اگر میزان ترافیک وب سایت خود را در Google Analytics بررسی کنید ، می بینید که تعداد زیادی از کاربران از طریق تلفن های همراه خود به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه کاربران موبایل در وب سایت شما تجربه خوبی دارند یا خیر، استفاده از پاسخگو بودن آن برای موبایل است ( mobile responsive یا mobile friendly بودن). یک وبسایت وردپرسی که mobile friendly هم باشد از طراحی ای استفاده میکند که به طور خودکار، زمانی که کاربر با موبایل وارد سایت میشود، با اندازه صفحه نمایش کاربر مطابقت داشته باشد. تقریبا تمام تم های خوب وردپرس به راحتی برای موبایل پاسخگو هستند. شما حتی می توانید تم های  mobile friendlyبسیار خوبی برای WooCommerce پیدا کنید.

با این حال، برخی از مشاغل ممکن است بخواهند با ایجاد اپلیکیشن موبایل برای وبسایت خود، یک تجربه کاربری بهتر را ارائه دهند. با این کار، کاربران به جای بازدید از وب سایت شما در یک مرورگر، می توانند برنامه ای را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنند تا به وبلاگ مورد علاقه خود ، فروشگاه آنلاین ، وب سایت عضویت یا انجمن آنلاین دسترسی پیدا کنند. با مکعب همراه باشید تا شما را با بهترین افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل آشنا کنیم.

تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل

ساختن یک اپلیکیشن موبایل به طور معمول نیاز به مهارت برنامه نویسی دارد و تعداد زیادی آژانس توسعه وجود دارد که یک اپلیکیشن موبایل برای وب سایت شما ایجاد می کنند. با این حال اگر میخواهید یک اپلیکیشن موبایل با هزینه کم برای وبسیات خود بسازید، تعدادی افزونه وردپرسی برای این امر وجود دارد. همه این افزونه ها باید خریداری شوند اما به نسبت راه های دیگر ساخت اپلیکیشن، به صرفه تر هستند.

به خاطر داشته باشید که استفاده از این افزونه ها به مهارت های متوسط و پیشرفته وردپرس نیاز دارند. اگر یک مبتدی هستید، بنابراین توصیه ما به شما این است که برای افزایش کاربران تلفن همراه از یک تم mobile friendly برای وبسایت وردپرسی خود استفاده کرده و سرعت آن را بهبود بخشید. در ادامه به معرفی بهترین افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل میپردازیم.

بیشتر بخوانید: معرفی چند افزونه (پلاگین) وردپرس برای افزایش سرعت سایت

بهترین افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل

اگر وبسایت شما یک وبسایت وردپرسی باشد، افزونه هایی وجود دارد که این امکان را به شما میدهند که طی چند دقیقه و بدون هزینه زیادی سایت خود را به یک برنامه موبایل تبدیل کنید. با هم بهترین افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل را بررسی میکنیم.

افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل

AppPresser

AppPresser تاکنون محبوب ترین افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل است. این یک ابزار عالی وردپرس است که با توجه به نیاز شما یک راه حل سفارشی برای سایت شما فراهم می کند. به محصولات موجود در AppPresser نگاهی بیندازید تا براساس نیاز خود بهترین برنامه را پیدا کنید.

افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل

Mobiloud

این افزونه یک سرویس برتر است که به شما کمک می کند سایت وردپرس خود را به اپلیکیشن مخصوص Android یا iOS تبدیل کنید. این افزونه به صورت یکپارچه با از طریق پلاگین های وردپرسی با وبسایت شما اقدام میشود و در صورت هرگونه تغییر در وبسیات به طور خودکار به روز رسانی میشود.

شما قبل از خرید سرویس تبدیل به اپلیکیشن موبایل، میتوانید این سرویس را امتحان کنید. و همچنین اپلیکیشن های مربوط به سایر سایت ها را برای مشاهده نحوه عملکرد این افزونه، بررسی کنید.

Mobapper

Mobapper یک افزونه مفید وردپرس برای تبدیل وبسایت شما به اپلیکیشن موبایل است. این به شما کمک می کند تا برنامه های تلفن همراه را برای iOS ، Android ، Windows و Blackberry ایجاد کنید. تمام مطالب شما به راحتی در اپلیکیشن ها در دسترس خواهد بود. بهترین بخش استفاده از این افزونه این است که به شما امکان می دهد محتوای ارسال شده به موبایل را کنترل کنید.

Mobile App Plugin

افزونه Mobile App Plugin راه حلی بسیار آسان برای ایجاد یک برنامه بومی برای سایت وردپرس شماست ، تنها کاری که باید انجام دهید نصب افزونه و تنظیم برنامه با مراجعه به وب سایت CMS است. WordPress را به عنوان یک ویژگی انتخاب کنید، و شما فقط باید رنگ ها و قلم های مورد نظر خود را انتخاب کنید، در زبانه وردپرس آدرس اینترنتی وب سایت خود را اضافه کنید، وکار تمام است!

در اینجا به معرفی بهترین افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل پرداختیم. اگر این مطلب برای شما مفید بوده است آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. در صورت استفاده از هرکدام از این افزونه ها و یا سایر افزونه ها، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.