یکی از راه هایی که شما می توانید با استفاده از آن توجه کاربران سایت خود را به خود جلب کنید استفاده از عکس های جذاب است. برای این که این عکس ها در بهترین حالت خود باشند معمولا در سایز بزرگ ایجاد می شوند. بزرگ بودن ساز عکس ها نه تنها باعث می شود که حجم زیادی از هاست شما به عکس اختصاص داده شود بلکه باعث کند شدن سرعت بارگذاری سایت شما نیز می شود. پس باید با استفاده از تکنیک های خاص ساز عکس ها را کاهش دهید بدون این که دچار افت کیفیت شوند. در این مقاله ما ابزاری را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن بتوانید سایز عکس های سایت خود را کاهش دهید. ابزاری که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم، تنها برای کاهش سایز عکس با فرمت JPG است. غرمتی که عمدتا در بسیاری از وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین ابزار برای کاهش سایز عکس کدامند؟

COMPRESS JPEG :

با استفاده از این ابزار رایگان می توانید در یک زمان 20 فایل JPG را کاهش سایز دهید. شما با تعیین کردن یک درصد معین می توانید تعیین کنید هر عکس به چه میزان باید فشرده شود. این وب سایت برای تامین هزینه های خود از تبلیغات آنلاین استفاده می کند.

COMPRESS PHOTOS :

سایز هر عکسی که می خواهید با این ابزارکاهش دهید باید حداکثر 50 مگابایت باشد که البته رایگان است. با استفاده از این ابزار و آپلود کردن عکس مورد نظر می توانید به راحتی متوجه شوید چه مقدار حجم عکس مورد نظر شما تغییر پیدا کرده است. این ابزار مشابه ابزار قبلی با استفاده از تبلیغات آنلاین هزینه های خود را تامین می کند.

COMPRESSOR :

در این ابزار رایگان سایز هر عکس باید حداکثر 10 مگابایت باشد. برای کاهش سایز عکس با این ابزار باید هر عکس را به تنهایی آپلود کنید، که باعث زمان بر بودن این فرآیند می شود.البته شما با این ابزار قادر به کاهش سایز عکس هایی با فرمت های JPG، PNG، GIF و SVG خواهید بود.

GIFTOFSPEED :

این ابزار نیز رایگان است و شما برای کاهش سایز عکس تنها می توانید تکت تک عکس ها را آپلود کنید.

کاهش سایز عکس

ILOVEIMG :

این ابزار رایگان هیچ گونه محدودیتی برای شما قرار نمی دهد. این ابزار امکانات بیشتر از کاهش سایز عکس نظیر، بریدن و چرخاندن عکس و تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر را در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این ابزار برای کسانی که تمایل دارند با تلفن همراه خود کار کنند توصیه می شود.

IMAGERECYCLE :

برای کاهش سایز 10 هزار عکس توسط این ابزار باید 10 دلار پرداخت کنید. با وجود این که این ابزار پولی است ولی امکانات خاصی به شما ارائه نمی دهد.

IMAGERESIZE.ORG :

شما با استفاده از این ابزار رایگان تنها می توایند 20 عکس را کاهش سایز دهید. اگر فتوشاپ را ندارید و می خواهید یگ ابزار ویرایشگر داشته باشید استفاده از این ابزار توصیه می شود.

IMAGESMALLER :

هر عکسی که با این ابزار رایگان می خواهید کاهش سایز دهید باید حداکثر 50 مگابایت حجم داشته باشد و هر کدام به تنهایی بارگذاری شوند. این ابزار برای عکس هایی با فرمت PNG نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار نیز برای تامین مخارج خود از تبلیغات آنلاین استفاده می کند.

JPEGMINI :

این ابزار نیز رایگان است و برای هر عکس محدودیت حجم 128 مگابایت وجود دارد. شما با ورژن آنلاین این ابزار می توایند عکس های خود را آپلود کنید و سپس منتظر بمانید تا ایمیل آماده سازی فایل های شما برایتان ارسال شود.

KRAKEN :

این ابزار پولی است و شما باید ماهیانه 69 دلار بپردازید، اما در عوض امکانات زیادی دریافت خواهید کرد. این ابزار با کاربری آسان خود جزء یکی از سرویس های برتر در زمینه کاهش سایز عکس در نظر گرفته می شود.

کاهش سایز عکس

OPTIMIZILLA :

شما در یک زمان می توایند 20 عکس را به صورت رایگان کاهش سایز دهید. شما می توانید تمام عکس های خود را بارگذاری کنید و سپس تحت یک فایل زیپ همه را دریافت نمایید.

SHORTPIXEL :

این ابزار رایگان به شما اجازه می دهد که 50 عکس را در یک زمان بارگذاری کنید. این ابزار یک پلاگین وردپرس است که شما می توانید نصب کنید و هر عکسی که در سایت آپلود می کنید را کاهش سایز دهید. در این حالت سایز هر عکس باید حداکثر 10 مگابایت باشد. البته اگر در سایت حساب کاربری ایجاد کنید این محدودیت از بین خواهد رفت.

TINYJPG :

حجم هر عکس در این ابزار رایگان باید حداکثر 5 مگابایت باشد و همچنین شما می توانید در یک زمان 20 عکس آپلود کنید.

TOOLUR :

این ابزار رایگان اجازه آپلود همزمان 25 تصویر که هر کدام حداکثر دارای 30 مگابایت حجم باشند. این ابزار با این که رایگان است امکانات جالبی در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید نوع فشرده سازی را تعیین کنید.

همراهان عزیز با استفاده از ابزار کاهش سایز عکس ها می توانید موجب افزایش سرعت سایت و در نتیجه بهبود شرایط سئو سایت خود شوید. خوشبختانه رایگان بودن ابزار مطرح شده کمک بسیار بزرگی به شما است.