بازاریابان مجرب ادعا می کنند که اینستاگرام همچنان یکی از بهترین بسترهای تبیغاتی پیشرو برای مشاغل مختلف به حساب می آید. در حال حاضر ، این رسانه ی اجتماعی یکی از پنج شبکه برتر دنیای تبلیغات می باشد که کاربران زیادی دارد و به طور روزانه ر تعداد کاربران آن نیز افزوده می شود. اما نکته ای که وجود دارد این است که برای موفقیت در اینستاگرام لازم است که با الگوریتم آن به خوبی آشنا باشید. آیا می دانید الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 چگونه کار می کند؟ در این مقاله با مکعب همراه شوید تا با نحوه ی عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال جدید آشنا شوید.

مروری بر اینستاگرام در سال های گذشته

همانطور که می دانید اینستاگرام طی این سال ها تغییرات زیادی داشته است. شروع کار اینستاگرام با اصا اساسی آن یعنی زیبایی شناسی آغاز شد ، از طریق لوگو آن و سپس مهم ترین تغییر، زمانی در این پلتفرم اتفاق افتاد که از روش کرونولوژیکال (chronological) به روش الگوریتمی نمایش محتوا تغییر یافت. در پی این اتفاق بسیاری از اینفلوئنسرها احساس می کردند مخاطبان خود را از دست می دهند، و عده ای دیگر فکر کردند که شاید میزان دسترسی شان کاهش یابد. اما در نهایت ، هیچ یک از این اتفاقات به وقع نپیوست و همه چیز بهتر شد.
شما با یادگیری نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 ، قادر خواهید بود تا امکانات بی پایان این پلتفرم را کشف کرده و صفحات جذاب با ترافیک ارگانیک عالی ایجاد کنید.

الگوریتم اینستاگرام در سال 2021

آشنایی با نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

قبل از هر چیز لازم است بدانید که الگوریتم اینستاگرام مانند موجود زنده است ، به این معنا که هر روز یاد می گیرد و به طور منظم تغییر می کند. رتبه بندی اینستاگرام همیشه بر اساس داده های جدید و عملکرد کاربران است. بنابراین شما فقط باید از این تغییرات آگاه باشید و متناسب با آن ها، عملکرد خود را سازگار سازید.
شما برای اینکه بتوانید متوجه شوید که الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند ، باید هدف آن را بدانید.

هدف اصلی الگوریتم های اینستاگرام پنهان کردن برخی از پست ها و دور نگه داشتن شما از اطلاعات نیست؛ بلکه در واقع کاملاً برعکس است. هدف آن نشان دادن تصاویر ایجاد شده توسط افرادی و کاربرانی است که بیشتر از همه برای شما اهمیت دارند.
مهندسان اینستاگرام دریافته اند که با رشد تولید محتوا ، کاربران آن ها حدود 70٪ از محتوای صفحاتی را که دنبال می کنند از دست خواهند داد. به همین دلیل است که آن ها دائماً در حال ایجاد بهترین تجربه ممکن برای کاربران خود هستند.
در حقیقت ایده اصلی آن ها این است که براساس فعالیت قبلی شما در اینستاگرام، پست هایی را به شما نشان دهند که می توانند برای شما با ارزش تر و جذاب تر باشند.
به این ترتیب، شما هر کجا که باشید ، می توانید بدانید که دوستان ، هنرمندان مورد علاقه شما یا اینفلوئنسرهای مورد علاقه شما چه کاری انجام می دهند و از این طریق هر شخصی می تواند فید سفارشی برای خود داشته باشد.

الگوریتم اینستاگرام در سال 2021
اساساً هدف اصلی اینستاگرام ایجاد یک بستر کاربردی آسان برای مشاغل در سراسر جهان است و ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم و به شما نشان دهیم که چگونه درک الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 می تواند به شما در گسترش و پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.

آشنایی با نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال 2021

در حقیقت این پلت فرم دیگر آن پلت فرم سه سال پیش نیست؛ و همانطور که مشاهده می کنید، پست ها مانند گذشته به ترتیب زمانی نشان داده نمی شوند و تنها در صورت پیمایش کافی طولانی ، جدیدترین پست ها را در فید اینستاگرام مشاهده خواهید کرد. در واقع پست ها براساس اولویت های مختلف سازمان یافته اند.
پیش از این ، وقتی اینستاگرام به صورت کرونولوژیکال (chronological) پست ها را نشان می داد ، کافی بود بدانید مخاطبان شما در چه ساعتی در شبکه های اجتماعی حضور دارند و در آن زمان پست بگذارید.
اما اکنون ، زمان حضور کاربران در اینستاگرام به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و کسب و کارهایی که از این فاکتورها مطلع نباشند، اینگیجمنت ریت شان کاهش می یابد.
جولیان کی گاتمن ، رهبر محصولات اینستاگرام ، در یک کنفرانس گفت، الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 تلفیقی از تعامل ، فرکانس و ارتباطات خواهد بود. و برای داشتن این فاکتورها ، باید به هر سه مورد متعهد باشید و هنگام ایجاد محتوا باید بتوانید از ویژگی های جدید استفاده کنید و قوانین ساده ای را دنبال نمائید.