معمولا بسیاری از افراد از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای این استفاده می کنند که افزایش درآمد داشته باشند. زمانی شما می توانید از روند پیشرفت خود راضی باشید که رابطه خوبی با کاربران خود داشته باشید. زمانی متوجه این ارتباط خوب می شوید که تعدا لایک بالایی برای پست های خود از سوی کاربران دریافت نمایید. البته این کار تضمین صد درصدی برای موفقیت شما نیست ولی حداقل می تواند نشان دهنده این باشد که توجه کاربر را به خوبی جلب کرده اید. سپس یکی از اهداف استراتژی مدیریت شبکه های اجتماعی شما باید افزایش لایک اینستاگرام باشد.

اینستاگرام از زمان شروع کار خود تا کنون تغییرات زیادی داشته است. به این معنا که ابتدا افراد تنها تمایل داشتند تا عکس از خودشان به اشتراک بگذارند ولی بعد روند به گونه ای تغییر کرد که کسب و کار ها نیز برای معرفی خدمات و محصولات خود از این کانال ارتباطی استفاده کردند. بنابراین اکنون اینستاگرام به پلتفرمی تبدیل شده است که می تواند مکانی برای نشان دادن برند و به وطر کلی استعداد های شما باشد. بنابراین همین مسئله باعث شده است که تعداد کاربران واقعی این شبکه اجتماعی روز به روز در حال افزایش باشد. اگر شما در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقالات زیر استفاده کنید :

 

در ابتدا روند کاری اینستاگرام به این صورت بود که اگر پست شما لایک بیشتری می خورد باعث می شد که این  پست در صفحه عمومی به سایر کاربران اینستاگرام نیز پیشنهاد داده شود. به همین دلیل احتمال افزایش معرفی صفحه شما به افراد بیشتر افزایش پیدا می کرد. همین که بسیاری از ما روشند افزایش لایک اینستاگرام را متوجه شدیم الگوریتم این شبکه اجتماعی تغییر کرد و در نتیجه بسیاری از از استراتژی های ما را تحت تاثیر قرار داد. اکنون الگوریتم اینستاگرام به یان صورت تغییر کرده است که پستی را به شما پیشنهاد می دهد که دوست دارید ببینید. پس می تواند گفت روند افزایش لایک اینستاگرام بسیار سخت شده است. چرا که شما باید تبدیل به چیزی شوید که کاربران دوست دارند ببینند.

افزایش لایک اینستاگرام

ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام :

قوانین تولید محتوا از هر چیزی مهمتر است :

چیزی که رد یان قسمت من به شما می گویم یک ترفند نیست بلکه یک قانون اصلی است که باید همواره آن را به یاد داشته باشید. محبوب ترین پیج های اینستاگرام، صفحه هایی هستند که بهترین محتوای با کیفیت را تولید می کنند. زمانی که شما پست اینستاگرام را تولید می کنید در واقع دارید نشان می دهند که چه هزینه ای چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی برای انجام این کار صرف نموده اید. نمی توان برای سوال، چه محتوایی مناسب است، پاسخ دقیقی پپیدا کرد چرا که بسته به هر کسب و کاری این پاسخ متفاوت است. اما کاری که همه باید آن را انجام دهند این است که تحلیلی از بازار رقبا داشته باشند.

  • یک توازن کلی برای تولید محتوای خود داشته باشید تا بتوانید کاربر را در ارتباط با خود نگه دارید.
  • از عکس های با کیفیت برای تولید محتوای خود استفاده کنید.
  • سعی کنید برای تولید محتوای خود از یک تم کلی استفاده کنید.
  • برای بارگذاری گست های خود برنامه زمان بندی شده داشته باشید تا بتوانید کاربر را منتظر پست بعدی خود نگه دارید.

 استفاده از هشتگ های مرتبط  :

یکی از ستون های اصلی که به افزایش بازدید اینستاگرام کمک می کند، استفاده از هشتگ های مرتبط است. شما با استفاده از هشتگ می توانید به کاربرانی که می خواهید دسترسی پیدا کنید. اما اگر شما هز هشتگ غیر مرتبط استفاده کنید احتمال اینکه جزء هرزنامه اینستاگرام در نظر گرفته شوید بالا است چرا که نباید هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی را دست کم در نظر بگیرید. برای استفاده درست از این ترفند باید دو نکته زیر را مد نظر داشته باشید :

هشتگ های پر طرفدار را پیدا کنید :

برای هر محتوایی که تولید می کنید هشتگ انحصاری آن وجود دارد که شما می توانید با ابزارهای مختلفی مانند Hashtagify یا RiteTag به آنها دست پیدا کنید. با استفاده زا این ابزار شما می تواند قدرت هشتگ های مرود نظر را بررسی کنید و از بهترین آنها برای پست خود استفاده کنید. البته شما می توایند با استفاده از روش های دستی نیز این آنالیز را انجام دهید.

عدم استفاده از هشتگ های ممنوع شده :

از آنجایی که اینستاگرام به دنبال اکانت های جعلی است به دنیال هشتگ های فیک و غیر مرتبط نیز هست. پس سعی کیند قبل از  این که از هشتگی استفاده کنید که مورد تایید اینستاگرام است. اگر شما به درستی از هشتگ استفاده نکنید به جای افزایش لایک اینستاگرام با مشکلات دیگری مواجه می شوید.

افزایش لایک اینستاگرام