پاور بی آی Power BI این ابزار قدرتمند هوش تجاری که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است، امکان هوشمندسازی کسب و کار و  ایجاد داده های بصری را برای کاربران فراهم کرده و به این ترتیب تجزیه و تحلیل و بررسی داده ها را بسیار آسان نموده است. مصور سازی داده ها در پاور بی آی از طریق ایجاد داشبورد مدیریتی امکان پذیر است. این داشبوردهای مدیریتی قابل استفاده در کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و … می باشد. به منظور آشنایی بیشتر با یکی دیگر از خدمات شرکت مهندسی مکعب در زمینه ی طراحی و ساخت داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI در اصفهان به منظور هوشمندسازی کسب و کار شما با ما همراه شوید.

حتما بخوانید : تحلیل کسب و کار شما توسط کارشناسان شرکت مکعب

آشنایی با داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI

داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI صفحه ای است شامل بخش های مشخص که گزارشات مربوط به داده ها در هر یک از این بخش ها به صورت جداگانه اما یک جا در آن صفحه نمایش داده می شود و به همین دلیل لازم است که المان های حیاتی سازمان در این بخش ها بصری سازی شده و نمایش داده شود.

داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI

به این ترتیب وضعیت این المان ها به صورت یک جا در مقابل شما قرار می گیرد و مدیریت آن ها نه تنها آسان تر است، بلکه با کیفیت و نتایج بهتری انجام خواهد شد. از طریق نرم افزار پاور بی آی شما می توانید کسب و کار خود را هوشمندانه مدیریت کنید یا به عبارتی کسب و کار خود را از طریق داشبورد مدیریتی پاور بی آی هوشمند سازی کنید.

طراحی داشبورد مدیریتی پاور بی ای Power BI را با ما بسپارید! ما در شرکت مهندسی مکعب ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ، برندسازی، طراحی وب سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی و … ، برگزارکننده ی دوره  های آموزشی بازاریابی دیجیتال نیز به صورت خصوصی هستیم. به علاوه پروپوزال نویسی و طراحی داشبورد مدیریتی پاور بی آی جهت هوشمند سازی کسب و کار شما بین 20 الی 30 روز کاری توسط متخصصان ما در شرکت مهندسی مکعب انجام خواهد شد. لطفا جهت هماهنگی و شرکت در کلاس های آموزشی با شماره تلفن های   ۳۷۷۷۰۳۷۷  و ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴  تماس حاصل فرمائید.

ویژگی منحصر به فرد نرم افزار  Power BI

یکی از مهم ترین ویژگی ها یا به عبارتی مزیتی که پاور بی آی نسبت به سایر نرم افزارهای موجود دارد این است که قابل استفاده برای کلیه ی رشته ها، شرکت ها و سازمان ها در سطوح مختلف می باشد. در حقیقت از طریق ایجاد داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI ، امکان تجزیه و تحلیل و مصور سازی هر نوع داده مربوط به کسب و کارهای مختلف وجود دارد. البته در کنار نرم افزار پاور بی آی Power BI ، از زبان DAX نیز استفاده می شود تا با استفاده از توابع و امکانات موجود در این زبان اطلاعات دقیق تر و با کیفیت تری به دست آوریم.

با استفاده از نرم افزار Power BI Desktop می توان به دنیای داده ها متصل شد ، گزارش های قانع کننده و اساسی ایجاد کرد و نتایج حاصل را با دیگران به اشتراک گذاشت و پس از آن می توان کار را ادامه دادو اطلاعات هوش تجاری خود را گسترش داد و به عبارت دیگر کسب و کارها را هوشمتدسازی کرد.

نرم افزار پاور بی آی قدرت مدیریت میلیون‌ها رکورد را دارد و از Power Pivot برای مدل سازی داده‌ها استفاده می‌کند که در تمام نسخه‌های پاور بی آی می توان به آن دسترسی داشت و از آن استفاده کرد.

قابلیت به روز رسانی داده ها در پاور بی آی وجود دارد و فواصل زمانی بروز رسانی را خودتان می توانید تعیین کنید. پس از آن بطور خودکار بروز رسانی انجام می شود. لازم است بدانید که اگر به داده های آنلاین وصل شوید بروز رسانی بطور خودکار انجام می‌شود.

ساخت داشبورد مدیریتی در پاور بی آی جهت هوشمند سازی کسب و کارها در اصفهان

در حقیقت شما داشبورد مدیریتی در پاور بی آی را برای گزارشات سازمانی ایجاد می کنید و هر کدام از المان های موجود در داشبورد بر اساس یک دیتاست dataset ایجاد می شود. در داشبورد مدیریتی شما گزارشات بصری از دیتاست های مختلف و مجموعه داده های سازمان خواهید داشت. به این ترتیب با انتخاب هر کدام از تصاویر در داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI شما به داده های مربوط به همان آیتم سازمانی هدایت می شوید و به نوعی کسب و کار شما هوشمند سازی می شود.

داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI

داشبورد مدیریتی در Power BI چه مزیت هایی دارد؟

  • همانطور که گفتیم داشبورد مدیریتی در Power BI امکان نظارت و تحلیل کسب و کار شما را به سرعت و در یک نگاه برای شما فراهم می کند.
  • با استفاده از اطلاعات موجود در داشبورد مدیریتی پاور بی آی شما می توانید کلیه ی شاخص های حیاتی کسب و کار خود را مشاهده کنید، به مقایسه آن ها بپردازید و سریعا به اطلاعات مفیدی در مورد وضعیت کسب و کار خود و نحوه ی عملکرد سیستم کاری تان دست یابید.
  • داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI می تواند ترکیبی از چند نوع دیتاست مختلف، از دورن سازمان یا خارج از سازمان باشد. به عبارت دیگر شما می توانید به سرورهای خارج از سازمان نیز متصل شوید و دیتاست های مورد نیاز خود را بصری سازی کنید.
  • در حقیقت شما می توانید به یک نمای یکپارچه از مجموعه داده های مختلف دست یابید، صرف نظر از محل ذخیره سازی داده ها.
  • توجه داشته باشید که داشبورد مدیریتی در پاور بی آی Power BI فقط یک تصویر زیبا نیست که جنبه ی تزئینی داشته باشد، بلکه مجموعه ای از گزارشات بسیار مهم و کاملا تعاملی از داده ها در ارتباط با یکدیگر است که قابلیت سفارشی سازی نیز دارد.

سخن پایانی

ما در شرکت مهندسی مکعب با استفاده از نرم افزار پاور بی آی Power BI و ایجاد داشبورد مدیریتی آن در اصفهان ، انواع داده های سازمانی و مهم شما را از سرورهای موجود صرف نظر از محل ذخیره سازی آن ها، بصری سازی خواهیم کرد و به بررسی و تجزیه و تحلیل داده ها می پردازیم و مدیریت کسب و کار شما را بسیار هوشمندانه را با کیفیت بسیار بالاتر و اثر بخش تر انجام خواهیم داد.

از همراهی همیشگی تان کمال تشکر را داریم. در صورتی که پس از مطالعه مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. مشاوران مجرب ما در تیم مکعب با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.