قطعا می دانید که راه اندازی یک کسب و کار و موفقیت در آن، مستلزم تهیه یکسری مقدمات و همچنین تخصص و دانش کافی در آن حوزه می باشد. در دست داشتن سرمایه کافی، آشنایی با مهارت های مدیریتی، بهره مندی از یک بینش تجاری و در نهایت دسترسی به داده ها و اطلاعات تحلیلی جز مهم ترین فاکتورهایی به حساب می آید که می تواند شما را در مسیر موفقیت هدایت کند. در حقیقت شما با استفاده از تحلیل و پردازش یکسری داده های خام می توانید به اطلاعاتی دست یابید که روند کار و عملکرد سازمان شما را بهبود یابد؛ در این راستا استراتژی های هوش تجاری نقش اصلی را ایفا می کند. آیا می دانید هوش تجاری چیست و چگونه می تواند در هر کسب و کاری که هستید به شما کمک کند؟ ما در شرکت مهندسی مکعب در جهت بهبود و توسعه کسب و کارها، خدمات هوش تجاری را ارئه کرده ایم تا از طریق آن بتوانیم در جهت بهبود و توسعه کسب و کارها گامی مثبت برداریم. تا انتها با ما همراه شوید تا با خدمات هوش تجاری در اصفهان در شرکت مکعب آشنا شوید.

دوره های آموزش هوش تجاری و پاور بی آی در شرکت مکعب مطابق با آخرین و کامل ترین سرفصل های آموزشی و توسط اساتید مجرب و حرفه ای برگزار می شود. جهت دریافت مشاوره، ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی هوش تجاری و Power BI در شرکت مکعب با شماره تلفن های ۳۷۷۷۰۳۷۷ و    ۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴  تماس حاصل فرمایید.

لطفا با ما تماس بگیرید!

۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴

 

مختصری در مورد هوش تجاری Business Intelligence

هوش تجاری یا Business Intelligence که به اختصار با عنوان BI نیز شناخته می شود، طی سال های اخیر توانسته است نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه کسب و کارها داشته باشد. در یک تعریف بسیار ساده می توان گفت هوش تجاری عبارتست از مجموعه ای از فرایندها که از طریق آن ها داده های مربوط به هر سازمان را جمع آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل می کنند و نتایج به دست آمده را در اختیار صاحبان کسب وکارها و مدیران قرار می دهند. این داده ها از منابع داخلی و خارجی یک سیستم به دست می آید. در حقیقت مدیر یک سازمان با استناد به این داده ها و آمار و ارقام به دست آمده، عملکرد خود و سایر نیروها را در جهت پیشبرد اهداف سازمان هدایت می کند.

خدمات هوش تجاری

آیا می دانید مزایای استفاده از هوش تجاری چیست؟

به منظور آگاهی هر چه بیشتر شما از مزیت های هوش تجاری و نقش مهم و کلیدی آن در توسعه کسب وکارها، به ذکر برخی از مهم ترین ویژگی های داشبوردهای مدیریتی هوش تجاری پرداخته ایم. لطفا این بخش از مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

قطعا می دانید که رقابت در دنیای کسب و کارها و بیزینس های آنلاین بسیار زیاد شده است و هر سازمان چنانچه بتواند در تصمیم گیری های خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد، موفق تر خواهد بود؛ به علاوه، با در دست داشتن اطلاعات مفید و دقیق، به راه حل های موثرتری برای رویارویی چالش های موجود دست خواهند یافت. برخی از مهم ترین مزیت های داشبوردهای مدیریتی هوش تجاری عبارتست از :

افزایش راندمان و بازدهی سازمان

از طریق داشبوردهای مدیریتی هوش تجاری امکان دسترسی به داده های گذشته سازمان وجود دارد؛ بنابراین مشتریانی که تمایل دارند سوابق کاری و نظرسنجی های مربوط به مشتریان قبلی یک کسب و کار را مطالعه کنند و پس از کسب اطلاعات لازم، اقدام کنند، از طریق داشبوردهای مدیریتی این امکان برای آن ها فراهم شده است. به این ترتیب از دو جنبه، یکی بهبود عملکرد سیستم نسبت به نظر مشتریان و دیگری افزایش تعداد مشتریان، راندمان سازمان افزایش خواهد یافت.

خدمات هوش تجاری

فرایند تصمیم گیری بهبود می یابد

همانطور که گفتیم هوش تجاری فرایند تصمیم گیری را تسهیل می نماید و با دردست داشتن داده های سازمانی و تجزیه و تحلیل داده نه تنها تصمیم گیری در زمان حال بسیار موثرتر خواهد بود، بلکه امکان پیش بینی و تصمیم گیری برای آینده سازمان نیز وجود دارد.

برخی دیگر از مهم ترین ویژگی های هوش تجاری عبارتست از :

  • امکان مشخص نمودن شاخص های کلیدی عملکردی مطابق با داده هایی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
  • بررسی روند بازار و نحوه عملکرد رقبا، چالش ها و مشکلات موجود
  • شناسایی معیارهای مربوط به فرایندها مختلف سازمان
  • امکان دسترسی به داده های مفید برای اتخاذ تصمیمات مهم مدیریتی
  • امکان استفاده از داشبوردهای مدیریتی هوش تجاری در کسب وکارها با مقیاس های مختلف
  • افزایش فروش، بهره وری و سوددهی
  • بهبود عملکرد نیروهای انسانی
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها

این موارد از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های استفاده از خدمات هوش تجاری و داشبوردهای مدیریتی در یک کسب و کار می باشد.

خدمات هوش تجاری

خدمات هوش تجاری در شرکت مهندسی مکعب

با توجه به اینکه کسب وکارها با وجود اینترنت و امکان فعالیت در فضای آنلاین، بسیار متحول شده و شکل جدید به خود گرفته است، امکان دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها از طریق ابزارهای هوش تجاری نقش مهمی در موفقیت یک بیزینس خواهد داشت و می تواند به صاحبان کسب وکارها کمک کند تا از طریق اطلاعاتی که به دست می آورند، مسیر موفقیت خود را سریع تر بیابند و به نقاط ضعف خود به آسانی پی ببرند.

در همین راستا ما در شرکت مهندسی مکعب اقدام به برگزاری دروه های آموزشی هوش تجاری و همچنین ارائه خدمات طراحی داشبوردهای مدیریتی و پیاده سازی هوش تجاری نموده ایم.

خدمات شرکت مهندسی مکعب در حوزه هوش تجاری

آموزش Power BI

آموزش هوش تجاری و داشبورد مدیریتی

شما می توانید علاوه بر شرکت در دوره های آموزش هوش تجاری و طراحی داشبورد مدیریتی با استفاده از ابزار پاور بی آی، تحلیل داده های کسب و کار خود و به طور کلی هوشمند سازی بیزینس خود را به طور کامل از ما بخواهید.

ما به شما کمک خواهیم کرد که در هر کسب و کاری مشغول فعالیت هستید با استفاده از امکانات هوش تجاری و ابزارهای موجود در این حوزه و از طریق پیاده سازی هوش تجاری، به اطلاعات مفیدی در ارتباط با زوایای مختلف کار خود و نحوه عملکرد سازمان دست پیدا کنید و نه تنها مشکلات فعلی را شناسایی کرده و آن ها را مرتفع سازید، بلکه به منظور عملکرد صحیح خود در آینده در کسب و کارتان، پیش بینی کرده و تصمیم گیری های لازم را اتخاذ نمایید.

کلام پایانی : خدمات هوش تجاری در اصفهان در شرکت مکعب

همه ی آنچه گفته شد، بخش بسیار کوچکی از نقش هوش تجاری در موفقیت کسب وکارها بود. شما می توانید به کمک هوش تجاری بیزینس خود را کاملا متحول کنید و با شناسایی چالش های موجود، عملکرد سازمان را اصلاح نمایید و در مسیر صحیح هدایت کنید. ابزارهای هوش تجاری به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید با استفاده از آن ها بخش های مختلف کسب و کار خود را به هم متصل کنید و به عبارت دیگر نوعی یکپارچگی بر پایه هوش تجاری ایجاد کنید.

به این ترتیب علاوه بر اینکه با صرفه جویی در هزینه ها، می توانید تولید را تقویت کنید، مشتریان وفادار خود را نیز افزایش خواهید داد و در نهایت به سود قابل توجهی دست پیدا خواهید کرد.