اگر به دنبال بهترین نمونه های برند سازی شخصی هستید، مقاله ی کاملا درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. فرقی نمی کند در حال ساخت یک امپراتوری آنلاین، یا یک کسب و کار مبتنی بر وب هستید، در هر حال شما به یک چیز نیاز دارید به نام پرسونال برندینگ. مطمئنا بارها این اصطلاح را شنیده اید اما شاید ندانید که پرسونال برندینگ دقیقا چیست! برای درک دقیق مفهوم برندسازی شخصی تا انتهای این مقاله با مکعب همراه شوید و با چند مورد از بهترین نمونه های پرسونال برندینگ در سال 2023 نیز آشنا شوید.

حتما بخوانید :

برندسازی شخصی چیست؟

مشاوره برند سازی شخصی

مزایای برندسازی شخصی

پرسونال برندینگ چه اهمیتی دارد؟

برای آگاهی از اهمیت پرسسونال برندینگ همین بس که بگوییم، شما نمی توانید یک وب سایت یا کسب و کار سود آور بسازید بدون آنکه به عنوان یک متخصص جایگاه خود را برای مخاطبان مشخص کنید. اینجاست که پرسونال برندینگ وارد عمل می شود.

بنابراین شما باید به دنبال برخی از بهترین نمونه ‌های پرسونال برندینگ باشید تا بتوانید راه ‌های موثر را برای بهبود برند سازی کلی خود پیدا ‌کنید؛ بر همین اساس در ادامه برخی از بهترین نمونه های پرسونال برندینگ را آورده ایم که دانستن آن ها می تواند در برند سازی شخصی شما بسیار تاثیرگذار باشد.

پرسونال برندینگ دقیقا چیست

پرسونال برندینگ دقیقا چیست؟

این سوال را افراد زیادی پرسده اند : پرسونال برندینگ دقیقا چیست؟ برای درک این مفهوم می توان چنین گفت که، خود نام تجاری که اغلب به عنوان یک عامل جذب مخاطب نیز شناخته می شود، چیزی است که به شما کمک می کند نام خود را به یک برند رویایی تبدیل کنید.

بهترین مثال برای برندسازی شخصی کسی نیست جز استیو جابز. وقتی نام استیو جابز را می شنوید، چه چیزی به ذهنتان می آید؟ بله درست است، اپل! استیو جابز به سادگی مترادف نام تجاری اپل شد.

به همین ترتیب، با شنیدن کلمه مایکروسافت چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ بیل گیتس، درست است!

به این می گویند برندسازی شخصی و پرسونال برندینگ دقیقا همین است!

بنابراین اهمیت ایجاد یک پرسونال برندینگ قدرتمند چیست؟ آیا می دانید موسس فیس بوک کیست؟ قطعا اکثر افراد می دانند که مارک زاکربرگ موسس فیس بوک است. اما آیا بنیانگذار توییتر را می شناسید؟ در واقع اکثر مردم نمی دانند که پاسخ این سوال جک دورسی است. حقیقت این است که کاربران اینترنت به طور منظم از فیس بوک و توییتر استفاده می کنند، اما اکثر آن ها از مدیرعامل و بنیانگذار توییتر اطلاعی نداریم. می دانید چرا؟ چون جک دورسی به پرسونال برندینگ به اندازه کافی اهمیت نداده است.

برخی از مهم ترین مزیت های پرسونال برندینگ چیست؟

اکنون می دانید پرسونال برندینگ دقیقا چیست، خوب است با مزیت های آن نیز بیشتر آشنا شوید.

برخی از مزایای ایجاد یک برند شخصی قدرتمند عبارتند از اینکه :

  • مردم بیشتر به شما اعتماد می کنند؛ پرسونال برندینگ به شما کمک می کند تا بتوانید اعتماد ایجاد کنید
  • پرسونال برندینگ شما را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در صنعت خود تثبیت می کند
  • برنیدنگ شخصی برای شما اعتبار ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا به راحتی خود را از سایر رقبا در صنعت خود متمایز کنید
  • پرسونال برندینگ به شما کمک می کند فروش، درآمد و رشد کلی خود را افزایش دهید

و مهم تر از همه اینکه، شما مجبور نیستید خود را معرفی کنید! همه با شنیدن نام برند، شما را به خاطر خواهند آورد.

برند سازی شخصی

پرسونال برندینگ دقیقا چیست ؟ : آشنایی با چند مورد از بهترین نمونه های پرسونال برندینگ در سال 2023

در این بخش از مقاله در مورد چند نمونه برندسازی شخصی بحث خواهیم کرد و همچنین در مورد آنچه می توانید از آن ها یاد بگیرید تا در سال 2023 و بعد از آن یک برند قدرتمند برای خود ایجاد کنید، نکاتی را ذکر کرده ایم. لطفا همچنان همراه ما باشید.

گرانت کاردون

اگر تا به حال در YouTube در مورد آموزش فروش، جستجو کرده باشید، می توانید به راحتی تشخیص دهید که Grant Cardone کیست و چه می کند. او نویسنده چندین کتاب پرفروش باورنکردنی مانند قانون 10X، مربی فروش شماره 1 در جهان، سخنران مشهور و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی بین المللی و غول املاک و مستغلات است که دارایی خالص چند صد میلیون دلاری دارد.

چه چیزی می توانیم از گرنت کاردون بیاموزیم؟

گرانت کاردون علیرغم رشد شرایط زیر متوسط خود، کارهای غیرقابل باوری انجام داده و دارایی خالص خود را به بیش از 300 میلیون دلار افزایش داده است.

بنابراین آنچه می توانید از Grant Cardone بیاموزید این است که واقعاً بزرگ فکر کنید! اگر فقط یک چیز باشد که می توانید از گرنت کاردون یاد بگیرید، همین است. گرانت پس از فارغ التحصیلی کار خود را به عنوان فروشنده آغاز کرد و هر پنی را که به دست می آورد پس انداز کرد و در نهایت آماده شد تمام پس انداز خود را در املاک سرمایه گذاری کند.

او در املاک و مستغلات پول زیادی به دست آورد و همچنین شروع به نوشتن کتاب های باورنکردنی در مورد آموزش فروش کرد، سمینارهای فروش را میزبانی کرد، یک کانال یوتیوب راه اندازی کرد، برنامه تلویزیونی خودش را شروع کرد و به زندگی 10 برابری دست یافت که همیشه آرزویش را داشت. بنابراین اگر می خواهید در زندگی خود پیشرفت کنید، در سطوح 10 برابری بیندیشید و عمل کنید و در کاری که انجام می دهید ثابت قدم باشید.

یک نقل قول معروف از گرانت کاردون : ” بیدار شو هیچ کس قرار نیست شما را نجات دهد. هیچ کس قرار نیست از خانواده یا دوران بازنشستگی شما مراقبت کند. هیچ کس قرار نیست “کارها را” برای شما انجام دهد. تنها راه برای انجام این کار استفاده از هر لحظه از هر روز در سطوح 10X است.”

ایلان ماسک

ایلان ماسک “مرد آهنی زندگی واقعی” با ارزش 19.6 میلیارد دلار؛ مسلماً الهام بخش ترین و جذاب ترین فرد روی زمین است که همچنین قصد دارد مریخ را مستعمره کند.

آیا می دانید اخیرا فوربس ایلان ماسک را به همراه تیم کوک، مارک زاکربرگ، جک ما و غیره به عنوان یکی از 10 مدیر عامل برتر جهان معرفی کرده است؟

چه چیز را می توانید از ایلان ماسک بیاموزید؟

بسیار سخت کار کنید: او اغلب 100 ساعت در هفته کار می کند. بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید یا برند سازی شخصی خود را بهبود ببخشید، ساعات بیشتر را به کار اختصاص دهید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

در حقیقت ما با شنیدن نام چنین افراد موفق و مشهور است که می توانیم دریابیم پرسونال برندینگ دقیقا چیست.

Ilan mask

گری واینرچوک

در پاسخ به این سوال که پرسونال برندینگ دقیقا چیست و چه اهمیتی دارد می توان گری واینرچوک را مثال زد. گری واینرچوک یک کارآفرین، نویسنده، سخنران و یک شخصیت اینترنتی بزرگ آمریکایی است که میلیون ها دنبال کننده در سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و غیره دارد.

از گری واینرچوک چه چیز می توانیم یاد بگیریم؟

واقعاً اگر از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید در هر کاری موفق خواهید شد.

ریچارد برانسون

سر ریچارد چارلز نیکلاس برانسون (معروف به ریچارد برانسون) تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده چندین کتاب پرفروش از جمله Screw It، Let’s Do It! است. ریچارد برانسون بدون شک یکی از بهترین نمونه های برند سازی شخصی است.

ریچارد به دلیل تأسیس گروه ویرجین که بیش از 400 شرکت در سراسر جهان را مدیریت می کند مشهور است و او کسب و کار خود را در سطح کاملاً جدیدی اداره می کند و میلیون ها نفر از سبک کاری او الهام گرفته اند.

از ریچارد برانسون چه چیز می توانیم بیاموزیم؟

آنچه می توانید از ریچارد بیامورید این است : فعال و زرنگ باشید! ریسک کنید تا واقعا به آنچه می خواهید دست یابید. اگر به چیزی اعتقاد دارید، فقط برای آن اقدام کنید. از شکست نترسید و اجازه ندهید شکست یک گزینه باشد.

از جمله دیگر افراد موفق در حوزه کسب و کار خود که برای برند سازی شخصی اهمیت ویژ ای قائل شده است می توان تونی رابینز نویسنده، کارآفرین، بشردوست و مربی زندگی آمریکایی، که چندین کتاب شگفت انگیز مانند قدرت نامحدود، بیدار غول درون و غیره را منتشر کرده است نام برد.

کلام پایانی : پرسونال برندینگ دقیقا چیست؟

در این مقاله به ذکر مطالبی پرداختیم در مورد برند سازی شخصی تا به شما بگوییم پرسونال برندینگ دقیقا چیست و چرا اهمیت دارد. همچنین چند نمونه از افراد موفق که برند سازی شخصی در شهرت آن ها تاثیر گذار بوده است را معرفی کردیم. امید است مطالعه ی این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

از همراهی همیشگی تان صمیمانه سپاسگزاریم.