درست مانند خود برندینگ، رویکردهای برندینگ هم پس از گذشت مدتی نیاز به تغییر و به روزرسانی دارد تا مدرن و منحصر به فرد باشد. به همین دلیل در این مقاله مکعب خلاقانه ترین رویکردهای برندینگ در سال جدید را برای شما معرفی کرده است تا بتوانید برندی داشته باشید که در چشم مشتریان تان خوش بدرخشد. پس لطفا با ما همراه باشید.

حتما بخوانید :

آشنایی با اصول برندینگ

آشنایی با برترین رویکردهای برندینگ

به نظر شما چه کسی در مورد رویکردهای خلاقانه و جذاب برندینگ بهتر می داند به جز خود طراحان و سازندگان برند؟ بنابراین طبق نتایج نظرسنجی که از حدود 90 طراح بین المللی به عمل آمد است، بهترین رویکردهای برندینگ را که در سال 2021 در حال شکل گیری است به شما معرفی خواهیم کرد.

در کنار نام برند ، چهره ی خود را هم نشان دهید

اگر یک چیز وجود داشته باشد که دیگران مشتاق باشند آن را ببینند، آن چهره ی شما در کنار برندتان است. اخیرا طراحان برند به سمت این رویکرد در حال پیشرفت هستند که برای تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان، چهره خود را هم به نمایش بگذارند. این یکی از برترین رویکردهای برندینگ در سال 2021 می باشد.

رویکردهای برندینگ

از هنر به صورت عجیب و شگفت انگیز استفاده کنید

اگر مخاطبان هدف شما گروه سنی جوان تر هستند، لازم است که از ابزارهای برندینگ بهطور خاص و جذاب استفاده کنید. مثلا از تصاویری استفاده کنید که فوق العاده بامزه و منحصر به فرد هستند. در بسیاری از موارد، طراحان برند از تصاویر دستی برای این سبک برندینگ استفاده می کنند، به طوری که تصویری که خلق می کنند مرتبط و متناسب با آن کسب و کار باشد.

ما درشرکت مکعب در زمینه مشاوره برندینگ و دیجیتال مارکتینگ مشغول فعالیت هستیم. به همین دلیل همه ی تلاش خود را کرده ایم تا اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم که تمام کسب و کارهای بزرگ کوچک بتوانند با استفاده از آن، تغییرات لازم را در تبلیغات و معرفی کسب  وکار خود در فضای حقیقی و مجازی اجرا نمایند. از جمله مهمترین مواردی که شما برای داشتن یک برندینگ موفق به آن نیاز دارید، طراحی لوگو، آرم، مونوگرام و … می باشد. برای تبلیغات آنلاین خود با ما تماس بگیرید.

در طراحی برند، از رنگ های اکسپرسیونیست استفاده کنید

در طراحی برند سنتی، بیشتر سادگی و سازگاری را در انتخاب رنگ برند در نظر می گرفتند و از رنگ های اصلی در طرحی که ایجاد می کردند، استفاد می شد.

اما در سال 2021 یکی از برترین رویکردهای برندینگ مربوط می شود به استفاده از رنگ ها و طرح های پیچیده تر که به برند شما معنای خاص بدهد. در حقیقت استفاده از رنگ های معنا دار در طراحی برند توصیه می شود. در این راستا بسیاری از طراحان از رنگ های غیرمتعارف نیز استفاده کرده اند تا برند را به طور خاص و تاثیرگذارتر ایجاد کنند.

موضع خود را مشخص کنید

بیشتر مصرف کنندگان انتظار دارند برندهایی را دنبال کنند که موضع خاصی داشته باشد، چه اقتصادی، چه اجتماعی و … . لازم است بدانید برندهایی که موضع خاصی ندارند، ارزشی چندانی ندارند. به همین دلیل است که یکی از برترین رویکردهای برندینگ در سال 2021 مربوط می شود به موضع گیری در مورد مسئله ای خاص و ایده آل که بتواند برای مخاطبان شما جذاب باشد. همچنین سعی کنید موضع خود را به درستی منعکس کنسد تا بازدیدکنندگان بدانند که برندتان در چه زمینه ای است.

از الگوهای هندسی برای طراحی و توسعه برند استفاده کنید

یکی از عجیب ترین رویکردهای برندینگ در سال جدید استفاده از طرح های گرافیکی و اشکال هندسی در طراحی برند است. بسیاری از این الگوها به صورت دستی طراحی می شود. حتی اگر لوگوی شما به صورت مینیمالیستی طراحی شده باشد، می توانید از بخش های آن طراحی برند خود استفاده کنید.

رویکردهای برندینگ

در برندینگ ، به عمد از یکسری ناهنجاری ها استفاده کنید

برای برخی از مخاطبان، کمال، یک نقص به حساب می آید و تعداد زیادی از مخاطبان ظاهری با عدم تقارن، تصاویر نامتناسب و … را می پسندند.

این نوع طراحی معمولا با تصاویر و تایپوگرافی همراه است و این نوع تایپوگرافی ها معمولا به صورت دستی است که بیشتر مورد توجه مخاطبان جوان تر می باشد.

یک تجربه کاربری همه جانبه ایجاد کنید

توجه داشته باشید که برند شما فقط لوگو یا وب سایت و پکیج شما نیست، بلکه برند شما چیزی فراتر از این موارد می باشد. در سال 2021 مخاطبان نه تنها انتظار دارند که محصولی با طراحی عالی ببینند، بلکه به دنبال جریانات بیشتری در طرح شما می گردند؛ که برای این منظور شما باید یک تجربه کاربری همه جانبه ایجاد کنید.

کلام پایانی

با نگاهی به رویکردهای برندینگ در سال 2021 ، متوجه می شوید که تغییر واضحی به سمت شخصی سازی و برقراری ارتباط بیشتر با مخاطب هستیم، که پیش از این، چنین رویکردهایی در مورد مارک تجاری تا این حد مطرح نبوده است. با در نظر گرفتن این رویکردهای خلاقانه می توانید برند خود را به روز کرده و جذاب تر نمائید.