شرکت مهندسی مکعب یکی از معتبرترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت اصفهان ، متشکل از افراد متخصص و مجرب می باشد که در ارائه خدمات خود نظر و خواسته ی مشتری را همیشه در اولویت قرار داده است و این رمز موفقیت ما طی سال ها فعالیت در حوزه ی بازاریابی و تبلیغات آنلاین می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک تیم عالی برای سئو سایت در اصفهان هستید، شما دقیقا مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. با ما همراه شوید تا شما را از هر آنچه لازم است در مورد سئو سایت بدانید، آگاه نماییم.

سئو سایت اصفهان : اهمیت سئو سایت

اینکه اکنون در فکر سئو سایت خود هستید نشان می دهد که از اهمیت سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو آگاه هستید؛ اما پس از مطالعه ی این مقاله قطعا دید کاملا تفاوت تری نسبت به این مسئله پیدا خواهید کرد و متوجه خواهید شد که SEO تا چه اندازه می تواند در موفقیت بیزینس شما تاثیرگذار باشد.

آیا می دانید درصد قابل توجهی از ترافیک وب مربوط می شود به موتورهای جستجو؟ به این معنا که بیش از 90 درصد ترافیک وب، در سرچ اینجین ها رخ می دهد! بنابراین برای اینکه کاربران، وب سایت شما را در صفحات نتایج جستجوی موتورهای جستجو از جمله گوگل ببینند، لازم است سایت شما در موتورهای جستجوی ایندکس شده و رتبه بالایی کسب کرده باشد؛ و این مستلزم این است که سایت شما به درستی سئو شده باشد.

ما در تیم مکعب، به عنوان یک شرکت سئو سایت اصفهان ، تاکنون توانسته ایم نتایج رضایت بخشی را برای مشتریان خود حاصل نماییم به طوری که صاحبان وب سایت ها بتوانند پس از مدت زمان مشخصی وب سایت خود را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده کنند و از این بابت خداوند منان را شاکریم. شما نیز می توانید از این فرصت استفاده کنید و برای بهره مندی از کلیه ی خدمات مکعب، از جمله سئو سایت در اصفهان ، با شماره تلفن های  ۰۳۱۳۷۷۷۰۳۷۷ و  ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳  تماس حاصل فرمایید.

سئو سایت اصفهان

حقایقی در مورد گوگل و موتورهای جستجو که لازم است بدانید

در این بخش از مقاله به منظور آگاهی هر چه بیشتر شما از اهمیت سئو سایت، طبق آمار به دست آمده از نتایج تحقیقات انجام شده ، نکاتی را ذکر کرده ایم که دانستن آن ها برای صاحبان وب سایت ها و افرادی که در فضای آنلاین بیزینس می کنند، لازم و ضروری است.

  • حقیقت این است که بیش از 70 درصد جستجوگران وب، از صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) عبور نمی کنند و ترجیح می دهند آنچه نیاز دارند را از میان همان لینک های موجود در صفحه اول به دست آورند.
  • روزانه بیش از 5.8 میلیارد جستجو در موتور جستجوی گوگل پردازش می شود.
  • هر سال بین 16 تا 20 درصد از کل جستجوها کاملاً جدید هستند و قبلا هرگز جستجو نشده اند.
  • 60 درصد از جستجوهای گوگل در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
  • 46 درصد از جستجوهای مربوط به محصولات مختلف از جستجو درگوگل آغاز می شود.
  • گوگل موتور جستجوی غالب با 92 درصد سهم بازار است.

نکات ذکر شده نشان دهنده ی این است که اولا گوگل موتور جستجوی اصلی است که شما باید بهینه سازی سایت خود را برای گوگل انجام دهید؛ و ثانیا رقابت به قدری شدید است که قرار گرفتن در صفحه اول SERP گوگل تنها به کمک سئوی قوی سایت امکان پذیر خواهد بود.

سئو سایت اصفهان

بنابراین توصیه می شود سئو سایت خود را به یک شرکت معتبر و مجرب سئو سایت اصفهان بسپارید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید ترافیک سایت شما به قدری افزایش خواهد یافت که توسط کاربران گوگل دیده شوید.

ما در شرکت مهندسی مکعب، به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت اصفهان ،تلاش بسیاری نموده ایم تا از میان برترین و باتجربه ترین افراد سئوکار اصفهان، تیم سئو خود را تشکیل دهیم؛ شما می توانید نتایج کار تیم سئو مکعب و رضایت مشتریان را با انجام یک سرچ ساده در گوگل مشاهده نمایید.

کلام پایانی : سئو سایت اصفهان

با توجه به اهمیت سئو سایت و رقابتی که در میان صاحبان وب سایت ها وجود دارد، در این مقاله مطالبی را در ارتباط با اهمیت سئو سایت و نقش آن در موفقیت کسب و کار شما مطرح کردیم. همچنین گفتیم که برای انتخاب یک شرکت معتبر دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت اصفهان لازم است چه نکات مهمی را در مظر داشته باشید. امید است آنچه در قالب مقاله ی فوق ارائه شد برای شما همراهان همیشگی مکعب مفید واقع شده باشد.

لطفا با ما در ارتباط باشید و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.