همانطور که می دانید گوگل آنالیتیکس Google Analytics یک سرویس تجزیه و تحلیل وب است که آمار و ابزارهای تحلیلی اولیه را برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و اهداف بازاریابی ارائه می دهد. این سرویس بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل است و برای کاربرانی که در Google اکانت داشته باشد به صورت رایگان در دسترس می باشد. با توجه به اهمیت تجزیه و تحلیل وب سایت ها و نقش مهم آن در امر سئو سایت، دوره آموزش گوگل آنالیتیکس در شرکت مکعب به صورت خصوصی برگزار می شود تا شما عزیزان بتوانید از مزیت ها و امکانات این ابزار تحلیل سایت بسیار ارزشمند و کارا بهره مند شوید. لطفا همراه ما باشید تا با این دوره آموزشی به طور کامل آشنا شوید.

حتما بخوانید :

آموزش نحوه پیاده سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ

گوگل آنالایتیکس چیست؟

آموزش گوگل دیتا استودیو Google Data Studio

اهمیت و کاربرد گوگل آنالیتیکس چیست؟

اگر مایلید بدانید گوگل آنالیتیکس دقیقا چه کاربردی دارد، باید بگوییم که، Google Analytics برای ردیابی عملکرد وب سایت و جمع آوری داده های مربوط به دیدگاه بازدیدکنندگان استفاده می شود؛ که این می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا منابع اصلی ترافیک سایت را مشخص کنند، میزان موفقیت فعالیت‌ها و کمپین‌های بازاریابی خود را بسنجند، اهداف تکمیل شده (مانند خرید، افزودن محصولات به سبد خرید) را ردیابی کنند، الگوها و گرایش‌ها را در تعامل کاربر کشف کنند و سایر اطلاعات بازدیدکنندگان مانند اطلاعات جمعیتی را به دست آورند.

بنابراین با شرکت در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس در اصفهان در شرکت مکعب شما خواهید آموخت که چگونه برای به دست آوردن داده هایی که در بالا ذکر شد از ابزار گوگل آنالیتیکس استفاده کنید.

ما در شرکت مهندسی مکعب دوره آموزش گوگل آنالیتیکس را به صورت خصوصی و طی 4 جلسه و ب مدت 8 ساعت به طور کامل به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آموزش کار با گوگل آنالیتیکس با شماره تلفن های   ۳۷۷۷۰۳۷۷ و  ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس حاصل فرمایید.

نحوه عملکرد گوگل آنالیتیکس Google Analytics

گوگل آنالیتیکس، داده های مربوط به هر کاربر از هر بازدیدکننده وب سایت را با استفاده از تگ های صفحه به دست می آورد و یک تگ صفحه جاوا اسکریپت در کد هر صفحه درج می شود. این تگ در مرورگر وب هر بازدیدکننده اجرا می شود و داده ها را جمع آوری و به یکی از سرورهای جمع آوری داده های گوگل ارسال می کند. سپس Google Analytics می‌تواند گزارش‌های قابل تنظیم برای ردیابی و تجسم داده‌هایی مانند تعداد کاربران، نرخ تبدیل، بازدید از صفحه، تکمیل اهداف و موارد دیگر تولید کند.

آموزش گوگل آنالیتیکس

چرا آموزش گوگل آنالیتیکس در شرکت مکعب

در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس در شرکت مکعب شما می آموزید که چگونه روندها و الگوهای مربوط به تعامل بازدیدکنندگان با وب سایت های خود را شناسایی کنید؛ همچنین می آموزید که چگونه با استفاده از گوگل آنالیتیکس داده ها را فیلتر و دستکاری کنید؛ کا با API های این ابزار را می آموزید؛ و می توانید ناهنجاری های موجود در سایت خود را تشخیص دهید و برای رفع آن ها اقدام کنید. شما همچنین می آموزید که چگونه گزارش های سفارشی برای تبلیغات، رفتار مخاطب و … ایجاد کنید و خلاصه می آموزید که چگونه از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید.

مزایای شرکت در دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس

از آنجا که گوگل آنالیتیکس دارای ویژگی های قدرتمندی است و به صورت رایگان هم ارائه شده و بسیار کاربرپسند می باشد، اگر از طریق شرکت در دوره های آموزش استفاده از گوگل آنالیتیکس بتوانید به طور کامل کار با این ابزار را یاد بگیرید، به موفقیت کسب و کار خود کمک بزرگی خواهید کرد.

در کل گوگل آنالیتیکس Google Analytics انواع معیارها و ابعاد قابل تنظیمی ارائه شده است و با استفاده از این پلتفرم می توان انواع مختلفی از داده های سودمند و مفید را به دست آورد.

آموزش گوگل آنالیتیکس

سرفصل های دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس

  • آشنایی باا ویژگی های اصلی Google Analytics از جمله نحوه ایجاد حساب کاربری، پیاده سازی کد رهگیری، تجزیه و تحلیل گزارش های اولیه و تنظیم اهداف و ردیابی کمپین
  • آشنایی با ویژگی‌های پیشرفته Google Analytics از جمله جمع‌آوری داده‌ها، پردازش و پیکربندی و تجزیه و تحلیل پیچیده‌تر و ابزارهای بازاریابی
  • تجزیه و تحلیل‌های عملی برای ردیابی عملکرد کسب ‌وکارها و شناسایی زمینه‌های بهبود کسب ‌وکارها
  • آشنایی با ویژگی‌های قدرتمند Google Analytics 360 و یادگیری اینکه چگونه می توان از ادغام با BigQuery، محصولات پلتفرم بازاریابی Google، و Google Ad Manager بهره برد.

کلام پایانی

به طور کلی تجزیه و تحلیل وب سایت ها برای رشد کسب و کار شما امری بسیار مهم است. از این طریق داده های بازدیدکنندگان در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید تشخیص دهید که آن داده ها در وب سایت شما چگونه کار می کنند. گوگل آنالیتیکس محبوب ترین ابزار تجزیه و تحلیل سایت می باشد که رایگان می باشد و شما در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس در شرکت مکعب، به طور کامل کار با این ابزار را خواهید آموخت.