طراحی وب سایت شخصی خواسته بسیاری از افراد است چرا که به نوعی می تواند رزومه شخصی آنها باشد. نیازی نیست که شما فرد خیلی مشهوری باشید، می توانید وب سایت شخصی خود را داشته باشید تا دیگران را از آنچه که در زندگی شخصی و کایر شما اتفاق می افتد اگاه کنید. اخیرا در برخی از موارد کمپانی های اروپای به جای ارائه یک روزمه از شما سایتی می خواهند که نمایانگر ویژگی های شما باشد. البته ایده خوبی هم هست چرا که شما نمی توایند روزمه ای که قبلا به کسی داده اید به روز کنید اما با داشتن یک وب سایت شخصی این کار برای شما به راحتی قابل انجام است.

چرا داشتن وب سایت شخصی مهم است؟

وب سایت شخصی پویا است :

پویا بودن به این معنا است که هر زمان که خواستید می توانید آن را به روز کنید بدون این که نیازی به داشتن کپی و … باشد. در این حالت شما هر زمان که پروژه و یا کار خاصی انجام دادید می توانید به وب سایت شخصی خود اضافه کنید و همه را از آن مطلع کنید.

به همگان معرفی می شوید :

اگر شما دارای یک وب سایت شخصی نباشید نهایتا می توانید در گوگل با استفاده از اکانت فیسبوک و یا توییتر پیدا شوید. خیلی جالب تر می شود اگر با داشتن یک وب سایت شخصی افراد را در ارتباط با خود نگه دارید. با استفاده از این کار شما به نوعی برندینگ شخصی انجام داده اید.

منحصر به فرد باشید :

داشتن وب سایت شخصی در سال 2018 بسیار رایج شده است و همچنان بسیاری از افراد مانند دانشجویان و کارمندان ترجیح می دهند از همان روزمه سنتی استفاده کنند. در این دوران برای این که موفق باشید باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشید برای این کار می توایند داشتن یک وب سایت شخصی را به پارامترهای خود اضافه کنید.

طراحی وب سایت شخصی

برای داشتن وب سایت شخص به چیزهایی نیاز دارید :

برای این که بتوانید وب سایت خود را به روز نگهدارید تنها باید روش استفاده از اینترنت را بدانید که چندان کار سختی هم نیست. اما با این حال شما نیازی ندارید که اطلاعاتی در مورد برنامه نویسی مانند HTML و CSS داشته باشید.

برای داشتن وب سایت شخصی به چه چیزهایی نیاز است؟

هاست و دامنه :

برای این که شما بتوانید سایت خود را راه اندازی کنید باید یک هاست و دامنه داشته باشید تا بتوانید قالب را روی آن بارگذاری کنید. معولا در این حالت باید نامی را انتخاب کنید که به نوعی معرف شما باشد پس از برداشتن نام های عجیب و غریب به عنوان دامنه خودداری کنید چرا که حرفه ای نیست. در بهتیرن حالت باید ابتدا نام خود و سپس نام خانوداگی را به عنوان آدرس وب سایت قرار دهید. احتمال این که نام شما قبل برداشته شده باشد کم است اما اگر هم این چنین باشید با کمی تغییر باز هم سعی کنید نام خود را انتخاب کنید. اگر پسوند com (محبوب ترین پسوند) در دسترس نباشد می توانید از org ، net و me استفاده کنید.

توجه :

 به اعتبار دامنه و هاست خود دقت کنید. شما برای خرید این دو مورد می توانید همزمان از یک کمپانی اقدام کیند و یا هر کدام را جداگانه خیرداری کیند. البته پیشنهاد ما این است که هر دو با هم از یک جا خریداری شوند چرا که فعال سازی آنها برای شما ساده تر است. با توجه به مدت زمان و همچنین حجم مصرف احتمالی یک از طرح ها را انتخاب کنید.

 در صورتی که در این مورد نیاز به کمک دارید می توایند از ما برای انتخاب هاست و دامنه استفاده کنید.

انتخاب قالب :

اگر می خواهید همه چیز برای شما ارزان تمام شود پس بهتر است که به سراغ قالب های رایگان بروید. چیزی که در این شرایط به شما پیشنهاد می شود وردپرس است. چرا که هم می توایند به راحت سایت را با آن طراحی کنید و هم اینکه به موتورهای جستجوگر آن را معرفی کنید. اگر در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید خواندن مقالات زیر را از دست ندهید :

موتورهای جستجو چگونه کار می کند؟

برترین موتورهای جستجوگر در جهان

فرق بین مرورگر و موتور جستجو در چیست؟

وردپرس قالب هایی را به شما پیشنهاد می دهد که با هدف وب سایت شخصی توسعه داده شده اند. در این حالت شما برای سفارشی کردن سایت خود نیاز به یک برنامه نویس ندارید چرا که تنظیمات قالب به اندازه ای ساده است که خودتان می تواند طرح مورد نظر خود را ایجاد کنید.

طراحی وب سایت شخصی

وردپرس را نصب کنید و تنظیمات قالب را انجام دهید  :

استفاده از وردپرس به این دلیل توصیه می شود که شما می توانید هم با آن سایت فروشگاهی داشته باشید و هم سایتی که مبتنی بر مقاله و محتوا است. این تغییری است که در سال های اخیر توسط کمپانی وردپرس ایجاد شده است.

نکته جانبی :

داشتن گواهینامه SSL مربوط به هاست است که دامنه شما را امن نگه می دارد. این موضوع از URL در نوار ابزار سایت شما مشخص است چرا که نوشته Secure سبز رنگ قبل از URL نمایش داده می شود. با داشتن این گواهینامه شما به کاربر نشان می دهدی که اگر اطلاعاتی وارد سایت شما کرده است، امن نگهداری خواهد شد.

همراهان عزیز اگر در مورد طراحی وب سایت شخصی سوالی دارید می توانید از طریق شماره 09138347634 با ما در ارتباط باشید.