به طور مختصر و مفید اگر بخواهیم بازاریابی دیجیتال را برای شما عزیزان بیان کنیم، باید بگوئیم که دیجیتال مارکتینگ عبارت است از : سرویس های استراتژیک هوشمندانه که عبارتند از :  SEO ، SMM ، SEM ، Online RM و ایمیل مارکتینگ که هدف گذاری شده اند برای تاثیر گذاری بر رتبه وب سایت و قابلیت دیده شدن صفحات در موتورهای جستجوی آنلاین. این همه ی آن چیزی است که می توان درمورد بازاریابی دیجیتال به طور مختصر بیان کرد. اما در ادامه این موارد را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد تا با هر کدام از این اصطلاحات و نیز اصول بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) در مکعب بیشتر آشنا شوید.

حتما بخوانید:

درباره شرکت مکعب – آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

اصول بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) در مکعب

بهینه سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization (SEO

انجام خدمات سئو با کیفیت، برای هر وب سایت به منظور ارتقا رتبه ی سایت یک الزام محسوب می شود و این باعث می شود تا صفحات وب شما در موتورهای جستجوگر شناخته شده، دیده شود. این امر در صورتی محقق می شود که:

  • شما معماری سایت خود را از لحاظ تکنیکی بهبود بخشید
  • محتوای با کیفیت و هدفمند تولید کنید
  • تعداد بک لینک ها را در صفحات سایتتان افزایش دهید.

با انجام این مراحل، مطمئن باشید که سایت شما به آسانی نه تنها بر روی سیستم های کامپیوتری بلکه بر روی موبایل در دسترس بازدیدکنندگان و درچند زبان مختلف قرار خواهد گرفت. این استراتژی، به طور طبیعی ترافیک سایت را افزایش می دهد و سایت شما پایدارتر و ماندگارتر خواهد شد.

مدیریت شهرت مجازی یا آنلاین  RM) Online Reputation Management آنلاین)

مدیریت شهرت برای بسیاری از شرکت ها و اشخاص برجسته از اهمیت زیادی برخوردار است. درست همانطور که شهرت مدیرعامل بر تصمیمات مشتریان بالقوه تاثیر می گذارد و نیز نتایج جستجوی منفی سیاستمدار بر موقعیت او اثر می گذارد، بازسازی و حفاظت از شهرت کسب و کار شما برای حفظ تصویر آنلاین شما بسیارحیاتی است. ماندگاری نام تجاری، ضامن آینده کاری شما خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد تا به اهداف خاص خود دست پیدا کند.

بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) در مکعب

تبلیغات رسانه های اجتماعی SMM) Social Media Advertising)

برای اکثر صاحبان کسب و کار، تبلیغات موثر در رسانه های اجتماعی کاری بسیار دشوار است. شرکت مهندسی مکعب، شرایط را برای دسترسی به مصرف کنندگان از طریق کانال های رسانه های اجتماعی، با تبلیغات بسیار هدفمند در شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر، نمایش مشخصات عمومی، یوتیوب و LinkedIn فراهم کرده است. این استراتژی شامل تبلیغات سنگین و ایجاد محتوای بهینه و مرتبط است که مصرف کنندگان را تشویق می کند تا پست شما را به اشتراک بگذارند. هدف از این نوع تبلیغات این است که مخاطبان خود را به دست آورید و بتوانید آن ها را تحت تاثیر تبلیغات خود قرار دهید.

بازاریابی موتور جستجو SEM) Search Engine Marketing)

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه عاملی می تواند باعث جلب بازدیدکنندگان لایق و مشتریان هدف به سوی کسب و کار شما باشد؟ پاسخ این سوال : ایجاد کمپین های SEM موثر است. SEM سریع ترین راه برای تولید کسب و کار با کیفیت است. بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) در مکعب به گونه ای است که ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که هم کسب و کار شما و هم نام تجاری شما، در مناسب ترین مکان ها و در زمان مناسب توسط مناسب ترین مخاطبان دیده و شنیده شوند. انجام تبلیغات بر روی پلتفرم های آنلاین در شبکه های تلفن همراه و دسکتاپ تخصص ما است. به این ترتیب، افزایش ترافیک سایت بهترین بازده سرمایه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با مدیریت درست کمپین های SEM  مشتریان می توانند هزینه های خود را به حداقل برسانند در حالی که اطلاعات مفیدی را به دست می آورند و به این ترتیب نرخ تبدیل افزایش می یابد و مشتریان از مرورگر، به خریداران واقعی تبدیل می شوند.

بیشتر بخوانید:

استفاده از داده کاوی در دیجیتال مارکتینگ

مشاوره برندینگ چیست؟

بازاریابی ایمیل Email Marketing

تجربه ثابت کرده است که بازاریابی ایمیل یا همان ایمیل مارکتینگ، هنگامی که به طور حرفه ای و درست انجام می شود، برای رساندن پیام های فروش به مشتریان  بسیار قدرتمند عمل می کند. شرکت مهندسی مکعب، یک متخصص در ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیل است که به شیوه ای دقیق پیام های اصلی کسب و کار را در بین بازدیدکنندگان از طریق ایمیل آن ها منتشر می کند و این یک ارتباط قوی با مشتریان ایجاد می کند آن ها را برای اقدام بعدی که انجام خرید می باشد، ترقیب می کند. تیم حرفه ای مکعب ، خبرنامه های شخصی سازی شده و کمپین های ایمیل بسیار خلاقانه و نوآورانه ای ایحاد می کند تا به گروه های مشتریان هدف ارسال شود.

همراهان همیشگی مکعب، از حسن توجه شما تا پایان مقاله ی بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) در مکعب بسیار سپاسگزاریم. سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران مجرب و کارآزموده ی ما در تیم مکعب، آماده ی پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان می باشند. لطفا با ما تماس بگیرید.