ممکن است برای مبتدیان ، SEO اندکی دلهره آور و مشکل به نظر برسد. در دنیای مجازی و با وجود موتورهای جستجو و الگوریتم های آن که مرتبا به روز رسانی می شود، لازم است که برای موفقیت در میان رقبای خود را دانش کافی در زمینه ی سئو برخوردار باشید. برای این منظور ما در این مقاله مهم ترین نکات سئو SEO در سال 2020 را برای شما آورده ایم که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. لطفا با ما در مجموعه ی مکعب همراه شوید.

شرکت مهندسی مکعب، ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در حوزه ی تبلیغات دیجیتال، برندینگ، تولید محتوا و … می باشد. مجموعه ی مکعب برگزار کننده ی کلاس خصوصی نیز برای علاقه مندان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 03137770377 , 09138347634 تماس حاصل فرمائید.

مهم ترین نکات سئو SEO

درباره ی سئو SEO و اهمیت آن

با وجود آشنایی که شما ممکن است با مبحث سئو داشته باشید، اما لازم دانستیم که در ابتدا به نکاتی در این مورد برای شما اشاره کنیم. لطفا این نکات را به دقت مطالعه کنید.

سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است و به طور کلی شامل :

  • هنر، مهارت و جادوی بهینه سازی محتوای آنلاین است و همچنین مربوط به بهینه سازی ساختار وب سایت و پیشینه فنی آن است.
  • سئو باید به روشی باشد که موتورهای جستجو (مانند Google) بتوانند به راحتی آن محتوا را پیدا کنند، سپس آن را به عنوان یک نتیجه برتر برای جستجوی یک کلمه کلیدی خاص نشان دهید و در صفحات نتایج جستجو به کاربر نشان دهد.

هرچه ویژگی های وب سایت شما بتواند رتبه ی بالاتری کسب کند، افراد با احتمال بیشتری آن را مشاهده خواهند کرد. به همین دلیل است که سئو SEO اهمیت دارد.

آشنایی با مهم ترین نکات سئو SEO در سال 2020

اگر شما جز افراد تازه کار در حوزه ی سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو هستید، لازم نیست که از ابتدا خود را در مسائل خیلی تکنیکی و اصطلاحات فنی، بیش از حد غرق کنید؛ با در نظر گرفتن همین نکاتی که در این بخش از مقاله برای شما خواهیم گفت، می توانید کار سئو سایت خود را آغاز کنید.

مهمترین فاکتورهای رتبه بندی را بیاموزید

اولین نکته از مهم ترین نکات سئو SEO  این است که شما ابتدا فاکتورهای رتبه بندی را به خوبی بشناسید. لازم است که شما در مورد عوامل کلیدی که توسط Google تعیین شده است و این عوامل در رتبه بندی موتور جستجوگر موثر است، مطالعه نمائید. اینکه عملکرد سایت شما در جستجوها چگونه خواهد و رتبه ای که در صفحات نتایج جستجو (همچنین به عنوان SERPs) به دست خواهید آورد چه خواهد شد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بهینه سازی برای موبایل

از مهم ترین نکات سئو SEO در سال 2020 می توان به بهینه سازی سایت برای موبایل اشاره کرد. آیا می دانید که 58 درصد از جستجوها در Google از یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود و 87 درصد از کاربران تلفن های همراه هوشمند حداقل یک بار در روز از موتورهای جستجو استفاده می کنند.

مهم ترین نکات سئو SEO

به طور کلی از کسی پوشیده نیست که ما در جهانی زندگی می کنیم که همه چشمانشان به یک تلفن همراه خیره شده است و جز لاینفک زندگی افراد شده است. بنابراین توجه به این نکته بسیار ضروری است که شما باید وب سایت های خود را ریسپانسیو و از نوع سازگار با تلفن همراه طراحی کنید.

محتوای عالی ایجاد کنید، سپس آن را بهینه کنید!

نوع محتوایی را که می خواهید ایجاد کنید بسته به حوزه ی مربوطه، باید جالب ، خنده دار ، مفید و جذاب باشد. سپس آن محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. پس ایجاد محتوای مناسب و با کیفیت از مهم ترین نکات سئو SEO می باشد.

سعی کنید در تولید محتوا و انتخاب کلمات کلیدی ابتدا نیازها و خواسته های مشتریان را در نظر بگیرید.

کلمات کلیدی را از میان کلماتی انتخاب کنید که کاربران شما در جستجوی آنها هستند و به گونه ای باشد که کاربران بتوانند محتوای جذاب و مفید شما را پیدا کنند.

و به یاد داشته باشید که محتوا همه چیز را از هر صفحه از محتوای نوشتاری در سایت شما پوشش می دهد. به پست های وبلاگ، به فیلم ها، پادکست ها، اینفوگرافیک ها، تصاویر و سؤالات متداول و … توجه خاصی داشته باشید.

این نکاتی که گفته شد از مهم ترین نکات سئو SEO در سال 2020 می باشد که برای شما عزیزان گفته شد. از دیگر نکات مهم در این زمینه عبارتست از اینکه شما باید مخاطبان خود و نیازهایشان را تا حدودی بشناسید، روی یک تجربه کاربری عالی تمرکز داشته باشید، به ویدئوها و ویس ها توجه کافی داشته باشیم و در کنار همه ی این موارد امنیت کاربران را در مورد ارائه ی خدمات و محصولات در نظر داشته باشید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.