تلفن های همراه هوشمند امروزه به یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد برای بیش از 90 درصد افراد جامعه تبدیل شده است. استفاده از شبکه های اجتماعی با اهداف مختلف بر روی تلفن های همراه بسیار بیشتر از PC یا لپ تاپ می باشد و حتی افراد بیزینس های خود را در بستر شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین راه اندازی کرده اند. یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار نیز اینستاگرام است که با استفاده از آن افراد کسب و کارهای خود را به سود رسانده اند. حتما می پرسید چگونه؟ پاسخ این سوال ساده است. با افزایش فالوور اینستاگرام شما موفق به جذب مشتری بیشتر شده و آگاهی از برند شما به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد. در این مقاله با تیم مکعب همراه شوید، ما نکاتی را برای افزایش فالوور اینستاگرام به 1000 فالووردر 14 روز به شما آموزش داده ایم.

بیشتر بدانید : افزایش لایک اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

ترفندهایی برای افزایش فالووراینستاگرام

در این بخش از مقاله به شما عزیزان ترفندهایی رایاد خوایم داد که با استفاده از آن ها بدون درخواست علنی برای فالو شدن توسط دیگران یا بدون استفاده از ربات های اینستاگرامی برای افزایش فالوور می توانید در طی دوهفته، فالوورهای خود را به 1000 تا افزایش دهید.

افزایش فالوور اینستاگرام

این متد ها صد در صد دستی هستند و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد. همچنین تنها لازم است 10 الی 20 دقیقه زمان در روز به آن ها اختصاص دهید.

توجه کنید، زمانی که شما بتوانید 1000 فالوور فعال در دوهفته داشته باشید، جذب 10k فالوور در چند ماه و میلیون ها فالوور در یک سال کار چندان سختی نخواهد بود.

پس برای این منظور مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مرحله اول : انتخاب بازار مناسب یا نیچ مارکت صحیح

همانطور که می دانید صفحات اینستاگرام بسیار متنوع هستند. مثلا صفحات آموزشی، جوک، خرید و فروش پوشاک و … . انتخاب هر کام از این موارد بستگی به شما دارد. هر چه بازار مناسب تری را انتخاب کنید که طرفدار بیشتری داشته باشد، راحت تر می توانید فالوور جذب کنید.

در حقیقت نیچ مارکتی که انتخاب می کنید باید به اندازه ی کافی جای رشد داشته باشد که همواره بتواند برای مدت زمان بیشتری محبوب بماند.

مرحله دوم : استفاده از نام کاربری جذاب

دومین مورد بسیار پراهمیت برای افزایش فالوور در اینستاگرام ، دقت در انتخاب نام کاربری است. نام کاربری شما باید کوتاه، واضح و مشخص بوده به گونه ای که به آسانی در ذهن و خاطره ی افراد باقی بماند.

مرحله سوم : اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید

در این مرحله شما باید صفحه ی خود را به یک صفحه ی رسمی و جدی برای برند معتبر خود تبدیل کنید. پس باید از یک تصویر جذاب و شگفت انگیز برای پروفایل خود استفاده کنید. استفاده از تصاویر واقعی همراه با لوگوی کسب وکارتان می تواند انتخاب مناسبی باشد.

توصیه می شود که به هیچ عنوان نمایه را در حالت پیش فرض رها نکنید. همچنین توضیحات کوتاه، منحصر به فرد و مناسبی را برای پروفایل خود انتخاب کنید.

مرحله چهارم : در انتخاب لینک Bio دقت کافی داشته باشید

اینستاگرام برای شما این امکان را فراهم کرده است که بتوانید یک لینک واحد در قسمت Bio قرار دهید. اما این نکته را هم در مورد آن بدانید که لینک بیو می تواند بزرگ ترین دلیل عدم ممنونعیت بسیاری از اکانت های اینستاگرام باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام

مرحله ی پنجم : جستجو و استفاده از هشتگ

یکی از موارد پر اهمیت برای افزایش فالوور اینستاگرام و این که بتوانید در زمینه ی جذب کاربران موفق مل کنید این است که ابتدادر زمینه ی کسب و کار ونیچ مارکتی که انتخاب کرده اید، به دقت تحقیق و مطالعه کنید.

هشتگ ها در اینستاگرام از آنچه فکر می کنید قدرتمندتر هستند و می توانند سلاح نهایی سلاح شما برای نشر ویروس مانند برندتان باشند.

اما در انتخاب هشتگ باید توجه داشته باشید که هشتگ هایی را انتخاب کنید که رقبای شما از آن ها استفاده می کنند.

در اینستاگرام شکا می توانید حداکثر 30 هشتگ به یک پست اضافه کنید. بهتر است هشتگ ها را از میان هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان انتخاب کنید.

از مهم ترین نکاتی که می توان برای افزایش فالوور اینستاگرام به آن ها اشاره کرد، این است که دوستان، کیفیت یک پست بسیار مهم تر از کمیت است. نکته ی مهم دیگر این است که سعی کنید کاربران مرتبط با بیزیس خود را فالو کنید و با کاربران دیگر اینستاگرام نیز در ارتباط باشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با مهم ترین نکات برای افزایش فالوور اینستاگرام در تنها در 14 روز به 1000 فالوور آشنا کنیم. با مطالعه ی دقیق این موارد و پیاده سازی آن ها در اکانت اینستاگرام خود، می توانید به نتایج موفقیت آمیزی از کسب و کار آنلاین خود در صفحه ی اینستاگرامتان دست یابید.