همانطور که می دانید، برنامه نویسی وب یا برنامه نویسی تحت وب به نوشتن، نشانه گذاری و کدنویسی مربوط به توسعه وب اشاره دارد که شامل محتوای وب، برنامه نویسی سرویس گیرنده وب و سرور و امنیت شبکه است. رایج ترین زبان هایی که برای برنامه نویسی وب استفاده می شود XML، HTML، JavaScript، Perl 5 و PHP هستند؛ قطعا می دانید برنامه نویسی وب با برنامه نویسی معمولی متفاوت است. web programming به دانش بین رشته ای در زمینه برنامه نویسی، برنامه نویسی کلاینت و سرور و فناوری پایگاه داده نیاز دارد.

آیا به دنبال مرکزی معتبر برای آموزش برنامه نویسی در اصفهان می گردید؟ آیا مایل به یادگیری برنامه نویسی وب هستید؟ ما در شرکت مهندسی مکعب دوره های آموزشی متنوعی را در حوزه آی تی و دیجیتال مارکتینک برگزار کرده ایم. برای آشنایی با دوره آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان در شرکت مکعب تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

آموزش برنامه نویسی تحت وب (web programming) در شرکت مهندسی مکعب به صورت خصوصی و کاملا پروژه محور می باشد. کلیه ی آموزش ها نیز توسط اساتید مجرب و حرفه ای ارائه می شود. لطفا جهت هماهنگی برای شرکت در کلاس ها، با شماره تلفن های ۳۷۷۷۰۳۷۷ و    ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴

 

حتما بخوانید :

طراحی وب سایت شخصی چگونه است؟

توسعه وب سایت در اصفهان

۶ مرحله از فرآیندهای طراحی و توسعه وب سایت

آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان

آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان : مختصری در مورد web programming

همانطور که گفتیم، برنامه نویسی وب یا برنامه نویسی تحت وب ، با عنوان کد نویسی کلاینت و سرور نیز شناخته می شود. در این نوع برنامه نویسی، سمت کلاینت، به برنامه نویسی مرتبط با دسترسی به داده های کاربران و ارائه اطلاعات نیاز دارد؛ همچنین باید اطمینان حاصل شود که افزونه های کافی برای غنی سازی تجربه کاربر در رابط کاربری گرافیکی، از جمله اقدامات امنیتی وجود دارد.

برای بهبود تجربه کاربر و عملکردهای مرتبط در سمت کلاینت، معمولاً از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت استفاده می شود که یک پلت فرم عالی در سمت مشتری برای طراحی و پیاده سازی برنامه های کاربردی وب است. زبان های برنامه نویسی HTML5 و CSS3 از اکثر عملکردهای سمت کلاینت ارائه شده توسط سایر فریم ورک های برنامه پشتیبانی می کنند.

سمت سرور به برنامه نویسی نیاز دارد که بیشتر مربوط به بازیابی داده ها، امنیت و عملکرد باشد. برخی از ابزارهای مورد استفاده سمت سرور عبارتند از ASP، Lotus Notes، PHP، Java و MySQL. ابزارها/پلتفرم های خاصی نیز وجود دارند که هم در برنامه نویسی سمت کلاینت و هم در برنام نویسی سمت سرور قابل استفاده هستند، مثل Opa و Tersus.

در دوره آموزش برنامه نویس تحت وب در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب به طور کامل با مباحث مربوط به web programming و برنامه نویسی وب آشنا خواهید شد. کلیه ی آموزش ها در تیم مکعب به صورت کاملا پروژه محور می باشد و شما پس از اتمام دوره می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

حتما بخوانید : آموزش برنامه نویسی جاوا در اصفهان

برنامه نویسی تحت وب در اصفهان

چرا برنامه نویسی وب (web programming) را بیاموزیم؟ آموزش برنامه نویسی تحت وب

برای دریافت پاسخ این سوال لازم است با مهم ترین مزیت های یادگیری برنامه نویسی تحت وب آشنا شوید. اما قبل از آن خوب است این جمله را به شما یاد آوری کنیم که آقای بیل گیتس، بنیان گذار شرکت بزرگ مایکروسافت معتقد بود که، “یادگیری برنامه نویسی ذهن شما را باز می کند و به شما کمک می کند بهتر فکر کنید؛ و این روشی عالی است برای تفکر بهتر در هر زمینه ی دیگر!

بنابراین یادگیری توسعه وب یا همان برنامه نویس تحت وب، در دنیای واقعی امری مفید است. ما در دوره های آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان ، در شرکت مکعب، نه تنها مراحل پشت صحنه ایجاد و نگهداری وب سایت ها را به شما آموزش می دهیم، بلکه مهارت های دیگری مانند تفکر انتقادی، خلاقیت و توجه شدید به جزئیات نیز در شما بهبود خواهد یافت.

در نتیجه اگر شما از علاقه مندان به یادگیری برنامه نویسی وب هستید و می خواهید به عنوان یک برنامه نویس حرفه وارد این زمینه کاری شوید، پس همچنان با ما همراه باشید!

آشنایی با مزیت های شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان در شرکت مکعب

دلایل زیادی برای یادگیری web programming وجود دارد؛ اما به طور خلاصه می توان گفت یادگیری برنامه نویسی وب، درهای جدیدی به سوی فرصت های شغلی پرسود به روی شما می گشاید. برخی از مهم ترین مزیت های یادگیری برنامه نویسی تحت وب عبارتند از :

تقاضای بالا

از آنجایی که جهان امروز ما کاملا به اینترنت متکی می باشد، و توسعه دهندگان وب در تامین این تقاضا با مشکل مواجه هستند؛ web programming همیشه مورد تقاضا است.  اداره آمار کار ایالات متحده گزارش داده، پیش بینی می شود اشتغال توسعه دهندگان وب از سال 2019 تا 2029 به میزان 8 درصد افزایش یابد که این آمار نشان دهنده ی افزایش سریع اشتغال در این حوزه نسبت به سایر مشاغل است. BLS همچنین اشاره می‌کند که تقاضا برای استخدام این افراد حرفه‌ای “به دلیل محبوبیت روز افزون دستگاه‌ های تلفن همراه و تجارت الکترونیک” روز به روز افزایش خواهد یافت.

این یکی دلیل مهم برای یادگیری web programming از طریق شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان می باشد؛ چرا که این شغل، جز یکی از مشاغل پرتقاضا و پرطرفدار است.

آموزش برنامه نویسی نویسی تحت وب

انعطاف پذیری کار

واضح است که اکثر فعالیت های یک توسعه دهنده وب به صورت آنلاین خواهد بود. این بدان معناست که شما می توانید از راه دور و از هر جایی که هستید، کار کنید.

پتانسیل بالای درآمد (درآمد عالی)

حقیقت این است که توسعه دهندگان وب درآمد زیادی کسب می کنند. BLS اعداد قابل توجهی از میزان در آمد برنامه نویسان وب گزارش می دهد و این نشان می دهد که با فعالیت در این حوزه شما هم می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

همانطور که گفتیم، آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان در شرکت مهندسی مکعب کاملا پروژه محور می باشد و شما می توانید به راحتی پس از اتمام دوره پروژه های کاری دریافت کنید و به درآمد برسید.

عدم نیاز به آموزش آکادمیک

با وجودی که برخی از توسعه دهندگان وب دارای مدارک آکادمیک در حوزه علوم کامپیوتر یا رشته های مرتبط هستند، تعداد زیادی از برنامه نویسان وب نیز وجود دارند که فقط مدرک دیپلم یا مدرک کاردانی دارند و . به خاطر داشته باشید که اکثر کارفرمایان بر اساس دانش ودر این زمینه نیز بسیار موفق در حال کار و فعالیت هستند. بنابراین، آموزش رسمی، شرط لازم برای تبدیل شدن به یک توسعه ‌دهنده وب موفق نیست.

برنامه نویسی تحت وب در اصفهان

معرفی سه حوزه اصلی فعالیت برنامه نویسی وب

هنگامی که آموزش برنامه نویسی تحت وب برای شما آغاز می شود، لازم است در مورد حوزه فعالیت مورد علاقه خود تصمیم گیری کنید. سه حوزه اصلی web programming عبارتست از :

فعالیت در حوزه فرانت اند این افراد روی هر آنچه که مخاطبان وب سایت می بینند، مانند متن، رنگ ها و تصاویر، کار می کنند.
فعالیت در حوزه بک اند توسعه‌دهندگان وب بک‌ اند با «سمت سرور» وب‌ سایت کار می‌کنند، که شامل همه چیزهایی است که در پشت صحنه می‌گذرد. این متخصصان اطمینان حاصل می کنند که بک اند با قسمت جلویی ارتباط برقرار می کند تا وب سایت کار کند. توسعه دهندگان وب Back-end با زبان هایی مانند جاوا، پایتون و PHP کار می کنند.
فعالیت در هر دو حوزه کسانی هستند که وظایف توسعه front-end و back-end را با هم انجام می دهند و به عنوان توسعه دهندگان فول استک شناخته می شوند.

ما در شرکت مهندسی مکعب در دوره آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان ، هر آنچه لازم است در مورد برنامه نویسی فرانت اند، و بک اند و سایر موارد مربوطه بدانید را به شما آموزش خواهیم داد.

کلام پایانی : آموزش برنامه نویسی تحت وب در اصفهان

در این مقاله شما را با ویژگی ها و مزیت های برنامه نویسی وب آشنا کردیم و گفتیم متد آموزشی برنامه نویسی تحت وب در شرکت مهندسی مکعب به چه شیوه ای است. همانطور که مشاهده کردید، برنامه نویسی وب یا همان توسعه وب یک زمینه شغلی امن، در حال رشد و پرسود است. بسیاری از افراد، مانند مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک، معتقدند که برنامه نویسی به زودی یک دوره ضروری برای آموزش در مدارس تبدیل خواهد بود؛ وی گفت : “پانزده سال دیگر، ما برنامه نویسی را درست مانند خواندن و نوشتن در مدارس آموزش خواهیم داد … و متعجبیم که چرا این کار را زودتر انجام نداده ایم.”

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام و شرکت در کلاس برنامه نویسی تحت وب در اصفهان در شرکت مکعب با ما تماس بگیرید.