مهم نیست که شما صاحب یک کمپانی بزرگ هستید یا کوچک، فرقی نمی کند که در حرفه خود تازه واردید یا تجربه بسیاری دارید، الان زمانی است که شما چیز جدید را امتحان کنید و از مزایای آن برای توسعه کسب و کار خود بهره مند شوید. پس بهتر است که از تکنیک های برنیدنگ را هر چه زود تر برای رونق کسب و کار خود پیاده سازی کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد مفوهم برندینگ Branding و مزایای آن اطلاعات کافی را بدست آورید.

همه چیز در مورد شبکه های اجتماعی :

برندینگ Branding چیست؟

در زمان های خیلی دور، تعداد و تنوع محصولات و خدمات بسیار محدود بود. بنابراین رقابت زیادی هم بین کمپانی های مختلف وجود نداشت. لما با گذشت زمان و ارائه گونه های مختلف از خدمات و محصولات رقابت نیز افزایش یافت و صاحبان کمپانی برای سر پا نگه داشتن خود و شرکتشان باید تلاش بیشتری داشته باشند. از قرن نوزدهم کمپانی ها تصمیم گرفتن برای این که تمایز خود را از سایر کمپانی های مشابه به نمایش بگذارند از مفهومی به نام برندینگ Branding استفاده کردند. یکی از بهترین مثال هایی که در زمینه برندینگ Branding و تاثیر آن در رونق کسب و کار می توان زد، شرکت کوکا کولا است. این کمپانی زمانی که کار خود را در سال 19880 آغاز کرد شرکت های دیگری نیز بودند که در زمینه تولید نوشابه فعالیت داشته اند. اما بعد از گذشت چند سال، اکثر افراد متقاضی این نوشیدنی بودند!

برندینگ Branding یا نام تجاری می تواند موجب موفقیت یا شکست شما شود! بنابراین می توان گفت شبیه به یک شمشیر دو لبه است که اگر از آن به درستی در کسب و کار خود استفاده نکنید باید ضررهای ناشی از آن را متحمل شوید. با استفاده از برندینگ Branding و یا نام تجاری می توانید در تصمیم مشتری تاثیر مثبت بگذارید.

برندینگ

مزیت استفاده از برندینگ Branding  در تجارت : 

بسیاری از افراد تصور می کنن که برندینگ Branding تنها برای صاحبان کمپانی سودآور است و مشتریان از این قضیه نفعی نمی برند. در حالی که این موضوع کاملا درست نیست. یک کمپانی تلاش می کند که در بازی رقابت با سایر همکارهای خود، از برندینگ به نحوی استفاده کند که وجه تمایز خود را نشان دهد و در خاطر افراد باقی بماند. زمانی که شما این کار را به دسرتی انجام دهید می توانید نشان دهنده مسیر به مشتری باشید. به این ترتیب دیگر نیاز نیست که شما به عنوان یک مشتری تحقیق زیادی انجام دهید تا محصول یا خدمت مورد نظ خود را پیدا کنید. چرا که کمپانی با بیان ویژگی های خود قبلا این کار را برای شما انجام داده است. به عنوان مثال اگر کسی قصد خرید لپتاپ دل یا اپل را دشاته باشد، احتمال این که لپتاپ اپل را انتخاب کند بسیار زیادتر است. چرا که غوغایی که کمپانی اپل برپا کرده است بسیار بیشتر از کمپانی دل است!

بیشتر بخوانید : 

برندینگ Branding چگونه انجام می شود؟

برای این که شما بتوانید در بازی رقابت پیروز شوید، باید استراتژی برندینگ Branding داشته باشید و بتوانید متناسب با برنامه ریزی که انجام می دهید درست عمل کنید. این استراتژی ها گام های شما برای پیاده سازی شما باید به گونه ای برداشته شوند که تصویر منسجمی از کمپانی شما برای کاربر ایجاد کنند. کاری که شما می توانید در برند سازی انجام دهید این است که دساتان واقعی که پشت ایجاد کمپانی و کار شماست را به بهترین حالت به کاربر ارائه دهید. این کار شما می تواند در عواطف کاربر و مخطاب شما تاثیر مثبت داشته باشد و به این ترتیب یک رابطه پایدار با آنها ایجاد کنید.

برای اینکه تلاش شما برای برند سازی نتیجه درستی داشته باشد، باید سعی کنید تمام قسمت های کمپانی شما نمایانگر برندینگ Branding و یا نام تجاری باشد. در صورتی که تمایل به استفاده از تکنیک های برندینگ برای کسب و کار خود هستید می توانید این کار را به گروه مکعب بسپارید. با ما در ارتباط باشید.

آموزش برندینگ Branding و برندسازی ادامه دارد …