دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، در حال تبدیل شدن به فضایی کاملا اتوماتیک و مکانیزه می باشد که برنامه نویسی کامپیوتری در آن نقش اصلی را ایفا می کند؛ و از این طریق است که انسان ها قادرند تعامل بین افراد و ماشین ها را کنترل و مدیریت کنند. همانطور که می دانید امروزه از انواع زبان های برنامه نویسی برای کاربردهای مختلف استفاده می شود و پایتون نیز یکی از بهترین و ایده آل ترین زبان های برنامه نویسی برای مهندسان نرم افزار و متخصصان حوزه آی تی می باشد که تعداد علاقه مندان به یادگیری این زبان برنامه نویسی روز به روز در حال افزایش است. ما در شرکت مهندسی مکعب یکی از برگزار کنندگان دوره های آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان هستیم؛ در این مقاله تا انتها با ما همراه شوید تا با ویژگی های این زبان برنامه نویسی و سرفصل های آموزش پایتون python به طور کامل آشنا شوید.

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان به صورت خصوصی و شامل 30 ساعت آموزش پروژه محور می باشد که توسط برترین اساتید حوزه علوم داده و هوش تجاری در شرکت مهندسی مکعب برگزار می گردد. لطفا جهت دریافت مشاوره و راهنمایی و هماهنگی جهت شرکت در دوره های آموزشی با ما تماس بگیرید.

جهت هماهنگی و ثبت نام در دوره آموزش پایتون در شرکت مکعب با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴

حتما بخوانید :

آموزش سئو در اصفهان

تولید محتوا در اصفهان

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان : آشنایی با python

پایتون یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد، شی گرا و سطح بالا و پویا است که به صورت همه منظوره از آن استفاده می شود؛ به این معنا که پایتون در همه جا وجود دارد و افراد روزانه از دستگاه ‌های متعددی که با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون پشتیبانی می شود، استفاده می‌کنند، بدون آنکه خودشان متوجه باشند.

زبان برنامه نویسی پایتون توسط Guido van Rossum ساخته شد و اولین بار در 20 فوریه 1991 منتشر شد.

مهم ترین ویژگی های زبان برنامه نویسی پایتون

اگر مایلید بدانید چرا طرفداران شرکت در دوره های آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان و دیگر شهرها روز به روز در حال افزایش است، خوب است با ویژگی های این زبان برنامه نویسی بیشتر آشنا شوید.

  • یکی از ویژگی های شگفت انگیز پایتون این است که در واقع این زبان برنامه نویسی توسط یک فرد ساخته و ارائه شده است؛ در حالی که معمولاً سایر زبان ‌های برنامه ‌نویسی توسط شرکت ‌های بزرگی که متخصصان زیادی را استخدام می‌کنند توسعه یافته و منتشر می‌شود.

(البته ناگفته نماند که گویدو ون روسوم تمام اجزای پایتون را خودش توسعه و تکامل نداده است. سرعت گسترش پایتون در سراسر جهان نتیجه کار مداوم هزاران برنامه نویس (اغلب ناشناس) ، آزمایش کننده ، کاربر (بسیاری از آن ها متخصص فناوری اطلاعات نیستند) و علاقه مندان به این حوزه است، اما آنچه اهمیت دارد این است که ایده اولیه python متعلق به یک نفر است.)

  • پایتون دارای ساختارهای داده سطح بالایی است، به همراه قابلیت تایپ و اتصال پویا، که آن را برای توسعه سریع برنامه های کاربردی و همچنین برای استفاده به عنوان یک زبان اسکریپت بسیار جذاب کرده است.
  • سینتکس ساده و یادگیری آسان پایتون باعث شده که خواناتر شود و بنابراین هزینه نگهداری برنامه به طرز قابل توجهی کاهش می یابد.
  • پایتون از ماژول ها و پکیج ها پشتیبانی می کند؛ بنابراین ماژولار بودن برنامه امکان استفاده مجدد از کدهای را فراهم کرده است.
  • کامپایلر پایتون و کتابخانه استاندارد گسترده آن به صورت یک منبع بدون هزینه برای همه پلتفرم ‌های اصلی در دسترس هستند و می‌توانند آزادانه توزیع شوند.

این موارد تنها بخشی از مهم ترین ویژگی های زبان برنامه نویسی پایتون است که هر فرد علاقه مند به برنامه نویسی را به یادگیری این زبان ترغیب نموده است و علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزش زبان برنامه نویسی پایتون روز به روز بیشتر می شوند.

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان

چرا شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون ؟

ممکن است این سوال را از خود بپرسید که چرا کلاس پایتون Python ؟ اغلب، برنامه نویسان به دلیل یک ویژگی خاص پایتون، یعنی افزایش بهره وری پایتون، عاشق این زبان برنامه نویسی می شوند. از آنجایی که در برنامه نویسی با پایتون هیچ مرحله ی تدوینی وجود ندارد، در نتیجه چرخه ویرایش-آزمایش و اشکال‌زدایی آن فوق‌العاده سریع است. این یکی از دلایل ثبت نام بسیاری از علاقه مندان در کلاس آموزش پایتون در اصفهان است.

از دیگر دلایل محبوبیت پایتون این است که این زبان برنامه نویسی در همه جا حاضر است و کاربردهای زیادی دارد. حتی میلیاردها خط کد نوشته شده در پایتون وجود دارد که به معنای فرصت ‌های تقریباً نامحدود برای استفاده مجدد از کد و یادگیری نمونه ‌های عالی است. علاوه بر این، یک انجمن بزرگ و بسیار فعال پایتون وجود دارد که همیشه برای پشتیبانی از کاربر آماده است.

از دیگر دلایل شرکت در دوره های آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • یادگیری آن آسان است : زمان لازم برای یادگیری پایتون نسبت به بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر کوتاه تر است. این بدان معناست که می توان برنامه نویسی واقعی را با python سریع تر شروع کرد.
  • استفاده از پایتون، برای نوشتن نرم‌افزار جدید بسیار آسان است : معمولاً هنگام استفاده از پایتون می‌توان کد را سریع‌ تر نوشت.
  • نصب و اجرای پایتون آسان است : پایتون را می توانید به صورت رایگان داشت باشید؛ به علاوه این زبان برنامه نویسی منبع باز و چند پلتفرمی است.

یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون چقدر طول می کشد؟

بسیاری از علاقه مندان شرکت در دوره آموزش پایتون مایلند بدانند یادگیری این زبان برنامه نویسی چقدر طول می کشد؛ در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم، مدت زمانی که شما صرف یادگیری زبان پایتون می کنید بستگی دارد به اینکه هدف شما از شرکت در دوره های آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان چیست و در چه حیطه ای قصد فعالیت دارد.

اما به طور کلی می توان گفت دوره آموزش پایتون از چند هفته تا چند ماه ممکن است طول بکشد و حتی پس از آن ممکن است سال ها مشغول یادگیری مطالب تکمیلی مرتبط با کار و حرفه ی خود بشوید، به این دلیل که پایتون کاربردهای زیادی دارد. بنابراین دانستن اینکه پایتون را با چه هدفی می آموزید و در کدام حرفه قصد دارید از آن استفاده کنید تعیین کننده ی مدت لازم برای زمان یادگیری این زبان برنامه نویسی است.

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان

پایتون را از کجا شروع کنیم؟ کلاس پایتون Python

با وجودی که زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی ساده است و یادگیری آن راحت است، اما پیچیدگی های خود را نیز دارد. ما در دوره آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان در شرکت مکعب صفر تا صد پایتون را به شما آموزش خواهیم داد و هر آنچه لازم است بدانید را خواهیم گفت.

شرکت در دوره آموزش پایتون برای چه کسانی مناسب است؟

زبان برنامه نویسی پایتون شامل کلید واژه های انگلیسی است؛ در واقع سینتکس آن به زبان انگلیسی می باشد؛ بنابراین چنانچه به زبان انگلیسی مسلط هستید، پایتون گزینه ی مناسبی برای شما محسوب می شود.

پایتون یک زبان برنامه نویسی است که در حیطه های مختلف کاربرد دارد، همچنین یادگیری پایتون بسیار آسان و راحت است و کدهای این زبان برنامه‌ نویسی در مقایسه با سایر زبان ‌های برنامه‌ نویسی بسیار ساده می باشد؛ بنابراین یادگیری آن برای افراد مبتدی در حوزه برنامه نویسی، گزینه ی بسیار مناسب و ایده آل محسوب می شود.

چرا آموزش پایتون در شرکت مکعب ؟

شرکت مهندسی مکعب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان است که انواع دوره های آموزشی بازاریابی دیجیتال، هوش تجاری و پاور بی آی، زبان برنامه نویسی پایتون و … را به صورت خصوصی و کاملا پروژه محور، با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآزموده، برگزار می نماید.

قطعا می دانید که مهارت های برنامه نویسی، شما را برای کسب در آمد در هر صنعتی آماده می کند و اگر علاقه مند هستید به سمت توسعه نرم افزار قدم بردارید و درآمد خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهید، لازم است به زبان برنامه نویسی که مد نظر دارید تسلط کافی داشته باشید.

پایتون از جمله زبان های برنامه نویسی است که بیش از هر زبان دیگری درهای موفقیت را به روی شما می گشاید. با شرکت در دوره آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در شرکت مکعب ، شما با دستیابی به دانش و مهارت های کامل در این زبان برنامه نویسی، می توانید در مشاغل و صنایع متنوعی مشغول به کار شوید و هر چه بیشتر پایتون را درک کنید، در کار خود موفق تر خواهید بود.

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان

بر همین اساس ما تمامی تلاش خود را کرده ایم تا با در نظر گرفتن نیازهای شما دوستان علاقه مند به یادگیری پایتون، کلیه ی سرفصل های آموزشی را به بهترین شکا ممکن و بالاترین کیفیت آموزشی، پوشش دهیم.

در بخش بعدی سرفصل های دوره آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب را برای شما عزیزان عنوان نموده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

سرفصل های آموزش برنامه نویسی پایتون در اصفهان

پایتون یک انتخاب عالی برای مسیرهای شغلی مرتبط با توسعه نرم افزار، یادگیری ماشین، تجزیه و تحلیل داده ها، توسعه وب و … است. علاوه بر این، بسیاری از مشاغل خارج از صنعت فناوری اطلاعات نیز وجود دارند که از پایتون استفاده می کنند. سرفصل های دوره آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب شامل موارد زیر می باشد :

  • تعریف شی گرایی
  • تعریف توابع و انواع آن ها
  • معرفی عملگرها، رشته ها، و ریاضیات
  • آشنایی با انواع خطاها، و مدیریت آن ها
  • معرفی دستورات شرطی، تصمیم گیری، و حلقه ها
  • تعریف مجموعه ها، لیست ها، دیکشنری ها و …
  • بررسی کتابخانه های مهم در پایتون از جمله SCIPY، PANDAS ، NUMPY

به این ترتیب با شرکت در کلاس پایتون Python ، این مطالب را خواهید آموخت.

کلام پایانی : آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان

پایتون یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب است که بیش از هر زبان دیگری فرصت های شغلی ایده آلی را پیش روی شما قرار می دهد. از طریق شرکت در دوره های آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان ، با کسب دانش کامل در این حوزه، می توانید در مشاغل و صنایع متنوعی مشغول به کار شوید و به درآمد خوبی دست یابید.