطلاعات مربوط به پروفایل اینستاگرام شما با دقت و به بهترین شکل ممکن انتخاب می شود.

همانطور که می دانید هشتگ گذاری ها در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. تیم مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب با استفاده از دانش و تجربیاتی که طی سال ها فعالیت خود رد این حوزه کسب نموده اند، و همچنین با به کارگیری تکنیک های موجود، و مطابق با قوانین هشتگ گذاری، هشتگ های مناسب را متناسب با کسب و کار شما انتخاب می کنند.

پس از آن رقبای شما را بررسی می کنیم. این بررسی طی ۷ الی ۱۰ روز کاری انجام می شود و بر این اساس یک سند چشم انداز بسیار ایده آل تهیه می شود که بتواند در فضای رقابتی موجود در کسب و کار شما موفق عمل کند و جوابگو باشد.

مدیر اینستاگرام اصفهان

در آخر، مجددا جلسه ای برگزار می شود، بررسی های تکمیلی انجام می شود و پس از تائید نهایی کلیه ی موارد و جزئیات، وارد مرحله ی اجرا می شویم.

یک ادمین اینستاگرام در اصفهان در شرکت مکعب، هر هفته پیج شما را دقیقا بررسی می کند و اینسایت صفحه اینستاگرام را یادداشت می کند تا متوجه میزان بازخورد پیج شما بشود.

پس از آن بر اساس میزان بازخوردها و محتواهای مورد علاقه بازدیدکنندگان، تبلیغات را در پیج شما آغاز می کنیم.

کلید طلایی موفقیت مدیران اینستاگرام ما در شرکت مکعب این است که به هیچ عنوان برای مشتریان خود فالوور فیک نمی خرند. به این دلیل که فالوور فیک نه تنها عملکرد موثر پیج شما را زیر سوال می برد، بلکه باعث می شود بازدیدکنندگان پیج شما با مشاهده تعداد لایک و کامنت های کم، به شما اعتماد نکنند و پیح تان را ترک کنند. 

به همین دلیل ما با در نظر گرفتن زمان مناسب برای پست گذاری، استفاده از هشتگ مناسب و تولید محتوای با کیفیت، سعی می کنیم مخاطب هدفمند و فالوورهای حقیقی برای شما جذب کنیم.

شرح خدمات ادمین اینستاگرام اصفهان در شرکت مکعب

کیج خدمات مربوط به مدیر ایستاگرام اصفهان در شرکت مکعب شامل موارد زیر می باشد؛ شایان ذکر است که جزئیات مربوط به هر کدام از این خدمات با توجه به نوع کسب و کارها متفاوت می باشد.

  • تولید محتواهای ویدئویی، پادکست و …
  • طراحی کپشن
  • تحقیق و انتخاب بهترین هشتگ (گزینش هشتگ ها بر اساس موضوع پست و نوع فعالیت کسب و کار برای جذب مشتری هدف)
  • تولید هایلایت های مهم و کلیدی برای جلب اعتماد مخاطبان
  • جذب فالوور هدفمند
  • ارسال دایرکت به مخاطبان
  • تولید محتوا برای استوری
  • بررسی بازخورد محتواهای بازگذاری شده
  • تعامل با مخاطبان و پیج های مرتبط
  • ارائه گزارش ماهانه
  • تعامل با پست های فالوویینگ
  • پاسخ به کامنت ها
  • طراحی گرافیکی کاور ها و …

کلام پایانی : ادمین اینستاگرام اصفهان

امروزه پلتفرم اینستاگرام دیگر به عنوان یک بستر برای تفریح و سرگرمی نیست، بلکه به یک ویترین ارائه محصولات و معرفی خدمات برای بیزینس ها و کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است.

اما تنها قرار دادن نمونه کالاها و معرفی خدمات در این صفحه نمی تواند شما را به موفقیت برساند؛ و شما برای پیشی گرفتن از رقبای خود و همچنین رشد کسب وکارتان نیاز به یک فرد متخصص دارید که بتواند به واسطه آشنایی کاملی که با اپلیکیشن اینستاگرام دارد، به اضافه مهارت ها خود، صفحه شما را به درستی مدیریت کند.

دوست عزیز، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب ادمین اینستاگرام در اصفهان و مدیر پیج اینستاگرام با بهترین و مناسب ترین هزینه، حتما به سایت مکعب سری بزنید و یا با شماره تلفن های ۳۷۷۷۰۳۷۷ و  ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس حاصل فرمایید.