در مشاغل و کسب  وکارهای مختلف،زمانی که استراتژی بازاریابی در حال رشد است، محتوا نقش بسیار اساسی را در این میان بازی می کند. در حقیقت عبارت  “محتوا پادشاه است” ، یک عبارت بسیار محبوب است که دربین بسیاری از شرکت های شناخته شده ی دنیا استفاده می شود.این محتوای با ارزش و قابل خواندن است که می تواندتجارت و کسب  و کارشما را موفق کند، یا آن را با شکست مواجه کند. تولید محتوا به طور مرتب و باکیفیت، راهیست عالی برای جلب اعتماد مخاطبان وکسب اعتبارشما. آیا تا کنون در مورد دستیار مجازی (Virtual Assistant) در استراتژی بازاریابی محتوا چیزی شنیده اید؟ در این مقاله با مکعب همراه شوید تا مطالب جالبی را در این زمینه برای شما عنوان کنیم.

بیشتر بدانید : معرفی چند نوع محتوا که به بهینه سازی و سئو سایت کمک می کند

اگر شما در کسب و کار خود به طور مرتب محتوا تولید و منتشر نمی کنید،پس بدانید که بخش مهمی از کار از دست شما خارج  شده است که درطولانی مدت می تواند شما را با مشکل مواجه کند.

دستیار مجازی (Virtual Assistant)

اینجاست که یک دستیار مجازی (Virtual Assistant) می تواند به شما کمک کند. در حقیقت دستیار مجازی به هسته اصلی استراتژی بازاریابی محتوا افزوده می شود و به این ترتیب می تواند به شما کمک کند. در ادامه به ذکر مطالب بیشتری در این مورد خواهیم پرداخت و برای شما خواهیم گفت که دستیار مجازی چیست و چگونه کار می کند.

دستیار مجازی (Virtual Assistant) چیست؟

دستیار مجازی (Virtual Assistant) شخصی است که از راه دورخدمات پشتیبانی را به مشاغل و کسب  وکارهای مختلف ارائه می دهد.

این اصطلاح برای اولین بار دردهه 1990 به منظورتوانایی کارعملی همراه باپیشرفت فناوری هایی مانند اینترنت پرسرعت و اشتراک گذاری اسناد، مطرح شد و امکان کار از راه دور را به واقع فراهم کرد.

دستیاران مجازی به طور خاص مورد درخواست کارآفرینان و مشاغل آنلاین هستندکه به کمک نیازدارند اما نمی خواهند کارمندان آن ها درمحل حضور داشته باشند. با این وجود، بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط از دستیاران مجازی به ویژه برای کارهای خاص مانند مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

تا این بخش از مقاله تا حدودی شما را با مفهوم دستیار مجازی (Virtual Assistant) آشنا کردیم. هم اکنون ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند یک دستیار مجازی چگونه کار می ند و چگونه می تواند برای کارآفرینان کمک دهنده و مثمر ثمر واقع شود؟ در ادامه به معرفی فعالیت ها و نحوه ی عملکرد دستیار مجازی خواهیم پرداخت.

عملکرد دستیار مجازی (Virtual Assistant) چگونه است؟

ازلحاظ تئوری، دستیار مجازی (Virtual Assistant) می تواندکارهایی را انجام دهدکه کارکنان پشتیبانی معمولی انجام می دهند. فعالیت هایی نظیر بازاریابی، طراحی وب سایت، مدیریت رویدادها، حسابداری و سایرخدمات مربوط به انجام یک پروژه و … .

دستیار مجازی (Virtual Assistant)

برخی از دستیاران مجازی در یک مجموعه مهارت خاص تخصص دارند. به عنوان مثال، یک بازاریاب یا دستیارمجازی روابط عمومی فقط کارهای مربوط به بازاریابی یا روابط عمومی را انجام می دهد، از این رو برای شما این امکان را فراهم می کند تا تخصص و دانش خاصی را درحیطه ی کاری مورد نظرخود به کار بگیرید.

مزیت های دستیار مجازی (Virtual Assistant)

مطمئنا زمانی فرا می رسدکه انجام همه کارها و امورات شما در محل کار به تنهایی و توسط خود شما قابل انجام نیست و در آن زمان مدیریت همه ی کاره اتوسط خودتان سخت می شود و نتایج کار به اندازه ی کافی کارآمد و مؤثرنخواهد بود.

استخدام یک دستیارمجازی وقت شما را آزاد می کند تا بتوانید روی کارهایی تمرکز کنید که به درآمدکسب بیشتر شما کمک می کند. باید بدانید که گاهی اوقات بسیاری از دستیاران مجازی در انجام کارهای مختلف بهتر و سریع ترعمل خواهند کرد.

در این مقاله شما عزیزان را با اصطلاحی با نام دستیار مجازی (Virtual Assistant) آشنا کردیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دوستان همیشگی مکعب، در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات ما با سوالی مواجه شدید، از طریق تماس تلفنی با ما، سوالات خود را مطرج نمائید و از خدمات مشاوره ای ما بهره مند گردید.