برای صاحبان بیزینس های مختلف و افرادی که به تازگی استارت اپ خود را راه اندازی کرده اند، بازاریابی از مهم ترین جنبه های کسب و کار آن ها محسوب می شود که مالتی مدیا نقش اصلی را در این زمینه ایفا می کند. به دلیل مزایای محتواهای چند رسانه ای و تاثیر آن ها در موفقیت کسب و کارها، ما در شرکت مهندسی مکعب ، انجام پروژه های مالتی مدیا را برای شما عزیزان برعهده گرفته ایم. در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با مطالب مفیدی در این زمینه آشنا کنیم.

اهمیت مالتی مدیا در بازاریابی دیجیتال

این نکته ی بسیار مهم از هیچ کس پوشیده نیست که بسیاری از صاحبان کسب و کار، موفقیت های چشمگیر خود را مدیون انجام تبلیغات و بازاریابی هستند.

این روزها استفاده از شبکه های اجتماعی برای انجام تبلیغات بسیار باب شده است و به عبارتی، تبلیغات بیشتر به صورت بازاریابی شبکه های اجتماعی انجام می شود.

از آن جا که محتواهای مالتی مدیا یا چند رسانه ای بسیار تاثیرگذار هستند و می تواند برای مخاطب جلب توجه کند و جذابیت خاصی دارد، اکثر افراد به استفاده از این گونه محتواها روی آورده اند. محتواهای مالتی مدیا منحصر به فرد هستند و می تواند در دسترس طیف گسترده ای از مخاطبان قرار بگیرد.

چگونه محتواهای مالتی مدیا باعث جذب مخاطب می شود؟

قطعا می دانید که روز به روز تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در حال افزایش است  و افراد بسیاری از فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. بنابراین می توان گفت زمانی که کاربران در شبکه های اجتماعی یا صفحات وب به دنبال مطالب مورد نظر خود می گردند، محتواهایی می تواند آن ها را جذب کند که بیشتر جلب توجه کرده و مهم تر از آن بتواند نیاز آن ها را برطرف سازد.

پروژه های مالتی مدیا

بنابراین استفاده از ابزارهای قدرتمند مالتی مدیا می تواند در تولید محتواهای ارزشمند و تاثیرگذار بسیار نتیجه بخش باشد.

ما در شرکت مهندسی مکعب با بهره مندی از نیروهای حرفه ای و مجرب در حوزه طراحی و ساخت محتواهای مالتی مدیا با استفاده از ابزارهایی نظیر Adobe Flash ، Adobe Director و همچنین به کارگیری زبان های برنامه نویسی نظیر Action Script و Linqo آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان برای ساخت پروژه های چند رسانه ای هستیم. جهت هماهنگی و دریافت مشاوره با شماره تلفن های   ۳۷۷۷۰۳۷۷  و ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴  تماس حاصل فرمائید.

چرا مکعب را برای انجام پروژه های مالتی مدیا انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر و حرفه ای برای انجام پروژه های چند رسانه ای و تبلیغات کسب و کار خود هستید، لازم است که با نکاتی در این زمینه آشنا شوید.

در این بخش از مقاله روال انجام پروژه های مولتی مدیا توسط شرکت های دیجیتال مارکتینگ معتبر و متعهد را برای شما معرفی کرده ایم؛ که با بررسی این موارد شما می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

روال کلی انجام پروژه های مالتی مدیا

مرحله اول : بررسی و تجزیه و تحلیل عنوان پروژه و زمینه های کاربرد آن.

ما در شرکت مهندسی مکعب ابتدا به بررسی موضوع پروژه از جنبه های محتلف می پردازیم و زمینه های کاربرد آن را به دقت می سنجیم.

مرحله دوم : انتخاب ابزار مناسب با توجه به موضوع پروژه

ما با توجه به نیاز کاربر و نوع پروژه چند رسانه ای ، از ابزارهای مختلف نظیر Adobe Flash ، Adobe Director و … استفاده می کنیم.

مرحله سوم : طراحی و برنامه نویسی

با توجه به موارد کاربرد و ویژگی های پروژه از زبان های برنامه نویسی Action Script و Linqo و … در انجام پروژه های مالتی مدیا در شرکت مهندسی مکعب استفاده می شود.

ما در انجام پروژه های چند رسانه ای از بهترین و مناسب ترین الگوریتم ها جهت برنامه نویسی استفاده می کنیم.

پروژه های مالتی مدیا

مرحله چهارم : طراحی گرافیکی پویا و منسجم

متخصصین و طراحان گرافیک در شرکت مهندسی مکعب ، با استفاده از ایده های خلاقانه و طرح های جذاب، محیط گرافیکی بسیار جذاب و فوق العاده را برای شما عزیزان ایجاد خواهند کرد.

مرحله پنجم : قابلیت استفاده در سیستم عامل های مختلف

ما در شرکت مهندسی مکعب قادر به طراحی و پیاده سازی پروژه های مالتی مدیا به صورت کاملا استاندارد هستیم و از ابزارهای گرافیکی بسیار متنوع و به روز برای اجرای طرح های خلاقانه و جذاب استفاده می کنیم.

کلام آخر

محتواهای مالتی مدیا می تواند به عنوان ابزارهای بسیار قدرتمند برای معرفی کسب و کار شما، آگاهی از برند و اطلاع رسانی کسب و کار تان محسوب شود. بنابراین لازم است که در تهیه محتواهای چند رسانه ای برای استارت اپ و بیزینس خود دقت کافی داشته باشید و به افراد متخصص و متعهد برای این کار مراجعه کنید.

ما در شرکت مهندسی مکعب ، با سابقه درخشان خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، طراحی وب سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی  و … ، آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز هستیم و به این امر مفتخریم که تا کنون توانسته ایم رضایت خاطر کلیه ی مشتریانرا جلب نمائیم.

لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم!