آیا شما یکی از صاحبان مشاغل کوچک هستید؟ آیا وب سایتی برای کسب و کار خود دارید؟ صرف نظر از اینکه مقیاس کسب و کار شما چقدر است یا اینکه در حال حاضر چند نیروی متخصص در شرکت خود استخدام کرده اید، شما نیاز دارید که یک وب سایت داشته باشید. شاید بپرسید چرا و ضرورت داشتن وب سایت چیست؟ در این مقاله با ما در تیم مکعب همراه شوید، تا برای شما نکاتی را که مربوط به اهمیت داشتن وب سایت است بیان کنیم.

بیشتر بخوانید :

۶ مرحله از فرآیندهای طراحی و توسعه وب سایت

طراحی وب سایت شخصی چگونه است؟

اهمیت داشتن وب سایت

اهمیت داشتن وب سایت چیست و چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

در این بخش از مقاله برای شما دلایلی را آورده ایم که بیان کننده ی اهمیت داشتن وب سایت برای موفقیت کسب و کار شما می باشد. لطفا این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

تعداد کاربران اینترنت روز به روز در حال افزایش است

یکی از دلایل اهمیت داشتن یک وب سایت ، این است که این روزها ما شاد این مسئله هستیم که بیشتر افراد از اینترنت استفاده می کنند و کاربران اینترنتی همواره در حال افزایش هستند. طبق آمار به دست آمده در سال 2018 تعداد کاربران فعال اینترنت 4.2 بیلیون نفر بوده است که 3.4 بیلیون نفر آن جز کاربران فعال شبکه های اجتماعی بوده اند. این آمار نشان می دهد که حضور آنلاین شما بسیار مهم است و حاکی از اهمیت داشتن وب سایت برای صاحبان مشاغل مختلف می باشد، هر چند کسب و کارشان کوچک باشد.

توسط یک وب سایت، افراد می توانند بیشتر به شما اعتماد کنند

امروزه تقریباً انتظار بسیاری از مشتریان این است که کسب و کارها دارای وب سایت باشند. نداشتن وب سایت باعث می شود تجارت شما کمی مشکوک به نظر برسد و سؤالاتی را در ذهن کاربر به وجود می آورد. در حقیقت با داشتن یک وب سایت مشتریان، تجارت و کسب و کار شما را جدی می گیرد ، در واقع یک وب سایت به شما اعتبار می بخشد.

کسب و کار شما نیاز به بستری دارد که پاسخگوی سریع برخی نیازهای مشتریان باشد

یک وب سایت شامل اطلاعات کسب و کار شما خواهد بود. به این ترتیب  مشتریانی که می خواهند در کمترین زمان ممکن درباره ی شما و بیزینس شما اطلاعات کسب کنند، می توانند به وب سایت تان مراجعه کنند.

همچنین در همه ی وب سایت ها یک بخش “تماس با ما” وجود دارد که به سؤالات مشتریان و کاربران پاسخ می دهد. افراد با مراجعه به این بخش می توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و از حالت مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار برای شما تبدیل شوند.

پیشی گرفتن از رقبای خود

یکی دیگر از دلایل اهمیت داشتن وب سایت این است که شما می توانید با فعالیت در وب سایت خود و تولید محتواهای جالب و مرتبط با کسب و کارتان و همچنین با انجام تبلیغات در وب سایت خود، گوی سبقت را از رقبای خود بربائید.

اهمیت داشتن وب سایت

هنگامی که کاربران اینترنتی و مشتریان محصولاتی که شما تولید می کنید، در صفحات وب به دنبال آن محصولات می گردند، اگر شما هم دارای وب سایت باشید و در آن محصولات و خدمات خود را معرفی کرده باشید، همچنین در وب سایت خود از تکنیک سئو سایت بهره برده باشید، وب سایت شما در نتایج جستجوی کاربران به آن ها نشان داده می شود. بع این ترتیب کاربران با کسب و کار شما و محصولاتتان آشنا می شوند.

بنابراین توصیه می شود برای طراحی و توسعه وب سایت خود به سراغ شرکت های توسعه دهنده و طراح عالی وب بروید که از میزان تعهد و نتیجه ی کار آن ها بتوانید اطمینان کسب کنید.

 زیرا ظاهر وب سایت و محتواهایی که در آن قرار دارد همان چیزی است که افراد را به یک وب سایت جذب می کند. به علاوه سرعت بارگذاری صفحات سایت و مواردی از این قبیل نیز در افزایش ترافیک سایت شما تاثیر بسزایی دارد.

ما در شرکت مهندسی کعب هوش و نقش اصفهان، به ارائه ی کلیه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، طراحی وب سایت، تامین محتوا و سئو و … مفتخر هستیم. لطفا جهت بهره مندی از خدمات ما با شماره تلفن های   37770377 و 09138347634 تماس حاصل فرمائید.