امروزه در دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات، بسیاری از صاحبان کسب و کارها ترجیح می دهند تا تبلیغات خود را به صورت دیجیتال انجام دهند و یا به عبارتی از دیجیتال مارکتینگ برای انجام تبلیغات موثر محصولات و خدمات خود استفاده کنند. در میان آن ها، تعداد زیادی هستند که اینستاگرام را به عنوان یک پلتفرم برای انجام تبلیغات خود برگزیده اند. آن ها همواره تلاش می کنند که با استفاده از ترفندهای مناسب، افزایش لایک و کامنت ها را افزایش دهند، با یادگیری اصول تبلیغات در اینستاگرام ، می آموزند که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنند. اما سوالی که برای بسیاری از آن ها وجود دارد این است که، ما چگونه می توانیم فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟ در این مقاله تیم مکعب شما را با راه کارهای افزایش فروش در اینستاگرام آشنا خواهد کرد. لطفا با ما همراه باشید.

مدیریت پیج اینستاگرم خود را به ما در تیم دیجیتال مارکتینگ مکعب بسپارید. ما با استفاده از به روزترین و خلاقانه ترین ایده های برندینگ و طراحی لوگو و استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا و اجرای تکنیک های مربوط به آن آمار بازدید پیج اینستاگرام و در نتیجه فروش شما را افزایش خواهیم داد.

افزایش فروش در اینستاگرام

ممکن است هم اکنون خودتان در اینستاگرام صفحه یا پیجی ایجاد کرده باشید و تبلیغات خود را در آن صفحه آغاز نموده باشید. اما ممکن است نتیجه ی مطلوبی برای شما حاصل نشده باشد و به اندازه ای که مورد انتظارتان بوده است، فروش نکرده باشید. به نظر شما علت چیست؟ همچنان با مکعب همراه باشید.

چگونگی افزایش فالوور در اینستاگرام

دوستان عزیز، اگر هنوز در پیج اینستاگرام خود نتیجه ی مطلوب برای شما حاصل نشده است و آمار فروش شما به آن اندازه که پیش بینی کرده اید نرسیده است، این نشان می دهد که هنوزنکاتی وجود دارد که شما در مدیریت صفحه ی اینستاگرام خود انجان نداده اید. این نکات را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

پروفایل اینستاگرام باید یک پروفایل جذاب باشد

اولین قدم برای افزایش فروش در اینستاگرام این است یک پروفایل خلاقانه و جذاب داشته باشید. اطلاعاتی که در پروفایل اینستاگرام خود قرار می دهید باید کامل باشد و مشتری به خوبی راهنمایی شده باشد که برای تماس با شما و سفارش محصول و خدماتتان از چه طریق اقدام کنند.

همچنین هنگامی که محصولات خود را به نمایش می گذارید یا کالا و خدمات خو را به بازدیدکنندگان معرفی می کنید، باید از کاورهای جذاب برای این کار استفاده کنید که مشتری را به سوی آن ها جذب کنید.

ما در شرکت مهندس مکعب با استفاده از خلاقانه ترین ایده ها و با استفاده از جدیدترین طرح های گرافیکی، اقدام به طراحی و پیاده سازی جذاب ترین کاورها، مطابق با سلیقه و نظر شما خواهیم کرد.

برندینگ و آگاهی از برند

شما برای اینکه کاربران واقعی بیشتری را به سمت پیج خود جذب کنبد باید بتوانید به خوبی آگاهی از برند انجام دهید. به این معنا که باید در میان سایر رقبای خود به خوبی شناخته شده باشید. به نظر شما این کار چگونه امکان پذیر است؟ شما برندهای بزرگ دنیا از جمله آدیداس، ریبوک و … را چگونه شناخته اید که در هر زمان و مکان آن ها را به خاطر دارید؟ اگر کمی فکر کنید متوجه خواهید شد که نام برند و لوگوی متناسب با یک کسب و کار است که همواره در ذهن ها می ماند.

افزایش فروش در اینستاگرام

پس اولین چیزی که لازم است، داشتن یک نام برند و دیگری داشتن یک لوگوی جذاب است که در ذهن افراد بازدیدکننده بماند. که در پست ها در پیج اینستاگرام خود از آن ها استفاده کنید، به گونه ای که کاملا مشخص و واضح باشد.

ما در تیم حرفه ای مکعب با به کارگیری استراتژی های لازم در زمینه ی برندینگ، به کارگیری تکنیک های طراحی و انتخاب صحیح رنگ و طرح در ایجاد لوگوهای جذاب و خلاقانه در کنار شما عزیزان هستیم.

ایجاد محتواهای مناسب با هدف جذب مشتریان

یکی دیگر از راه کارهای افزایش فروش در اینستاگرام این است که بتوانید با استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا (Content marketing) محتواهایی ایجاد کنید که از طریق آن ها بتوانید با هر دسته از مخاطبان خود به درستی ارتباط برقرار کنید و آن ها با دیدن محتواها به این باور برسند که شما با ارائه ی کالا و خدمات خود قادر خواهید بود به مشکلات آن ها پاسخگو باشید.

ما در تیم دیجیتال مارکیتنگ مکعب با بهره گیری از تکنیک های داده کاوی و بازاریابی محتوا، اقدام به تشخیص نیازهای کاربران شما خواهیم کرد و  بر اساس نیازها و علاقه مندی های آن ها به تولید محتوا خواهیم پرداخت.

ما با این راه کارها و چندین تکنیک و ترفند دیگر پیج اینستاگرام شما را به یک پیج پربازدید تبدیل خواهیم کرد که این باعث افزایش فروش در اینستاگرام می شود.

دوستان همیشه همراه مکعب، از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه خود قرار می دهید، از شما عزیزان کمال تشکر را داریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.