اگر شما یک وب سایت داشته باشید یا صاحب یک کسب و کار باشید، حتما به شما گفته شده که نیازمند سئو یا بهینه سازی موتور جستجو برای سایت خود توسط کمپین سئو هستید. سئو باعث می شود تا رتبه بندی سایت شما افزایش یابد و بالاطبع تعداد بازدیدها و مخاطبانتان نیز افزایش یابد. با افزایش تعداد مخاطبان مطمئنا تعداد مشتری‌ها نیز بیشتر می شوند و از این رو کسب و کار موفق‌تری خواهید داشت. جهت اطلاع از مدت زمان نمایش نتیجه سئو سایت در ادامه‌ی مقاله با مکعب همراه باشید.

آشنایی با سئو سایت

سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو و افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت از طریق بهینه سازی سایت، محتوا و عوامل مختلف و مرتبط با آن می ‌باشد. خیلی از افراد زمانی که از سئو استفاده می کنند به دنبال نتایج سریع برای گرفتن رتبه‌ی اول در گوگل می باشند، در صورتیکه این انتظارات غیر واقعی است و نتایج نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد.

نتیجه سئو سایت

آیا نمایش نتیجه سئو سایت پروسه ای زمانبر است؟!

متغیرهای زیادی از جمله محتوا، طراحی سایت، نام دامنه، URL، اشتباهات موجود در سایت، سن دامنه ، سرعت صفحه، رقابت آنلاین صنعت و بازار هدف وجود دارند که بر رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجو و مدت زمانی که سئو برای جواب دهی نیاز دارد، تاثیر گذار هستند.

هنگامی که هدف شما افزایش رتبه بندی سایت باشد، تمرکز بر یک منطقه‌ی خاص بسیار آسان‌تر از کل دنیا است از این رو می توانید از شاخص های مکان برای این کار استفاده نمایید. باید در نظر داشته باشید که رقبا در یک صنعت خاص چگونه کار می کنند. برتری نسبت به برندهای نامداری که سالیان سال در این صنعت فعالیت دارند بسیار سخت‌تر خواهد بود. دلیل این امر این است که آنها به طور کلی رتبه‌ی دامنه بالاتری دارند (امتیاز رتبه بندی موتور جستجو)، دارای بک لینک های بیشتر هستند و مهمتر از همه محتواهای منحصر بفردی دارند. علاوه بر ویژگی‌ های ذکر شده  این برندها در پاسخ به سوالات کاربران در موتورهای جستجو نیز بسیار دقیق عمل می کنند.

به عنوان مثال صنایعی همچون امور مالی، خرده فروشی و دارایی به دلیل رقابت با برندهای معتبری مانند Property24، Zando و Takealot.com به سختی می توانند رتبه‌ی سایت خود را بالا ببرند چرا که این برندها سال ها است که در این صنعت فعالیت می کنند، شناخته شده و قابل اعتماد هستند و علاوه بر آن بازاریاب‌ های فعال‌تری دارند.

در پایان، پاسخ قطعی به این سوال که مدت زمان نمایش نتیجه سئو سایت چقدر زمان لازم دارد، باید گفته شود که این زمان اصلا مشخص نیست. چرا که به طور کامل به موتورهای جستجو، ماهیت رقابتی صنعتی که در آن فعالیت می کنید، نام تجاری و وب سایت شما بستگی دارد. برخی از سایت ها ممکن است در یک هفته، در حالی که برخی دیگر امکان دارد چندین هفته طول بکشد تا رتبه بهتری به دست آورد.

نتیجه سئو سایت

گوگل بزرگترین موتور جستجو اغلب بر اساس مخاطبان سایت، آنها را رتبه بندی می کند. این جمله به این معنا است که گوگل و سایر موتورهای جستجو سعی دارند به مردم کمک کنند تا پاسخ سوالات خود را سریع‌تر و در حداقل تعداد جستجو پیدا کنند. استراتژی الگوریتم های گوگل تعیین می کند که چگونه باید به ترافیک سئو مورد نظر دست یافت.

الگوریتم های گوگل در گذشته براساس پاندا و پنگوئن طراحی شده بودند و نوشتن کلمه‌ی کلیدی در افزایش رتبه سایت تاثیر گذار بود اما در حال حاضر از الگوریتم RANCK BRAIN برای بهینه سازی جستجو استفاده می شود که در آن مفهوم مطالب و تاثیر آن بر کاربران اهمیت بسزایی دارد. از این رو برای افزایش رتبه سایت خود باید همواره اطلاعات خود را به روز کنید.

خدمات شرکت مهندسی مکعب

شرکت مهندسی مکعب با سال ها تجربه در زمینه‌ی سئو، گرافیک، طراحی سایت، طراحی لوگو، نام تجاری  و تمامی کارهای مرتبط با ‌آن شما را در راه رسیدن به افزایش سود دهی و مخاطبان یاری می دهد تا بتوانید نتیجه سئو سایت خود را هر چه زودتر شاهد باشید. جهت دریافت اطلاعات کامل و پاسخ به سوالات خود با ما در تماس باشید.