ایجاد یک کسب و کار جدید و کمپان دقیقا مشابه با بزرگ کردن یک کودک است. به مرور زمان شما به گونه ای شیفته کار خود می شوید که ممکن است بشتر از از هر چیز دیگر د زندگی کاری خود برایش ارزش قائل باشید. به همین دلیل است که طراحی لوگو حرفه ای یکی از قسمت های مهم برندینگ است که شما اصلا نباید از آن غافل شوید. لوگو برند شما چیزی فراتر از کی شراحی به همراه نام کمپانی شماست. این لوگو نشان دهنده همه آن چیزی است که در شرکت شما اتفاق می افتد. پس مهم است که در بهترین حالت خودش باشد.

شرکت مکعب، در زمینه طراحی لوگو و آرم، طراحی اینفوگرافیک و … فعالیت دارد. در این مقاله از اهمیت طراحی لوگو حرفه ای شما را آگاه می سازد تا بتوانید به بهترین شکل در خاطر مخاطبان خود بمانید.

مهمترین نکات هنگام طراحی لوگو حرفه ای  :

برای اینکه لوگوی کمپانی شما منحصر به فرد باشد، در چشم مخاطبان جذاب باشد و مهمتر از همه، پیام که در ذهن شماست را به درستی به آن ها انتقال دهد، نکاتی است که باید حتما هنگام طراحی لوگو حرفه ای مد نظر داشته باشید :

آموزش ساخت و طراحی لوگو حرفه ای

از رنگ های مناسب برای طراحی لوگو حرفه ای خود استفاده کنید

هنگامی که شما می خواهید طراحی لوگو را آغاز کنید نباید رنگ هایی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شخصی شما هستند. به این دلیل که هر رنگ برای خودش مفهم و پیامی دارد، پس شما باید رنگی را انتخاب کنید که در رساندن پیامتان به شما کمک کند. به عنوان مثال ما چند رنگ محبوب به همراه پیام آن ها را به شما معرفی می کنیم :

زرد :

زرد یکی از رنگ هایی است به فرد حالت خوش بینانه و البته شار را القا می کند. به همین دلیل است که برندهایی مانند Snapchat، Ikea و Best Buy از این رنگ برای لوگوی خود استفاده می کنند.

قرمز :

قرمز رنگی است که احساس شورو هیجان را به کخاطب شما القا می کند. به همین دلیل است که برندهایی مانند Coca-Cola و Vodafone از این رنگ برای لوگوی خود استفاده کرده اند تا علاقه افراد را به داشتن زندگی با هیجان تر بیشتر کنند.

آبی :

آبی رنگی است که به مخاطب شما می گوید ” به من اعتماد کن!” برندهای معتبری که از قدرت زیادی نیز برخوردار هستند مانند American Express، JP Morgan از این رنگ برای معرفی لوگوی خود استفاده کرده اند.

از یک فونت اختصاصی برای طراحی لوگو حرفه ای استفاده کنید

هزاران فونت مختلف برای طراحی لوگو حرفه ای وجود دارد، شما نباید اولین فونتی که پیدا کردید را انتخاب کنید. فونتی باید انتخاب شود که با طرحی که برای لوگو استفاده می شود همخوانی داشته باشد تا طرح نهایی یکنواخت باشد.

سادگی را در طراحی لوگو حرفه ای فراموش نکنید!

تقریبا می توان گفت با هر شرکت دیجیتال مارکتینگی که در رابطه با طراحی لوگو صحبت کنیدف این توصیه را می شنوید که نباید از پیچیدگی بی از حد در طراحی لوگو خود استفاده کنید. پس هنگامی که قلم را برای طراحی در دست می گیرد سعی کنید از خلاقیت خود به همراه سادگی استفاده نمایید. بر اساس بررسی هایی که انجام شده است یک طراحی ساده می تواند خیلی موثر باشد تا یک طراحی پیچیده! لوگو شکت اپل یکی از نمونه های طراحی ساده اما خلاقانه است که البته از موفقیت بیش از اندازه ای نیز برخوردار است. یکی دیگر از نمونه های ساده لوگو، برن نایک است که با استفاده از علامت تیک، به خوبی توانسته است پیام خود را به معنای “فقط انجام بده” را به مخاطبان خود انتقال دهد.

نکته مهم : مخاطبان عزیز به چند طرحی که در ابتای کار به ذهن شما می رسند اکتفا نکنید و سعی کنید که آن ها را کامل کنید. پس هنگام طراحی لوگو حرفه ای بهتر است که بی حوصله نباشید و برای انجام این کار وقت زیادی در نظر بگیرید. از طرف دیگر بهتر است که از لوگوهایی رقیب هایتان اصلا استفاده نکنید و تا جایی که امکان دارد این طراحی را انحصارا برای خودتان انجام دهید.

طراحی لوگو حرفه ای می تواند یک چالش بزرگ باشداگر شما ندانید که دقیقا چه کاری باید انجام دهید. بنابراین اگر شما رد معفی برند خود به بهترین نحو جدی هستید، بهتر است که این کار را به یک آدم حرفه ای و متخصص بسپارید. در نظر داشته باشید که شما تنها یک بار برای کمپانی خود طراحی لوگو انجام می دهید.پس خیلی خوب می شود اگر این کار را به بهترین شکل انجام دهید. اگر می خواهید با نمونه کارهای طراحان شرکت مکعب آشنا شوید، با شماره 09138347634 با ما در ارتباط باشید.