مطمئنا شما از اهمیت هوش تجاری و نقش آن در پیشرفت و توسعه کسب و کارها آگاهید و به همین دلیل به دنبال کسب دانش و اطلاعات مفید در این فیلد بسیار جذاب و کارآمد هستید؛ بر همین اساس ما در تیم مکعب دوره های آموزش هوش تجاری را برگزار کرده ایم و در این دوره های آموزشی هر آنچه لازم است در مورد Business Intelligence بدانید را به شما آموزش می دهیم. در دوره های آموزش هوش تجاری صفر تا صد هوش تجاری و طراحی داشبوردهای مدیریتی را خواهید آموخت. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات جالب و پراهمیت در مورد آموزش هوش تجاری و ضرورت یادگیری آن آشنا شوید.

آموزش هوش تجاری
۰۹۱۳۸۳۴۷۶۳۴
آموزش هوش تجاری

هوش تجاری Business Intelligence

هوش تجاری یا Business Intelligence ، به اختصار با عنوان BI شناخته می شود و طی سال های اخیر خیلی زیاد مورد توجه قرار گرفته است چرا که افراد متخصص در حوزه های مختلف، از نقش آن در پیشرفت و توسعه کسب و کارها آگاه شده اند. در یک تعریف بسیار ساده، هوش تجاری مجموعه ای از فرایندهاست که از طریق آن ها داده های مربوط به هر سازمان جمع آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل می شود و نتایج به دست آمده در اختیار صاحبان کسب وکارها و مدیران قرار می گیرد تا بتوانند بر اساس این داده ها به درستی و بسیار موثرتر تصمیم گیری کنند. این داده ها از منابع داخلی و خارجی یک سیستم به دست می آید. در حقیقت مدیر یک سازمان با استناد به این داده ها و آمار و ارقام به دست آمده، عملکرد خود و سایر نیروها را در جهت پیشبرد اهداف سازمان هدایت می کند.

ما در شرکت مکعب با بهره مندی از تیمی متشکل از اساتید برجسته و مجرب، دوره های آموزش هوش تجاری را به صورت خصوصی و کاملا پروژه محور برگزار کرده ایم. در این دوره های آموزشی شما صفر تا صد هوش تجاری را می آموزید و کار با نرم افزار power BI که یکی از ابزارهای قدرتمند هوش تجاری است و توسط شرکت بزرگ مایکروسافت ارائه شده است را به طور کامل یاد می گیرید. به این ترتیب شما پس از اتمام دوره می توانید به راحتی با ابزار هوش تجاری power BI کار کنید و از مزیت های BI در کسب و کار خود بهره مند شوید؛ چرا که کلیه ی آموزش ها به صورت پروژه محور ارائه می شود.

نقش اصلی هوش تجاری در بیزینس ها

به طور مختصر می توان گفت کار هوش تجاری این است که شما بلافاصله پس از پیاده سازی آن در هر بیزینس ، می توانید تصمیم گیری های تاکتیکی و استراتژیکی انجام دهید و از این طریق کسب و کار خود را متحول کنید؛ که این خود نیازمند در اختیار داشتن داده های سازمان و نیروهای متخصص برای پیاده سازی هوش تجاری می باشد. بنابراین برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را از طریق امکانات هوش تجاری هوشمند سازی کنید، لازم است در دوره های آموزش هوش تجاری شرکت کنید تا هم از دانش کافی در این حوزه برخوردار شوید، هم بتوانید داده ها را در جهت هوشمند سازی تصمیم گیری های سازمان، به کار گیرید.

آموزش هوش تجاری
آموزش هوش تجاری

چرا آموزش هوش تجاری و داشبوردهای مدیریتی در شرکت مکعب ؟

همانطور که می دانید امروزه کسب و کارها با وجود اینترنت و رسانه های اجتماعی، شکل تازه ای به خود گرفته اند و یک نکته ی مهم در این فضای آنلاین، رقابت شدید بیزینس ها با یکدیگر است و همه در تلاشند تا بتوانند به شیوه ای موثر از رقابای خود گوی سبقت را بربایند. ابزارهای هوش تجاری در این راستا به کمک شما آمده اند و شما می توانید از طریق آموزش هوش تجاری و داشبوردهای مدیریتی و ابزارهایی مانند پاور بی ای Power BI که بسیار هم پرطرفدار و محبوب است، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید، و با توجه به مزیت های رقابتی که در هر کسب و کار وجود دارد، عملکرد سازمان را در مسیر درست هدایت کنید تا بتوانید به اهداف مشخص شده برای سازمان دست پیدا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی شرکت در دوره های آموزش پاور بی آی ، آموزش هوش تجاری و طراحی داشبوردهای مدیریتی با شماره تلفن های  09138347634 و 37770377  تماس بگیرید. همکاران ما در تیم مکعب با کمال میل شما را راهنمایی خواهند کرد.

آموزش هوش تجاری در شرکت مکعب

ما در تیم مکعب با در نظر گرفتن اهمیت هوش تجاری در موفقیت هر کسب و کار و به منظور ارتقا سطح علمی علاقه مندان به یادگیری هوش تجاری، دوره های آموزش هوش تجاری را به صورت خصوصی و کاملا پروژه محور، توسط اساتید خبره و کارآزموده در این حوزه برگزار کرده ایم. لطفا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.