اگر با حرفه ی سئو در دیجیتال مارکتینگ آشنایی داشته باشید، قطعا می دانید که حوزه ی کاری آن بسیار گسترده است و کسب مهارت های لازم و تبحر در آن مستلزم سال ها تلاش و فعالیت است. همانطور که این روزها شاهد هستیم، حضور آنلاین کسب و کارها بسیار اهمیت پیدا کرده است و یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در موفقیت بیزینس ها، دیده شدن آن ها در فضای آنلاین است؛ و سئو نقش اصلی را در این زمینه بازی می کند. بر همین اساس با توجه به تقاضای زیادی که برای خدمات سئو در حوزه های کاری مختلف وجود دارد، ما تیم شرکت مهندسی مکعب، پذیرش کارآموز سئو در اصفهان را در برنامه کار خود قرار داده ایم و در این دوره صفرتا صد سئو را به کارآموزان محترم آموزش خواهیم داد. به منظور اطلاع از جزئیات کار تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : آموزش سئو در اصفهان

چه افرادی می توانند کارآموز سئو شوند؟

افراد زیادی هستند که می خواند در زمینه سئو حرفه ای شوند ولی آیا تمامی آن ها واجد شرایط شرکت در دوره های آموزش سئو هستند؟ و آیا می توانند کارآموز سئو شوند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوئیم یک کارآموز سئو در اصفهان لازم است که اول از همه به فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ علاقه مند باشد؛ به علاوه برای موفقیت در سئو بهتر است که آشنایی اولیه با طراحی سایت، هاست و دامنه، سرور، وردپرس، تولید محتوا، زبان انگلیسی و تبحر در ترجمه متون انگلیسی و … داشته باشد.

شرکت مهندسی مکعب، ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، ضمن اعلام آمادگی جهت پذیرش کارآموز سئو در اصفهان ، برگزار کننده سایر دوره های آموزشی حوزه دیجیتال مارکتینگ توسط اساتید مجرب و کارآزموده به صورت خصوصی نیز می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های  ۳۷۷۷۰۳۷۷  و ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴ تماس حاصل فرمائید.

کارآموز سئو در اصفهان

و به طور کلی لازم است که با کامپیوتر و کار با نرم افزارهای کاربردی مثل آفیس، گرافیکی مثل فتوشاپ و … آشنایی داشته باشد.

به این ترتیب پس از دریافت آموزش های لازم توسط تیم مکعب می توانید به عنوان یک سئو کار موفق مشغول به کار شوید و از درآمد خود لذت ببرید

به کارآموز سئو در اصفهان چه مطالبی آموزش داده می شود؟

به طور کلی آموزش سئو در دو بخش صورت می گیرد که عبارتند از :

  • سئو محتوا
  • سئو فنی یا تکنیکال

سرفصل های آموزشی یک کار آموز سئو در اصفهان در بخش سئو محتوا

در این بخش، کارآموز سئو با مفاهیم کلی سئو آشنا می شود، اصطلاحات مهم را می آموزد و درک کلی از عملکرد موتورهای جستجو و نگاه گوگل به سایت ها به دست می آورد. همچنین می آموزد که چگونه به صورت حرفه ای در گوگل جستجو کند.

یک کارآموز سئو در اصفهان در این بخش می آموزد که چگونه محتوای سئو شده تولید کند. کلمات کلیدی مناسب را پیدا کند و سایر رقبا را بررسی کند.

در این دوره فتوشاپ را به صورت مقدماتی آموخته و یاد می گیرد که چگونه عکس مناسب و مرتبط با یک محتوا پیدا کند.

در این بخش از کارآموزی سئو، کار آموز با ابزارهای تحلیل تکنیکال مثل گوگل آنالیتیکس، گوگل وبمستر و … آشنا می شود و کار با وردپرس را نیز می آموزد.

کارآموز سئو در اصفهان

سرفصل های آموزشی یک کار آموز سئو در اصفهان در بخش سئو فنی

  • آشنایی با اصطلاحات سئو تکنیکال
  • اجرا و راه اندازی سایت
  • آشنایی با افزونه های مهم در وردپرس
  • آموزش inspect
  • کار با تنظیمات قالب های آماده
  • نحوه بهینه سازی سرعت سایت
  • چگونگی ثبت و چک نمودن سایت مپ
  • آموزش های لازم جهت پشتیبانی سایت
  • آشنایی با انواع ارور و رفع عیب و تست قالب سایت
  • به روزرسانی افزونه ها، نصب یا حذف یک افزونه

و ده ها موارد دیگر که در زمینه سئو تکنیکال لازم است بدانید.

مدت زمان کارآموزی

کارآموزی سئو در شرکت مکعب به مدت 6 ماه و سه روز در هفته می باشد. در این مدت، کارآموز سئو در اصفهان ، صفر تا صد سئو را فرا می گیرد و در صورت تایید عملکرد کارآموز توسط کارشناسان سئو شرکت مکعب، چنانچه تمایل داشته باشد می تواند در تیم سئو مکعب مشغول به کار شود.

کلام پایانی

دوست عزیز اگر شما از علاقه مندان به حوزه ی کار سئو هستید و فارغ التحصیل رشته هایی مثل فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، کامپیوتر و گرایش های مختلف آن هستید و به دنبال مرکزی معتبر با تیم حرفه ای جهت آموزش به عنوان کارآموز سئو در اصفهان می گردید، حتما با ما در شرکت مکعب تماس بگیرید.