آیا شما  در کسب و کار خود از Google Ads استفاده می کنید و به سطح بالا و قابل قبولی از تبلیغات کلیکی گوگل رسیده اید؟ در این صورت می توانید به یک پارتنر گوگل تبدیل شوید. آیا می دانید گوگل پارتنر (Google Partner) کیست؟ و چگونه می توانید رسما به یک پارتنر گوگل (Google Partner) تبدیل شوید؟ در این مقاله با مکعب همراه شوید، ما مطالب جالبی را در این مقاله برای شما عزیزان در ارتباط با گوگل پارتنر (Google Partner) بیان کرده ایم.

بیشتر بدانید :

تبلیغات متنی چیست؟ 

معرفی چند نوع محتوا که به بهینه سازی و سئو سایت کمک می کند

آنچه لازم است درباره گوگل پارتنر (Google Partner) بدانید

Google Partners یک برنامه بازاریابی برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ یا شرکت های بازاریابی می باشد که حساب های Google Ads را از طرف برند ها و کسب  کارها مدیریت می کند.

با ثبت نام در گوگل پارتنر، می توانید از مزایای مختلفی که برای این برنامه وجود دارد از جمله رویدادها و آموزش های ویژه ، تحقیقات و … برای کمک به شما در افزایش عملکرد Google Ads بهره مند شوید. به این ترتیب شما تبدیل به یک گوگل پارتنر خواهید شد.

گوگل پارتنر (Google Partner)

شما در حال حاضر کار با Google Ads را بلدید و می دانید که از این طریق ترافیک ارگانیک سایت شما افزایش خواهد یافت و تبلیغات در Google بسیار کارآمدتر و بدون نیاز به تفکر انجام می شود.

همچنین، تقریباً هرکسی می تواند از سیستم PPC Google برای تبلیغ در Google و رشد کسب  وکار خود (با بودجه و دانش مناسب) استفاده کند.

اما آیا می دانید فقط تعداد معدودی از متقاضیان می توانند به طور رسمی به پارتنر گوگل تبدیل شوند و مورد تائید محبوب ترین موتور جستجوی جهانی یعنی گوگل بشوند و از دیگر مزایای قابل توجه آن برخوردار شوند؟ آیا می دانید چگونه این اتفاق می افتد و شما چگونه می توانید به طور رسمی پارتنر گوگل شوید؟ در ادامه این مقاله همچنان با ما همراه شوید تا پاسخ این سوال را دریافت نمائید.

چگونه به طور رسمی پارتنر گوگل (Google Partner)  شویم؟

ثبت نام برای تبدیل شدن به گوگل پارتنر رایگان است و همه می توانند در این برنامه عضو شوند. برای این منظور باید در آزمون مربوطه شرکت کنید. Google تمام اطلاعات لازم برای گذراندن آزمون و موفقیت شما برای صدور گواهینامه گوگل پارتنر را در اختیارتان قرار می دهد. چنانچه در آزمون قبول شوید، تبدیل به یک گوگل پارتنر می شوید.

اولین کاری که باید انجام دهید گذراندن دوره های لازم برای صدور گواهینامه Google Ads در منطقه مخصوص شما می باشد. همچنین لازم به پرداخت هزینه های مشخص شده برای این دوره ها می باشد.

به عبارت دیگر ، شما باید یک کاربر فعال و نمونه Google Ads تبدیل شوید.

گوگل پارتنر (Google Partner)

چرا گوگل پارتنر (Google Partner) شویم؟

دوستان و همراهان گرامی، ممکن است بپرسید که چرا به پارتنر گوگل تبدیل شویم؟ در این مورد خوب است شما را از مزیت های تبدیل شدن به پارتنر گوگل آگاه کنیم.

مزیت های تبدیل شدن به گوگل پارتنر (Google Partner)

  • یک گوگل پارتنر می تواند با نشانی که دریافت می کند، اعتبار بیشتری کسب نماید و از رقبای خود پیشی بگیرد.
  • دریافت نشان گوگل پارتنر (Google Partner) را می توانید در وب سایت خود، محصولات و خدمات خود قرار دهید.
  • با دریافت نشان گوگل پارتنر (Google Partner) از سوی گوگل برای شما دعوتنامه ای ارسال می شود و شما می توانید از خدمات ارائه شده توسط شرکت بزرگ گوگل در سطوح بالاتری استفاده کنید. به طور مثال از آموزش ها و پشتیبانی گوگل در سطح بالاتری می توانید بهره مند شوید.

کلام آخر

در این مقاله شما عزیزان را با برنامه گوگل پارتنر (Google Partner) و نحوه ی عضویت در آن آشنا کردیم و توضیحاتی را ارائه کردیم در مورد نحوه تبدیل شدن  به یک پارتنر گوگل . امید است مطالب ذکر شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.