این روزه ها کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به شدت افزایش یافته اند و تقریبا همه ی افراد، یک پیج در اینستاگرام دارند که یا برای فعالیت های شخصی و برای تفریح از آن استفاده می کنند. اما عده ای برای بیزینس و تبلیغات کسب و کارهای شان در اینستاگرام اکانت ساخته اند و به فعالیت می پردازند. با وجود ازدحام کاربران اینستاگرامی، اگر بتوانید پیج خود را به درستی مدیریت کنید می توانید در کار خود موفق تر شوید. آیا می دانید که شما می توانید با استفاده از یکسری برنامه های کاربردی پبج اینستاگرام خود را به صورت خیلی با کیفیت تر مدیریت نمائید؟ در این مقاله با تیم مکعب همراه شوید تا شما را با برخی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید : چگونگی تبلیغ یک کسب و کار در اینستاگرام

شرکت مهندسی مکعب، ارائه  دهندی کلیه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ و برگزار کننده ی کلاس های خصوصی در این زمینه، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت بهره مندی از خدمات ما و شرکت در کلاس های خصوصی با شماره تلفن های 03137770377 و 09138347634 تماس حاصل فرمائید.

چرا از اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام استفاده کنیم؟

بسیاری از کاربران اینستاگرام این سوال را می پرسند که چرا باید از این برنامه های کاربردی برای مدیریت صفحه ی اینستاگرام خود استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال ما مزیت های مهم اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام را برای شما معرفی می کنیم تا متوجه شوید که به چه دلیل لازم است که از این برنامه های کاربردی استفاده کنید.

اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام
  • امکان طراحی و ویرایش عکس ها و ویدئوها در پیج شما با استفاده از این برنامه های کاربردی وجود دارد.
  • با استفاده از اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام می توانید طرح های گرافیکی خیره کننده و جذاب ایجاد کنید.
  • بررسی و نظارت بر وضعیت صفحه ی اینستاگرام برای شما وجود دارد.
  • امکان ردیابی کاربران برای جذب فالوور

این ها مهم ترین مواردی هستند که اهمیت استفاده از اپلیکیشن های مدیریت صفحات اینستاگرام را نشان می دهد. بنابریان در ادامه ما برخی از این اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام را برای شما معرفی کرده ایم. آن ها را به دقت مطالعه کنید.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام را بشناسید

در این بخش از مقاله چند برنامه ی کاربردی به شما معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید صفحه ی خود را مدیریت کنید.

Iconosquare

برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را کنترل کنید، لازم است که بتوانید به طور داده محور به تجزیه و تحلیل داده ها بپردازید. Iconosquare یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام می باشد که برای این کار بسیار مناسب است. با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید پست های تبلیغاتی خود را در برخی از برنامه های منتخب خود ردیابی کنید.

شما می توانید Iconosquare را به مدت 14 روز به صورت تستس استفاده کنید و پس از آن می توانید نسخه ی اصلی آن را با هزینه ای حدود 29 دلار استفاده کنید.

Snapseed

Snapseed یک برنامه ویرایش عکس است که می توانید از فروشگاه های Google یا Apple به صورت رایگان آن ها را دانلود کنید. حجم این برنامه فقط 22 مگا بایت است و به بیش از 40 زبان زنده دنیا ارائه شده است.

VSCO

VSCO نیز یکی دیگر از برنامه های ویرایش عکس معتبر برای اینستاگرام با نسخه کاملا رایگان است و نسخه رایگان VSCO دارای بیش از 10 محتوای اورجینال و ابزارهای ویرایش استاندارد می باشد.

اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام

Life Lapse

اگر علاقه مند به ساخت ویدئوهای شبیه Boomerang با مدت زمان طولانی هستید، Life Lapse می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید کلیپ ایجاد کنید، افکت گذاری کنید و مواردی از این قبیل.

InShot

InShot یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام است که به دلیل ویژگی های قابل توجهی که دارد و رابط کاربری زیبا و کاربرپسند آن، دارای امتیاز بیشتری نسبت به سایر برنامه های کاربری می باشد. با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید فیلم ها را ویرایش کنید، آن ها را با یکدیگر ادغام کنید و کارهایی از این قبیل انجام دهید.

Spark Post

Spark Post یکی از نرم افزارهای Adobe است و یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام که شما می توانید تصاویر شگفت انگیز و همچنین طرح های تایپوگرافی بسیار جذابی با استفاده از آن ایجاد کنید.

این برنامه های کاربردی که به شما معرفی کردیم، از مهم ترین اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام می باشد. SproutSocial، Command for Instagram، Panoramiq Insights، Repost for Instagram نیز از دیگر اپلیکیشن هایی است که شما می توانید برای بهینه سازی و مدیریت پیج خود از آن ها استفاده کنید.

از توجه و همراهی شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوالات خود را با ما مطرح نمائید.