آیا تا کنون از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده کرده‌اید؟ آیا از تکنیک‌های مختلف بازاریابی آنلاین در کنار بازاریابی آفلاین مطلع هستید؟ آیا به دنبال یک شرکت بازاریابی آنلاین در اصفهان هستید؟ اگر پاسخ این سوالات مثبت است و شما از مزایای دیجیتال مارکتینگ مطلع هستید، در جای درستی قرار دارید. چرا که شرکت مهندسی مکعب به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تبلیغاتی در اصفهان در حال فعالیت است.

دنیای امروز ما تبدیل به یک دنیای دیجیتال شده است و تکنولوژی در آن حرف اول را می‌زند. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار ترجیح می‌دهند برای رونق هر چه بیشتر کسب‌وکارشان و افزایش فروش و سودآوری، در دنیای دیجیتال و از طریق تبلیغات آنلاین نیز به تبلیغ محصولات و خدمات خود بپردازند. بهترین راه برای این کار، مراجعه به متخصصین و فعالان در زمینه تبلیغات و بازاریابی آنلاین می باشد. شرکت مهندسی مکعب در زمینه  ارائه خدمات بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ ،فعالیت حرفه‌ای خود را با بیش از 5 سال سابقه در اصفهان ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده توسط بهترین شرکت بازاریابی آنلاین در اصفهان با ما همراه شوید.

خدمات شرکت بازاریابی آنلاین در اصفهان

طراحی وب سایت

طراحی و توسعه وب سایت یک تعهد بسیار بزرگ است. شرکت بازاریابی آنلاین مکعب در اصفهان با تجربیات وآگاهی هایی که در این زمینه دارد می‌تواند به شما کمک کند تا از مفاهیم به واقعیات برسید؛ بدین معنا که در نهایت شما با یک وب سایت واقعی رو‎به‌رو هستید که برند و کسب‌و‌کار شما را در بر گرفته است. انتخاب شرکت مکعب برای طراحی وب سایت به این معناست که شما هیچگاه مشابه وب سایت خود را در جای دیگری نخواهید دید. ما طراحی وب سایت را مانند تابلوی نقاشی در یک بوم خالی آغاز خواهیم کرد.

بازاریابی آنلاین در اصفهان

توسعه کسب‌و‌کار اینترنتی 

انتخاب بهترین پلت فرم برای نیازهای شما مهمترین تصمیم در هنگام شروع کسب و کار تجارت الکترونیک است. هر پلت فرم دارای مزایای منحصر به فرد است که در شرکت بازاریابی آنلاین مکعب، این پلتفرم بر اساس سطح مهارت شما، ایجاد می‌شود.

در میان انواع سیستم‌های مدیریت محتوا و شبکه‌های اجتماعی که وجود دارد، قطعا برخی از آن‌ها برای شما مناسب خواهد بود. به عنوان مثال، ممکن است یک کسب‌وکار از مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام به نتیجه مطلوبی برسد، در حالی که برای دیگری چندان نیز مثمر ثمر نباشد. بنابراین انتخاب پلتفرم مناسب را جهت برند و برندسازی و توسعه کسب و کارتان را به عهده شرکت بازاریابی آنلاین مکعب در اصفهان بسپارید.

طراحی وب سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت ریسپانسیو (RWD) به معنای این است که وب سایت شما به طور اتوماتیک با هر سایز صفحه ی نمایش و هر مرورگر تنظیم شود. این ویژگی علاوه بر اینکه یک ویژگی بسیار کاربردی است، در رتبه ی سایت نیز بسیار تاثیر گذار است. در شرکت بازاریابی آنلاین مکعب، طراحی وب سایت با در نظر گرفتن RWD انجام می شود.

سئو سایت و محتوا

متخصصان مجرب ما در شرکت بازاریابی آنلاین مکعب در اصفهان به شما کمک خواهند کرد که یک کمپین بازاریابی آنلاین راه اندازی کنید که بازدیدکنندگان ارزشمندی را  با هدف بیشترین نرخ تبدیل به سایت خود جذب کنید، که این روزها عملی کردن این ادعا، در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) کار بسیار مهمی است.

در میان روش‌های مختلفی که برای بهبود رتبه سایت و افزایش ترافیک سایت، وجود دارد، استفاده از تکنیک‌های اصولی سئو، ارزش بالایی دارد. چرا که تنها در این صورت است که شما می‌توانید برای همیشه در صفحه اول نتایج گوگل باقی مانده و دچار جریمه گوگل نشوید.

توجه: به خاطر داشته باشید که در حال حاضر برخی از افراد از تکنیک‌های سئو سیاه برای افزایش ترافیک سایت استفاده می‌کنند. گرچه استفاده از این روش‌ها در مدت زمان کوتاهی شما را به جایگاه مطلوبی که مد نظر دارید می‌رساند، اما قطعا در دراز مدت عواقب بدی برایتان خواهد داشت. بنابراین، اگر می‌خواهید از هزینه‌ای که برای استفاده ازخدمات شرکت بازاریابی آنلاین در اصفهان می‌کنید، رضایت داشته باشید، بهتر است صبور باشید. 

افزایش نرخ کلیک سایت 

به خاطر داشته باشید که نمایش در صفحه اول نتایج گوگل، تنها چیزی نیست که به آن نیاز دارید. شما باید بتوانید با استفاده از ترفندهای مختلفی که در حوزه بازاریابی اینترنتی مطرح می‌شوند، مخاطب را به سمت سایت خود هدایت کنید. در حال حاضر وب سایت‌های زیادی وجود دارند که نرخ نمایش بالایی داشته اما از سوی مخاطب مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

بازاریابی آنلاین در اصفهان

آنالیز سایت و شبکه‌های اجتماعی

بهینه ی سازی موتور جستجو یک سرمایه مفید برای ماندگاری سایت شما در آینده می باشد. برای این منظور همکاران ما در تیم مکعب قادر خواهند بود به طور متناوب و پیوسته، معیارهای اصلی و حیاتی سایت را بررسی کنند، معیارهایی از قبیل : نرخ پرش، نرخ تبدیل و…همچنین یک برنامه ی سیستماتیک برای جذب بازدیدکنندگان به سمت سایت شما، ایجاد خواهندکرد.

بنابراین اگر می‌خواهید مطمئن شوید رویکردی که برای پیشبرد اهداف شما در نظر گرفته شده‌اند، درست جواب می‌دهند یا نه، آنالیز سئو سایت و شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.

ریتارگتینگ هدف گیری مجدد

ریتارکتینگ یا هدف گیری مجدد باعث می شود برند شما تبدیل به یک برند فراموش نشدنی شود و در ذهن‌ها بماند. شرکت بازاریابی مکعب با به کارگیری تکنیک‌های ریتارگتینگ یا هدف گیری مجدد، باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان سایت شما در دیگر صفحات وب نیز دنبال شوند. به این ترتیب در هر کجای جستجوی خود در وب می توانند برند شما را ببینند.

تبلیغات کلیکی (PPC)

جستجوی ضمانت شده به این معناست که شما بتوانید بازدیدکنندگان اصلی را جستجو کنید. ما کمپین‌های سفارشی ایجاد خواهیم کرد که به راحتی قابل ارزیابی هستند و شما می‌توانید کاربران خود را از اولین جستجو تا آخرین عملی که در سایت انجام می‌دهند، دنبال کنید. این باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود.

لازم به ذکر است که سئو و گوگل ادوردز میتوانند در کنار هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به اهداف بازاریابی آنلاینی که مد نظر دارید برساند. بنابراین اگر از شرکت بازاریابی آنلاینی که انتخاب کرده‌اید، بخواهید از تمام امکانات موجود، بر اساس بودجه‌ای که شما در اختیار دارید جهت توسعه کسب و کارتان استفاده کند.

online-marketing-company

بازاریابی شبکه های اجتماعی

این روزها استفاده از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی برای افراد فعالیت اصلی اینترنتی محسوب می‌شود. به طوری که میانگین زمانی که هر فرد در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کند حدود سه ساعت در روز می‌باشد. بنابراین رسانه‌های اجتماعی می تواند بهترین جا باشد برای دیده شدن برند شما. شرکت بازاریابی آنلاین مکعب قادر است برند شما را در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید و با کاربران بسیار زیاد وارد کند. ما با استراتژی‌های بازاریابی شبکه های اجتماعی که به کار گرفته ایم می‌توانیم شما را از سایر رقبایتان متمایز کنیم.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

شناسایی مخاطبان، هدف‌گیری و یا کنارگذاشتن آن‌ها، مم ترنی جنبه‌های یک کمپین موفق در رسانه‌های اجتماعی است. ما  یک دموگرافی دقیق از مشتریان هدف شما با توجه به سن، شغل ، تحصیلات، علاقه مندی‌های آن ها و… تشکیل می‌دهیم، سپس برای هر گروه، یک کمپین تبلیغاتی مخصوص به  آن‌ها طراحی می‌کنیم.

بنابراین به دوستانی که :

  •  وقت کافی برای فعالیت در دنیای مجازی ندارند!
  • از واگذاری کارها و ثبت سفارشات خود به شرکت هایی که به گفته های خود پایبند نیستند خسته اند!
  • علاقه ای به یادگیری و شرکت در فضای مجازی ندارند!

توصیه می شود با خیال راحت فعالیت های بازاریابی آنلاین کسب و کار خود را به ما بسپارید.

شرکت بازاریابی آنلاین مکعب در اصفهان در زمینه طراحی وب سایت، توسعه کسب‌وکار اینترنتی، سئو سایت و محتوا، ریتارگتینگ یا هدف گیری مجدد، تبلیغات کلیکی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی آماده خدمت رسانی و همکاری با شما عزیزان می‌باشد. همراهان گرامی، لطفا سوالات و مشکلات خود را از طریق شماره 09138347634، با ما در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.