شرکت در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان چه مزایایی دارد؟ این دوره ها با چه هدفی برگزار می شود؟ آیا می دانید در دهه گذشته، دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال به یک جزء حیاتی در استراتژی بازاریابی کلی یک سازمان تبدیل شده است؟ دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌ها شرایطی فراهم می کند تا بتوانند پیام‌ خود را برای دستیابی به یک مخاطب خاص تنظیم کنند، و مستقیماً به دست آن ها برسانند. در حقیقت سازمان ها و شرکت های مختلف برای اینکه بتوانند در میدان رقابت همواره حرفی برای گفتن داشته باشند، لازم است  خود را با جدید ترین متد های دیجیتال مارکتینگ به روز رسانی کنند.

در حقیقت می توان گفت، شرکت در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ برای حضور تاثیرگذار و کارا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی امری ضروری است. در این مقاله با مکعب، بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان همراه شوید تا دقیق تر بدانید کاربرد دیجیتال مارکتینگ چیست و شما را به طور کامل با نحوه آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در شرکت مکعب و همچنین ویژگی های بهترین دوره آموزشی کسب و کار در اصفهان آشنا کنیم.

حتما بخوانید :

تعریف بازاریابی اینترنتی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مزایای دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) چیست؟

 

استاد بزرگ، جناب فیلیپ کاتلر، پدر علم روانشناسی، بازاریابی را اینگونه تعریف می کند : “بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائه ی ارزش است، با هدف تامین نیازهای یک بازار هدف، که با کسب سود همگام است.”

شرکت مهندسی مکعب با هدف کمک به موفقیت کسب وکارهای مختلف در دنیای مجازی و آنلاین، سال هاست که فعالیت خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ آغاز نموده و به منظور ارتقا سطح دانش علاقه مندان به بازاریای دیجیتال دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان را برگزار می نماید؛ و به حول و قوه الهی تا کنون توانسته است رضایت خاطر کلیه ی مشتریان و کارآموزان خود را به طور کامل جلب نماید. لطفا برای بهره مندی از خدمات شرکت مکعب و یا ثبت نام و شرکت در کلاس ها با شماره تلفن های  ۳۷۷۷۰۳۷۷ و  ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان : اهمیت آموزش دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

سال ها قبل، برای راه اندازی یک کسب و کار جدید، به سرمایه ی قابل توجهی نیاز بود تا فردی بتواند کار خود را با ایجاد یک شرکت حقیقی آغاز نماید. اما امروزه به لطف دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی آنلاین، راه اندازی هر کسب و کار دیگر چندان کار سختی نیست. البته قبل از آن لازم است که اطلاعات لازم و کافی را از طریق آموزش دیجیتال مارکتینگ کسب نمایید تا بتوانید با برنامه ریزی درست در مسیر رسیدن به اهداف خود قرار بگیرید.

این روزها به لطف اینترنت و فضای مجازی، فرصت های بی شماری در اختیار کاربران قرار گرفته است تا بتوانند به راحتی کسب و کارهای خود را در معرض نمایش قرار دهند و خود، خدمات و محصولات خود را به دیگران معرفی نمایند؛ و در این حوزه دیجیتال مارکتینگ نقش اصلی را باز می کند.

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 به این معنا که شما پس از شرکت در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان یا کلا شهر محل سکونت خود، قادر خواهید بود با به کارگیری استراتژی صحیح و درستی در فضای آنلاین حضور پیدا کنید. در غیر این صورت احتمال دارد که در میان راه با مشکل مواجه شوید یا حتی شکست بخورید.

حال که تا حدودی با اهمیت و ضرورت دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید، در بخش بعدی دقیقا می گوییم که دیجیتال مارکتینگ چیست و در دوره های آموزش حضوری و آنلاین دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در شرکت مکعب دقیقا قرار است چه مباحتی مطرح شود و چه مطالبی به شما عزیزان آموزش داده شود.

مختصری در مورد دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ طیف گسترده ای از تاکتیک ها و فناوری های بازاریابی را در بر می گیرد که برای دستیابی به مشتریان آنلاین از آن ها استفاده می شود. بازاریابی آنلاین، برای شرکت ها و سازمان ها این امکان را فراهم می کند تا هویت برند خود را ایجاد کنند و این همان تحول عظیم صنعت بازاریابی می باشد.

دکتر مارک هابسون، دانشیار ارشد برنامه‌ های کسب ‌وکار، می گوید: ” اگرچه بازاریابی دیجیتال دنیای جدیدی به نظر می‌رسد، اما در واقع، مبتنی بر بسیاری از اصول بازاریابان سنتی می باشد و به دانش پایه بازاریابی و دانش فنی نیز نیاز دارد”.

دکتر جسیکا راجرز، معاون برنامه‌های بازاریابی، می گوید : رسانه‌ های سنتی راهی عالی برای دستیابی به یک پایگاه گسترده از مصرف‌کننده می باشد، در حالی که رسانه‌های دیجیتال توانایی دستیابی به مخاطبان بسیار خاص را دارد و نکته کلیدی این است که بسته به مخاطب هدف، برخی از کانال‌های بازاریابی دیجیتال می تواند موثرتر از دیگری عمل کند.

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مزایای شرکت در کلاس دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل کوچک و بزرگ

در بخش بعدی قصد داریم شما را با سرفصل های آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب آشنا کنیم؛ اما قبل از آن بد نیست با مزایای دیجیتال مارکتینگ آگاه شوید؛ فرقی نمی کند در مشاغل کوچک یا در مشاغل بزرگ مشغول به کار باشید، در هر صورت بازاریابی دیجیتال می تواند در موفقیت کسب و کار شما نقش اساسی داشته باشد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان : مزایای دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل کوچک

بهره مندی از مزایای بازاریابی دیجیتال، ممکن است برای همه ی صاحبان کسب و کارهای نوپا و کوچک، امکان پذیر نباشد؛ برای مثال احتمال دارد برای پرداخت هزینه های آن با مشکل مواجه شوند. با این وجود اگر بتوانید برای بازاریابی دیجیتال در کسب و کار خود برنامه ریزی داشته باشید، قطعا موفق تر خواهید بود. مزیت های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک عبارتست از :

  • امکان برقراری ارتباط با مخاطبان بیشتر ار همان ابتدا که کار خود را آغاز می کنید.
  • امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان برای شما فراهم می شود و این باعث می شود تا بتوانید بهترین تجربه مشتری را ایجاد کنید.
  • از طریق آموزش دیجیتال مارکتینگ می توانید خودتان داستان برندتان را به صورت منحصر به فرد جلو ببرید.
  • با استفاده از بازاریابی آنلاین می توانید به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید و توسط مشتریان بیشتری دیده شوید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان : مزایای دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل بزرگ

همانطور که گفتیم انواع کسب و کارها می توانند از مزیت های بازاریابی دیجیتال بهره شوند. اما برای کسب و کارهای بزرگ، مزایای دیجیتال مارکتینگ کمی متفاوت تر است و این ضرورت و آموزش دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل بزرگ را پررنگ تر می نماید. مزیت های آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان برای مشاغل بزرگ عبارتند از :

  • کسب ‌و کارهای بزرگ حجم زیادی از داده ‌های مربوط به مصرف‌کننده را در اختیار دارند که با استفاده از این داده ها می توان برای مجموعه ای از مخاطبان بالقوه از طریق بازاریابی مجدد فروش را افزایش داد.
  • در کسب و کارهای بزرگ، بازاریابان این اختیار را دارند که یک چهره شناخته شده یا افراد تاثیرگذار را به عنوان چهره برند خود انتخاب کنند. این استراتژی بازاریابی تأثیرگذار (اینفلوئنسر مارکتینگ) برای برندهای بزرگ بسیار کارآمد بوده است.
  • بزرگ ترین و خاص ترین مزیت آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان برای مشاغل بزرگ این است که در چنین مشاغلی می توان برای بازاریابی دیجیتال از فرآیندهای اتوماسیون بازاریابی استفاده کرد.

مواردی که ذکر شد از مهم ترین و برجسته ترین مزیت های بازاریابی دیجیتال برای کسب وکارهای مختلف می باشد که نشان می دهد افراد در هر دسته و گروه از کسب وکار که مشغول فعالیت هستند به آموزش دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند.

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

سرفصل های دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

حال که با ضرورت و اهمیت دانستن مباحث دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید، در ادامه به شما خواهیم گفت که این مباحث شامل چه مواردی می شود و با نحوه آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در شرکت مکعب آشنا خواهید شد.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO)

یکی از مباحث دیجیتال مارکتینگ مبحث شئو می باشد. هدف از سئو این است که یک کسب و کار در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری کسب کند و در نهایت ترافیک آن وب سایت افزایش یابد. سئو شامل عناصر بسیاری است، از کلمات کلیدی موجود در صفحات وب سایت شما گرفته تا نحوه پیوند سایت های دیگر به شما در وب و نحوه ساختار وب سایت شما. به گفته Salary.com، یک متخصص سئو می تواند حدود 70058 دلار درآمد داشته باشد. ما در شرکت مکعب در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ شما را به طور کامل با سئو آشنا خواهیم کرد.

تکنیک های جذب کاربر

یکی دیگر از مهمترین مباحثی که در آموزش دیجیتال مارکتینگ به آن پرداخته می شود این است که چگونه به کاربر هدف دسترسی پیدا کنیم. بعد از این که شما کاربر مورد نظر خود را پیدا کردید این که چگونه با وی رفتار می کنید نیز مهم است. شما در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در شرکت مکعب می آموزید که با روش های منحصر به فرد خود با مشتری در ارتباط باشید تا بتوانید او را به یک مشتری وفادار برای خود تبدیل کنید. با استفاده از این روش ها همواره نام برند شما در یاد کاربر باقی میماند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی دیگر از مباحث آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در شرکت مکعب می باشد. این مبحث شامل هر فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی می باشد که یک کسب وکار از طریق کانال های رسانه های اجتماعی انجام می دهد. بازاریابی شبکه های اجتماعی باید با رویکردی یکپارچه و استراتژیک انجام شود و بسیار فراتر از مواردی از قبیل ایجاد پست برای کانال های اجتماعی، پاسخ دادن به نظرات کاربران و … است.

جالب است بدانید Salary.com گزارش می دهد که یک تحلیلگر رسانه های اجتماعی می تواند حدود 68230 دلار درآمد داشته باشد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا از داستان سرایی و به اشتراک گذاری اطلاعات برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کند و در نهایت، هدف از کانتنت مارکتینگ این است که خواننده یا همان مخاطب، به مشتری تبدیل شود. «محتوا» می‌تواند به معنای پست‌های وبلاگ، منابعی مانند کتاب‌های الکترونیکی، ویدیوهای دیجیتال، پادکست‌ها و موارد دیگر باشد. ما در دوره ی آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در شرکت مکعب شما را به طور کامل با مباحث بازاریابی محتوا آشنا خواهیم کرد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

بررسی و آنالیز

بسیاری از افرادی که در زمینه بازاریابی آنلاین کار می کنند بررسی و آنالیز دست آورد های خود را کاری مشکل و زمان بر می دانند در حالی که انجام این کار هنگام پیاده سازی هر تکنینک دیجیتال مارکتینگ به عنوان اصل اول در نظر گرفته می شود. با استفاده از ابزاری هایی که در آموزش دیجیتال مارکتینگ با آن آشنا خواهید شد، متوجه می شوید که کدام ابزار آنالیز برای شما مناسب تر است. از طریق این ابزارهای می توانید متوجه این موضوع شوید که روش شما درست است یا غلط؛ و به این ترتیب می توانید برای عملکرد بهتر خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ تغییرات لازم را ایجاد کنید.

نحوه مدیریت پروژه در فضای آنلاین

این یک حقیقت است که افراد با عملکرد خوب در مبحث بازاریابی لزوما نمی توانند در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیز موفق عمل کنند. ممکن است آن ها از ترفندهایی استفاده کنند که برای فضای مجازی مناسب نباشد و در نهایت شما با از دست دادن سرمایه و زمان خود نتیجه دلخواه را به دست نخواهید آورد. پس لازم است با بهره گیری از مباحث مطرح شده در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ با ترفندهای به روز در این حوزه آشنا شوید.

کلاس آنلاین دیجیتال مارکتینگ در شرکت مکعب

همانطور که می دانید، کلاس آنلاین دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین و از طریق اینترنت برگزار می شود. دوره های آنلاین با هدف کمک به هنرجویان محترم که قصد دارند زمان خود را به شکل متفاوت تری مدیریت کنند، برگزار می شود. آیا می دانید شرکت در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین چیست؟

1

دسترسی آسان: یکی از مزیت های کلاس های آموزشی آنلاین این است که شما می توانید به آموزش ها و منابع آموزشی از طریق اینترنت، از هر کجا و هر زمان که خواستید، دسترسی داشته باشید. به این ترتیب انتخاب مکان و مدیریت زمان در دست خودتان است.

2

انعطاف پذیری زمانی: برای شرکت در کلاس های آنلاین، شما می توانید برنامه زمانی خود را بر اساس نیازهای شخصی و تعهدات دیگر تنظیم کنید. شما می توانید هر زمان که برای شما مناسب تر است، به آموزش مشغول شوید.

3

هزینه کمتر: برای شرکت در کلاس های آنلاین شما مجبور به پرداخت برخی هزینه ها، مثلا هزینه های مربوط به حمل و نقل نخواهید بود

4

تعامل آنلاین : در کلاس های آنلاین، شما می توانید با مدرسان و سایر دانشجویان در ارتباط باشید و تجربیات و دانش خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب می توان گفت، شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان به صورت آنلاین یک گزینه عالی برای کسانی است که مایلند مفاهیم و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را به صورت مستقل و در زمانی که برایشان مناسب است، بیاموزند.

کلام پایانی : کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

طبق گفته ی هابسون، بازاریابی دیجیتال فضایی ست که به سرعت در حال تغییر است و شرکت ها و کسب و کارها باید در مورد استراتژی های جدید و در حال ظهور به روز باشند؛ برای این منظور راه‌ ها و روش های زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها مربوط به حوزه ی دیجیتال مارکتینگ است.

در شرکت مهندسی مکعب دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان توسط اساتید  مجرب و حرفه ای برگزار می شود. با آموزش حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دیگر نگران رقابت در بازار کار نباشید؛ شما می توانید از این طریق با تحلیل و آنالیز کسب و کار خود و همچنین تبلیغات آنلاین و حرفه ای برند خود را به صورت کاملا اصولی و صحیح به مخاطبان در فضای مجازی معرفی نمایید.

همراهان عزیز برای این که بتوانید شاهد بهترین نتایج از کسب و کار خود در فضای آنلاین باشید، آموزش صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ را از ما بخواهید. آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در شرکت مکعب به صورت خصوصی می باشد و کلاس ها هم به صورت آنلاین و هم حضوری برگزار می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با ما تماس بگیرید.