امروزه اگر شما می خواهید در کسب و کار خود رشد داشته باشید باید از جدیدترین روش ها برای معرفی کمپانی خود استفاده نمایید. در مبحث دیجیتال مارکتینگ ترفندهایی به شما معرفی شد که می توانید با استفاده از آن ها و اینترنت به معرفی خود، حرفه و کمپانی بپردازید. اما استفاده از این ابزارها به تنهایی نمی توانند به شما کمک کند. شما باید نحوه عملکرد خود را نیز بررسی کنید. زمانی که شما روند کاری خود را بررسی می کنید می توانید عیب های برنامه ریزی خود را تحلیل کرده و در صدد رفع آن ها باشید. بنابراین می توانید در میان رقبای خود روز به روز بهتر عمل کنی. در این مقاله ما به معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت می پردازیم تا بتوانید به راحتی مدیریت بازاریابی آنلاین خود را به عهده بگیرید.

بیشتر بخوانید : 

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که مهم نیست شما صاحب چه شرکتی و در چه مقیاسی هستید. ابزاری در زمینه بازاریابی دیجیتالی وجود دارند که تمام کارهای تجارت آنلاین شما با آن ها ساده تر می شود. اما ممکن است برای شما این سوال پیش آید که کدام ابزار برای تجارت شما مناسب است؟ چرا که برخی از این ابزار برای کمپانی های بزرگ و برخی دیگر برای شرکت های محلی پاسخگو هستند. با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را پیدا کنید …

بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت :

  • iSpionage

در تمام تجارت ها افرادی هستند که زود تر شما از مزایای بازاریابی دیجیتال و آنلاین برای معرفی خود استفاده کرده اند. اما این موضوع شما را نباید منصرف و یا نا امید کند. با استفاده از این ابزار دیجیتال مارکتینگ شما می توانید به خوبی عملکرد رقیب خود را زیر نظر داشته باشید. به عنوان مثال می توانید اطلاعاتی شامل کلمات کلیدی، تبلغات، صفحات لندینگ و … از رقیب خود بدست آورید. بنابراین شما می توانید با استفاده از اطللاعات بدست آمده از ان ها برای برنامه ریزی یک طرح تبلیغاتی بهتر نیز استفاده نمایید. بر اساس امکاناتی که شما از این ابزار می خواهید می توانید طرح های مختلف آن را خریداری کنید. قیمت طرح ها متغیر بین 29 تا 299 دلار است.

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت

  • Spyfu

اگر به دنبال اطلاعات گسترده تری از رقبای خود هستید استفاده از این ابزار دیجیتال مارکتینگ برای شما مناسب است. این ابزار ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید به عنوان مثال کلمات کلیدی 3 رقیب را در طول 11 سال بررسی کنید.  در این حالت شما تمام کلمات کلیدی که از دست داده اید را می شناسید و به جبران زمان از دست رفته می پردازید. بر اساس طرح انتخابی شما هزینه بین 33 تا 299 دلار متغیر است.

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت

  • Rival IQ

شما نباید تمام بررسی های رقابتی خود را تنها معطوف به سایت کنید. بلکه باید عملکرد رقیب را در شبکه های اجتماعی نیز تحت نظر داشته باشید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که کدام شبکه برای پاسخگو است و در کدام قسمت ها رقیب شما شکست خورده است. این ابزار دیجیتال مارکتینگ امکان چنین کاری را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت طرح های مختلف این ابزار از 199 دلار تا 299 دلار می باشد.

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت

  • Crayon

اگر فعالیت های شبکه های احتماعی برای شما خیلی اهمیت دارد با استفاده  از این ابزار دیجیتال مارکتینگ می توانید به صورت آنلاین و آفلاین عملکرد رقیب خود را بررسی کنید. زمانی که با روند کاری رقیب خود آشنا شوید می توانید به خوبی از عهده برنامه ریزی خود بر بیایید. قیمت این ابزار 125 دلار به سرعت ماهیانه است.

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت

  • Google Similar Pages

زمانی که رقیب های شما زیاد باشند احتمال شباهت مطالب و صفحات شما زیاد است. با استفاده از این ابزار رایگان می توانید متوجه شباهت هایی که وجود دارند بشوید و تغییرات لازم را در سایت خود ایجاد کنید.

ابزار دیجیتال مارکتینگبرای پیروزی در میدان رقابت

  • Similarweb

اگر می خواهید ترافیک و همچنین شباهت های صفحات رقیب را مورد بررسی قرار دهید این ابزار دیجیتال مارکتینگ رایگان پاسخگوی شما خواهد بود. با استفاده از این ابزار توانایی چک کردن کلمات کلیدی، شبکه های اجتماعی و … را خواهید داشت.

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت

  • Adbeat

اگر آگاهی از استراتژی بازاریابی، لندینگ پیج ها و استراتژی های فروش ریقب برای شما دارای اهمیت زیادی است بدون شک این ابزار دیجیتال مارکتینگ می تواند به شما کمک کند. استفاده از این ابزار می تواند نقشه راهنمایی برای برنامه ریزی فروش شما باشد. قیمت طرح های مختلف این ابزار می تواند بین 99 تا 399 دلار باشد.

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت

  • BuiltWith

با استفاده از این ابزار دیجیتال مارکتینگ می توانید جستجوی خود را محدود به پلت فرمی کنید که بسیاری از سایت های رقیب شما در حال استفاده از آن هستند. به این ترتیب می توانید بررسی خود را به صورت جزئی تر انجام دهید. استفاده از این ابزار می تواند برای شما کمی گران باشد چرا که طرح های آن بین 295 الی 995 دلار قیمت دارند.

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت

  • Alexa

در طول سال های گذشته این ابزار رقابتی توانسته از است که با اضافه کردن امکانات جدید توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. بیشترین دلیل محبوبیت این ابزاردیجیتال مارکتینگ ، امکان مقایسه رتبه های سایت های گوناگون است. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید کلمات کلیدی پر کاربرد و به طور کلی موضوع هایی که بیشترین جستجو را دارند شناسایی کنید. برای استفاده از این ابزار باید ماهیانه 99 الی 149 دلار هزینه نمایید.

ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت

همراهان عزیز امیدوارم ابزار دیجیتال مارکتینگ برای پیروزی در میدان رقابت را به خوبی شناخته باشید و بتوانید متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید و شاهد رشد مثبت بازاریابی آنلاین تجارت و کمپانی خود باشید. گروه مکعب، برای طراحی سایت شما، از ابزار MOZ استفاده می کند. در صورتی که در مورد تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ سوالی دارید با ما در ارتباط باشید.