آیا می دانید مدیریت صحیح اطلاعات هر کسب و کار و تجزیه و تحلیل داده ها، به منظور ارتقا و بهبود عملکرد سازمان، از الزامات کار برای صاحبان آن کسب و کارها و بیزینس ها می باشد. حتما می پرسید چگونه این کار را انجام دهیم؟! ابزارهای متنوعی در این حوزه ارائه شده است و یکی از قوی ترین ابزارهای هوش تجاری که به منظور مدیریت و تحلیل داده ها توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است، Power BI  می باشد. آیا تاکنون تجربه ی استفاده از این ابزار را داشته اید؟ چنانچه مایل باشید به صورت حرفه ای به تحلیل داده های کسب و کار خود با استفاده از Power BI بپردازید، لازم است نحوه ی کار با این ابزار را به طور کامل بیاموزید. ما در شرکت مهندسی مکعب به صورت خصوصی به آموزش Power BI در اصفهان پرداخته ایم. در این دوره، چگونگی تحلیل داده با پاور بی آی را توسط اساتید حرفه ای و با تجربه خواهید آموخت؛ به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار و آشنایی با سرفصل های آموزشی، تا پایان این مقاله با مکعب همراه شوید.

جهت استفاده از خدمات مشاوره ای و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی شرکت مکعب با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴

 

حتما بخوانید : مشاوره کسب و کار در اصفهان

دوره آموزش power BI : توضیحات مختصری در مورد Power BI

به طور کلی می توان گفت Power BI یکی از ابزارهای بسیار کابردی هوش تجاری (Business Intelligence) است و شامل مجموعه ای از سرویس های نرم افزاری ، برنامه ها و اتصالات است که با یکدیگر همکاری می کنند تا منابع داده های غیرمرتبط را به یک چشم انداز منسجم ، بصری و تعاملی تبدیل کنند. داده های شما ممکن است با فرمت اکسل یا مجموعه ای از انبارهای داده ترکیبی مبتنی بر فضای ابری و … باشد. Power BI  برای شما این امکان را فراهم می کند که به راحتی به منابع داده خود متصل شوید ، موارد مهم را بصری سازی کرده و کشف کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

طبق تعریفی که از Power BI ارائه دادیم، می توان لزوم استفاده از این ابزار قدرتمند شرکت مایکروسافت را به درستی درک کرد؛ چرا که Power BI می تواند در تحلیل داده ها و بهبود روند کسب و کار شما نقش بسزائی داشته باشد. پس اگر شما هم قصد دارید در حوزه ی کاری خود تحولی چشم گیر ایجاد کنید، زمان را هدر ندهید و هم اکنون برای یادگیری این ابزار بسیار کاربردی هوش مصنوعی اقدام نموده و در دوره آموزش Power BI در اصفهان شرکت کنید.

ما در شرکت مهندسی مکعب ، به صورت کاملا حرفه ای بخش های مختلف ابزار Power BI را به صورت خصوصی و کاملا پروژه محور، طی 20 ساعت آموزشی ارائه کرده ایم. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آموزش Power BI در اصفهان با شماره تلفن های   ۳۷۷۷۰۳۷۷ و    ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴  تماس حاصل فرمائید.

مزایای شرکت در دوره آموزش power bi در اصفهان

ممکن است بپرسید، شرکت در دوره آموزش پاور بی آی در اصفهان چه ضرورتی دارد و در نهایت چگونه کسب وکارها را متفاوت و موفق خواهد کرد؟ در پاسخ به این سوال به چند نکته اشاره کرده ایم. لطفا همچنان همراه ما باشید.

  • شرکت در دوره آموزش power bi در اصفهان باعث می شود مخاطبان بتوانند از طریق تحلیل و آنالیز داده ها، راه حل های موثر و کارآمدی ارائه دهند تا نه تنها مشکلات فعلی سازمان، بلکه مشکلات آتی نیز مرتفع گردد.
  • در پایان دوره آموزش نرم افزار power bi مخاطبان می توانند عوامل موفقیت و شکست در هر کسب وکار را شناسایی کنند و با استفاده از آن ها تصمیمات درستی جهت رشد و رفع نقاط ضعف سازمان اتخاذ نمایند.
  • شرکت در دوره آموزش power bi در اصفهان مخاطبان را قادر می سازد تا بتوانند تشخیص دهند چه عواملی باعث افزایش سود آوری و چه عواملی باعث کاهش سود می شود.
  • آموزش Power Bi

دوره آموزش پاور بی آی برای چه کسانی مناسب است؟

پیش تر گفتیم پاور بی آی یک ابزار تجزیه و تحلیل داده است، و شرکت در دوره آموزش power bi بیشتر برای تحلیلگران داده و متخصصان هوش تجاری مناسب است؛ این دسته افراد معمولا مدل های داده را قبل از انتشار گزارش ها در سراسر سازمان، ایجاد می کنند. با این وجود، سایر افراد که مایلند در حوزه تحلیل داده تخصص پیدا کنند، می توانند برای شرکت در دوره آموزش نرم افزار power bi ثبت نام کنند. به طور کلی می توان گفت، نرم افزار ‏Microsoft Power BI  توسط اعضا و مدیران ادارات و واحدهای مختلف در هر کسب وکار قابل استفاده است؛ با استفاده از این ابزار، انواع گزارش و پیش بینی هایی ایجاد می شود که نه تنها به افزایش فروش کمک خواهد کرد، بلکه داده هایی را نیز برای مدیریت بهتر بیزینس ها جهت پیشرفت در کار و دستیابی به اهداف سازمان ارائه می کند.

به طور کلی می توان گفت شرکت در دوره آموزش power bi برای افراد زیر مناسب است :

  • صاحبان کسب و کارها و بیزینس های مختلف و مدیران سازمان ها
  • کارشناسان بخش های مختلف یک سازمان، از جمله بخش پروژه ها، مدیریت منابع انسانی، بخش خدماتی، بخش بازاریابی و فروش و …
  • تمامی افرادی که به حوزه تحلیل داده علاقه مند هستند
  • علاقه مندان به یادگیری هوش تجاری (business intelligence ) و تحلیل داده

آشنایی با سرفصل ها و بخش های مختلف آموزش Power BI  در اصفهان

نرم افزار Power BI  از چندین بخش تشکیل شده است که این بخش ها همه با هم کار می کنند و برای اینکه بتوانید به صورت اصولی از این ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید لازم است با تمامی بخش های آن آشنا شوید. ما در شرکت مهندسی مکعب در دوره آموزش Power BI در اصفهان ، به طور کامل بخش ها مختلف پاور بی آی را به شما آموزش خواهیم داد.

بخش های مختلف Power BI عبارتند از :

  • یک برنامه دسکتاپ ویندوز به نام Power BI Desktop
  • یک سرویس آنلاین SaaS (Software as a Service) به نام سرویس Power BI.
  • برنامه های تلفن همراه Power BI برای ویندوز ، iOS و دستگاه های Android.
  • Power BI Report Builder ، برای ایجاد گزارش های صفحه بندی شده جهت اشتراک گذاری در سرویس Power BI. جزئیات بیشتر در مورد این بخش را در کلاس آموزش Power BI به طور مفصل خواهیم گفت.
  • Power BI Report Server ، یک سرور گزارش داخلی است که از طریق آن می توانید گزارشات Power BI را پس از ایجاد ، در Power BI Desktop ، منتشر کنید.

آموزش power bi

جالب است بدانید هر کدام از این بخش ها به گونه ای طراحی شده اند که برای شما این امکان را فراهم می کنند تا بتوانید بینشی از کسب و کار خود ایجاد کنید ، آن را به اشتراک بگذارید و به طور موثری جهت پیشبرد اهداف کسب و کار خود آن ها مورد استفاده قرار دهید.

این بخش ها به طور کامل در کلاس خصوصی آموزش Power BI  در اصفهان به شما آموزش داده خواهد شد؛ شما علاقه مندان به شرکت در این دوره، پس از گذراندن 20 ساعت آموزش پاور بی آی در شرکت مهندسی مکعب، قادر به تحلیل داده ها و هوشمند سازی کسب و کارها، به بهترین شکل ممکن خواهید بود.

چرا Power BI را در شرکت مهندسی مکعب بیاموزیم؟ آموزش Power BI در اصفهان

به طور کلی، اینکه شما چگونه ابزار Power BI را برای بهبود کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید، به نوع بیزینس و نوع نیازهای کسب و کارتان بستگی دارد.

در کلاس خصوصی آموزش Power BI در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب ، ما به شما یاد خواهیم داد که با توجه به نوع بیزینس تان چگونه از Power BI استفاده کنید.

به این ترتیب بسته به نوع نیازتان، می توانید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی یا سرویس Power BI ، برای شما مناسب تر است. به عنوان مثال ، می توانید از Power BI Desktop برای ایجاد گزارش برای تیم خود در مورد آمار تعامل مشتری استفاده کنید؛ همچنین می توانید موجودی و پیشرفت تولید را در داشبورد زمان واقعی در Power BI Report Server Power BI  مشاهده کنید. به علاوه شما می توانید بر اساس مجموعه داده های Power BI ، یک گزارش صفحه بندی شده از فاکتورهای موجود ایجاد کنید.

آموزش Power BI

به طور کلی در مورد این ابزار می توان گفت، هر قسمت از Power BI  در دسترس کاربر است و از آنجا که بسیار انعطاف پذیر و جذاب است، در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. بنابراین اگر به صورت اصولی آن را بیاموزید، می توانید با ایجاد تغییرات اساسی در حرفه و کسب و کار خود، با افزایش فروش، به سود قابل توجهی برسید.

کلام پایانی : آموزش Power BI در اصفهان

نقش هوش تجاری در موفقیت کسب و کارها بر هیچکس پوشیده نیست و با استفاده از ابزارهای قدرتمند و کاربردی هوش تجاری، می توان داده ها را تحلیل کرد و از طریق بصری سازی داده ها، نحوه عملکرد سازمان و نقاط ضعف و قوت کب و کار را کشف کرد و در جهت ارتقا نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت، اقدامات لازم را صورت داد. بر همین اساس ما در شرکت مهندسی مکعب اقدام به برگزاری دوره آموزش Power BI در اصفهان نموده ایم تا با نحوه کار با این ابزار به طور کامل آشنا شوید و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید.

شما دوستان و علاقه مندان به یادگیری Power BI ، و تجزیه و تحلیل داده ها می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های  ۳۷۷۷۰۳۷۷ و   ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴  جهت هماهنگی و شرکت در این کلاس با مشاوران ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آن ها بهره مند گردید.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید؛ منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.