وردپرس شگفت انگیزترین پلتفرمی است که برای توسعه وب سایت یا طراحی سایت وبلاگ نویسی شخصی گزینه ای بسیار مناسب می باشد و از طرفداران بسیار برخوردار است به طوری که روزانه ما شاهد افزایش تعداد طرفداران یادگیری این پلتفرم هستیم. شرکت مهندسی مکعب علاوه بر خدمات دیجیتال مارکتینگ خود، به عنوان یکی از مراکز آموزش وردپرس در اصفهان نیز به صورت خصوصی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت آشنایی با جزئیات بیشتر در مورد این کلاس ها با ما همراه شوید.

ما در شرکت مهندسی مکعب کلیه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، طراحی سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی، آموزش در حوزه دیجیتال مارکتینگ و … را با هدف ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت کامل مشتریان ارائه کرده ایم. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت شرکت در کلاس های خصوصی، با شماره های    ۳۷۷۷۰۳۷۷  و ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴   تماس حاصل فرمائید.

مختصری در مورد وردپرس

پلتفرم ورودپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم رایگان برای وبلاگ نویسی در اختیار وبلاگ نویسان قرارگرفته بود و یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت ها و وبلاگ ها محسوب می شد. اما بعد از آن به صورت یک نرم افزار کد باز و یک CMS برای راه اندازی وب سایت و مدیریت محتوا در وب سایت ها ارائه شد.

آموزش وردپرس در اصفهان

وردپرس یکی از محبوب ترین CMS های موجود است که برای توسعه وب سایت ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرد که یک سیستم مدیریت محتوای کاملاً سفارشی است. مفاهیم اصلی وردپرس شامل یک منو ، طراحی تم ، سفارشی سازی ، پلاگین و موارد دیگر است. در طراحی محبوب ترین سایت ها نظیر : BBC America ، TechCrunch ، Bloomberg و برندهای معروف مانند Bata ، Mozilla Blog و غیره از وردپرس استفاده شده است. بنابراین ، این روزها تقاضا برای توسعه دهندگان وردپرس زیاد است.

زبان برنامه نویسی وردپرس PHP است و توسط MySQL پشتیبانی می شود. وردپرس به سرعت و با پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف ترین و پرکاربردترین ابزار برای ساخت وبلاگ و وب سایت بر روی هاست شد.

چرا وردپرس را در شرکت مهندسی مکعب بیاموزیم؟ : آموزش وردپرس در اصفهان

شرکت دیجیتال مارکتینگ مکعب محبوب ترین و معتبرترین موسسات خدمات دیجیتال مارکتینگ و خدمات آموزشی در استان اصفهان می باشد. اگر قصد دارید به عنوان یک توسعه دهنده وب با استفاده از وردپرس فعالیت خود را آغاز نمائید، می توانید به دوره آموزش وردپرس در شرکت مهندسی مکعب بپیوندید و دانش و تخصص خود را در این زمینه به صورت حرفه ای ارتقا دهید. مربیان مجرب ما در شرکت مهندسی مکعب به عنوان یک مرکز آموزش وردپرس در اصفهان به شما کمک خواهند کرد تا اصول کار با پلتفرم وردپرس را بیاموزید.

دوره ی آموزش وردپرس در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب به منظور ارتقا سطح آموزشی، کلیه ی سرفصل های آموزشی به صورت پروژه محور بوده و تکالیف به صورت عملی می باشد تا به درک هر چه بیشتر مطالب کمک نماید.

آموزش وردپرس در اصفهان

پس از اتمام موفقیت آمیز دوره، شرکت کنندگان محترم به راحتی قادر به راه اندازی وب سایت با استفاده از وردپرس می باشند و می توانند مسیر شغلی خود را به عنوان یک طراح وب ، توسعه دهنده وب و وبلاگ نویس طی نموده و با موفقیت به کسب درآمد بپردازید.

سخن پایانی

تیم آموزشی شرکت مهندسی مکعب دارای سال ها تجربه در حوزه آموزش و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان توانسته است رضایت کلیه ی مشتریان و مراجعه کنندگان خود را به طور کامل جلب نموده و همواره به ارائه خدمات با کیفیت به این عزیزان مفتخر است.

ما با تلاش های خالصانه و صادقانه خود در زمینه تدریس و آموزش وردپرس در اصفهان به شما گرامیان کمک خواهیم کرد تا تا جایگاه معتبری را در بازار کار در حوزه طراحی و توسعه سایت با استفاده از وردپرس، به دست آورید.