شما چه مدت است که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید؟ آیا در مدت زمانی که مشغول به فعالیت شده اید، توانسته اید به اهداف کوتاه مدت خود دست یابید؟ یا اصلا آیا از کسب و کار و درآمد خود راضی هستید؟ تا کنون به چه مشکلاتی در خلال کار برخورد کرده اید که برای آن مشکل دلیل منطقی و درستی نیافته اید؟ یافتن پاسخ دقیق برای این گونه سوالات به منظور حل مشکلات کسب و کار شما در گرو تحلیل اصولی و صحیح کسب و کار شما می باشد. پس تحلیل کسب و کار خود را به ما در شرکت مهندسی مکعب بسپارید تا در مسیر کار خود موفق تر از قبل عمل کنید. آیا مایلید تا مطالب بیشتری در این خصوص بیاموزید؟ پس با ما همراه شوید.

مجموعه مهندسی مکعب کلیه ی خدمات خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، تحلیل کسب و کار شما و … ارائه می دهیم و آماده ی هر گونه همکاری با شما عزیزان هستیم. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های  ۳۷۷۷۰۳۷۷  و ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس حاصل فرمائید.

تحلیل کسب و کار دقیقا به چه معناست؟

به طور کلی یکی از حرفه های در حال رشد در دنیا ، مربوط به تحلیل کسب و کار ها می شود. در حقیقت شرکت های مختلف نیاز دارند که کسب و کار خود را تحلیل کنند تا بتوانند نیازهای ذی نفعان خود و مشتریان را شناخته و بر این اساس بیزینس خود را ارتقا بخشند.

تحلیل کسب و کار

تحلیل گران کسب و کارها چه کسانی هستند؟

تحلیل گران کسب و کارها معمولا شرکت ها و تیم هایی هستند که با کارفرمایان مختلفی همکاری خود راآغاز می کنند تا بتواند با آنالیز و تحلیل کسب و کار آن ها به بهبود بیزینس آن ها کمک کنند و ومشکلات احتمالی را برای آن ها تشخیص داده و در صدد رفع آن برآیند.

ما در شرکت مهندسی مکعب با بررسی و تحلیل کسب و کار شما ، تشخیص خواهیم داد که شما به کدام یک از لاین های دیجیتال مارکتینگ در زمینه ی کاری خود نیاز دارید و آموزش های لازم و چگونه می توانید از طریق آن ها به اهداف کاری خود دست یابید.

ما قادر خواهیم بود تا خلا کسب و کارهای شما و مشکلات موجود را تشخیص دهیم که با استفاده از آن ها بتوانید فرصت های از دست رفته تان را دوباره بازیابی کنید و بدانید که به چه علت چنین فرصت هایی را از دست داده اید.

به علاوه با در نظر گرفتن استراتژی خاص برای شما و تهیه سند چشم انداز و با بهره گیری از تکنیک های هوش تجاری تحلیل کسب و کار  و آنالیز بیزینس شما را انجام خواهیم داد.

حتما بخوانید : آموزش حرفه ای اینستاگرام : آموزش اینستاگرام صفر تا صد

ابزارهای تحلیل کسب و کار

سرویس ها و ابزارهای بسیاری تا کنون ارائه شده اند که با اسنفاده از آن ها می توان به تحلیل کسب و کار ها و آنالیز بیزینس شما پرداخت. از میان این ابزارها ما ابزار قدرتمند power BI را انتخاب کرده ایم. power BI یکی از قدرتمند ترین ابزارهای هوش تجاری و بصری سازی داده ها می باشد.

 ما با استفاده از power BI برای شما عزیزان یک داشبورد مدیریتی ایجاد خواهیم کرد. داشبوردهای مدیریتی روشی فوق العاده ارائه می کنند که با استفاده از آن می توانید به نظارت و بررسی کسب  و کار خود بپردازید. از این طریق شما می توانید بسیار سریع به پاسخ پرسش های خود دست یابید و تمامی شاخص های حیاتی در بیزینس خود را تنها در یک نگاه و به سرعت با یکدیگر مقایسه کنید.

تحلیل کسب و کار

تحلیل کسب و کار شما در شرکت مهندسی مکعب

به طور کلی تحلیل کسب  و کار شما در شرکت مهندسی مکعب طی فرایند زیر را انجام می شود :

  • برنامه ریزی برای تحلیل کسب وکار و نظارت بر آن
  • کشف و استخراج نیازهای بیزینس شما
  • مدیریت چرخه نیازمندی ها
  • مدیریت استراتژیک
  • تحلیل نیازمندی ها و ارائه راه کار
  • ارزیابی راه کارها

حتما بخوانید : دوره های بازاریابی آنلاین برای ارتقا سطح کسب و کارتان

کلام آخر

هر کسب وکاری به منظور کشف فضاهای خالی و مشکلات موجود در آن، نیازمند تحلیل و بررسی می باشد. تحلیل و بررسی کسب و کارها به صاحبان آن ها کمک می کند تا بتوانند موانع رشد خود را کشف کنند و فرصت های از دست رفته خود را مجددا به دست آورند.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.